niedziela, 26 października 2014

MÓZG JASNO WYKAZUJE, ŻE CIERPIENIE I ŚMIERĆ SĄ OPARTE NA NARZUCONEJ WOLI

Akurat dzisiaj można przeczytać Niemiecki artykuł o Polsce, że to Cmentarzysko. Ja się z tym w zupełności zgadzam, gdyż napisałam tysiące pism i artykułów opartych na odkryciach naukowych, że cierpienie i śmierć są oparte na narzuconej woli i to nikogo nie obchodzi. Pisałam do kolejnych Prezydentów, Premierów, Sądów, Ludzi kościoła, Dziennikarzy, Ludzi nauki i to co mogę stwierdzić o tych ludziach, że oni chcą śmierci ludzi, a nie życia. Ludzie narzucający wolę uśmiercili już 73% wszechświata. Już Albert Einstein wyraźnie mówi, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi z powodu sposobów myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Obecny Minister Sprawiedliwości przyszedł do mnie mówiąc, że jest zainteresowany moją wiedzą, a tak był zainteresowany, że żadnej książki nie kupił, a za to za dwa dni otrzymałam pisma z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w których jest napisane, że im się nie zgadza to co ja piszę o systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka, które zadają człowiekowi cierpienie i śmierć. Dyrektorom z Departamentu Zdrowia w roku 2011 zgadzało się to co ja piszę, gdyż przysyłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i pytali czego od nich oczekuję. Więzienia śmierci o jakie oskarża się Polskę na pewno też są oparte na prawdzie. Dlaczego akurat w Polsce były budowane obozy śmierci odpowiedź jