wtorek, 7 października 2014

PRAWO LUDZI JEST DOWODEM NA UTRWALONE W MÓZGACH KŁAMSTWO

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON
UNIWERSYTET KALIFORNIA
POLSKA AKADEMIA NAUK
NAUKA NEUROBIOLOGII
NAUKA PSYCHIATRII
CENTRUM FIZYKI TEORETYCZNEJ
INSTYTYT FIZYKI PAN
ORAZ WSZYSTKIE INNE INSTYTUTY NAUK NA ŚWIECIE

Szanowni Państwo!
Kiedy słucham polityków i dziennikarzy przeprowadzających z nimi rozmowy to myślę skąd ci ludzie mają takie myślenie. Wielu ludzi ma różne myślenie, a w naturze mózgu jest tylko myślenie oparte na prawdzie. Komentatorzy odkrycia naukowego o naszym prawdomównym mózgu mówią, że nasz prawdomówny mózg przydałby się w kryminalistyce, a nic nie mówią o tym skąd ludzie mają w mózgach inne myślenie i że jest to myślenie oparte na kłamstwie. Dane w gazecie "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy funkcjonowania powołanych od roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych mówią, że ponad 99,5% ludzi skarży się niezgodnie z myśleniem ludzi władzy. Naczelny Sąd Administracyjny wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy. To prawda, że ja nie znam myślenia władzy. Jeden z ludzi kupujących moje książki zapytał mnie którą mu polecam i żebym wzięła pod uwagę, że nie jest kimś kto tak nie wie o co chodzi. Ten człowiek jednak mówił, że zawsze była władza. Ja odpowiedziałam, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nie ma możliwości istnienia władzy. Powiedziałam, że władza jest oparta na narzuconym myśleniu, a w naturze mózgu jest u wszystkich ludzi takie same myślenie. Powiedziałam, że narzucone myślenie, to myślenie oparte na kłamstwie, a jesteśmy stworzeni prawdomównymi. Zatem mamy teraz stan ludzkich mózgów z myśleniem z nabycia jakim jest myślenie oparte na kłamstwie. Człowiek, który mówi prawdę nie wydaje decyzji w sprawie mienia jakie zobaczył, że jest na ziemi. Ludzie władzy oszukują ludzi, że mają do nich prawo. Wszyscy urzędnicy wydają rozporządzenia ludziom do których nie mają prawa. Na myśleniu opartym na prawdzie nie ma możliwości wydawania ludziom rozporządzeń. Ludzie mają tak mocno utrwalone myślenie oparte na kłamstwie, że nie chcą słuchać o odkrytym przeze mnie myśleniu opartym na prawdzie na jakim jesteśmy stworzeni. Chcieli tylko słuchać dwaj dyrektorzy z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011. Ci lekarze na pewno przyczyniliby się do przywracania ludzi do zdrowia. To niewątpliwie ich wiedzy o zdrowiu zgadzało się przedstawiane przeze mnie myślenie na jakim oparte jest zdrowie. Nasze ciało jest oparte na myśleniu opartym na prawdzie. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, a na emocjach oparte jest nasze ciało. Skoro ludzie posługują się myśleniem opartym na kłamstwie to nie ma się co dziwić, że mają chore ciała, gdyż dla naszego ciała mówienie prawdy jest naturalnym. Kiedy okazało się, że mam za wysokie ciśnienie to lekarz zapytał jaki wykonuję zawód. Powiedziałam, że związany z myśleniem władzy. Lekarz odpowiedział, że od wykonywania tego zawodu mam chorobę. Odpowiedziałam na to, że to prawidłowe, że ciało zachorowało od myślenia ludzi władzy, gdyż ciało nie jest stworzone na myśleniu ludzi władzy. Dodałam, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia i że moja zamieniła się na chorą na wykonywaniu czynności na myśleniu władzy. Myślenie władzy to myślenie oparte na kłamstwie i ja przez wiele lat występowałam przed sądami wskazując, że winnym jest ustanowione prawo. Wskazywałam, że ludzie władzy przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie okradają ludzi z ich pieniędzy i ich mienia. Wygrywałam wszystkie sprawy i nie wiedziałam dlaczego. Pisałam do sądów, że rozwiążemy wszystkie sprawy jak będziemy rozpatrywali je  uczciwie i że nasza natura jest uczciwa. Nie podobało się to sądom. Ja z czasem zrozumiałam, że na moim myśleniu rozwiązałoby się wszystkie sprawy i nie byłoby sądów i nie byłoby władzy. Kiedy wystąpiono o odebranie mi prawa wykonywania zawodu to napisałam, że to już lepsze od ukrzyżowania Jezusa za to samo.
Platon mówi, że dowiedział się od Sokratesa, a Sokrates od Solona, że Wielcy Egipcjanie byli ocalonymi z zatopionej Atlantydy. O tym, że Platon mówi prawdę świadczy rozumna ludzka twarz w potężnym Sfinksie. Ludzie ci oznaczają jako Boskiego pochodzenia te rozumne ludzkie twarze i tak samo oznaczają rozumne twarze w zwierzętach i ptakach.
Nierozumne ludzkie twarze to twarze oparte na myśleniu opartym na kłamstwie. Wielu z ludzkich twarzy to już głupie twarze, a wielu to twarze złoczyńców. Na myśleniu opartym na kłamstwie zmienione są ludzkie twarze i zmienione są ludzkie ciała. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że mózg wykazuje, że narzucone zachowania i problemy to rozbieżne cele trafiło w moje odpowiednie ręce, gdyż ja występowałam przeciwko tym narzuconym zachowaniom i problemom na jakim oparte jest prawo ludzi. To co ci Naukowcy odkryli w mózgu i systemach neurologicznych odpowiadało myśleniu przeciwko któremu ja występowałam przed sądami.
Niedawno usłyszałam jak Aktor prof. Jerzy Stuhr powiedział, że cham jest na ciebie obrażony bo nie znasz jego języka. Wielkie ukłony należą się ludziom, którzy nie znają języka chamów. Myślenie oparte na kłamstwie ma wiele odmian i na nim są też ludzie chamy. Nieliczni z ludzi nie znają języka kłamców. Moje wejście w kontakt z ustanowionym przez ludzi prawem spowodowało nabycie przeze mnie choroby nadciśnieniowej która jest śmiertelną chorobą. Ja w moich artykułach piszę, że skutkiem opierania się na myśleniu opartym na kłamstwie jakim posługuje się władza  jest cierpienie i śmierć. Ja zrozumiałam, że muszę się przywracać do prawdomównego stanu powtarzaniem słów zamieniam kłamstwo na prawdę, ale to nie jest łatwe. Nie jest łatwe dlatego ponieważ wchodząc w opieranie się na myśleniu kłamcy wchodzi się w czynienie zła. Dla naszej natury czynienie zła nie jest normalnym. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że na myśleniu opartym na kłamstwie funkcjonujemy na systemach neurologicznych wprowadzających w nas skutki naszego kłamstwa. Odkrycie Naukowców pokazuje, że myśleniem opartym na kłamstwie zajmują się systemy neurologiczne. Narzucone zachowania i problemy to myślenie oparte na kłamstwie. Stan ludzi jest przerażający skoro ludzie nie chcą nawet słuchać o posługiwaniu się myśleniem opartym na prawdzie na jakim jesteśmy uczciwymi ludźmi.
Na myśleniu opartym na prawdzie ludzie nie opierają się na myśleniu wybranych przez siebie przywódców. Opieranie się na myśleniu  ludzi jest opieraniem się na kłamstwie. Ludzie, którzy zabijają ludzi na wojnach są wyszkoleni na myśleniu ludzi władzy.
Opieranie się na prawdzie jest opieraniem się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i jest to myślenie naszego Stwórcy. Na myśleniu naszego Stwórcy jesteśmy mądrymi, uczciwymi i dobrze zachowującymi się ludźmi. Ludzie opierający się na myśleniu opartym na prawdzie nie chcą kontaktów z ludźmi, którzy kłamią. Nie należy składać żadnej przysięgi, gdyż przysięga oparta jest na kłamstwie, a kłamstwo zabiera wolność. Nie wiemy czy człowiek któremu składamy przysięgę nas nie okłamie, a jeśli okłamie to okaże się, że złożyliśmy przysięgę, że będziemy wierni i oddani kłamcy. Wtedy jeśli dla człowieka przysięga stoi wyżej od prawdy to kłamca stosuje na nim przemoc. Kłamca to człowiek przemocy . Stan ludzi jako kłamców jest przerażający. Nie dziwię się, że od takiej ilości ludzi z utrwalonym kłamstwem w mózgu jest we wszechświecie 73% złej energii.
Po słowach mądrego Alberta Einsteina widać, że wie, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi z powodu sposobów myślenia ludzi i to szczególnie w rządach. Albert Einstein nie został stworzony inaczej jak inni ludzie. On po prostu nie oszukiwał.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz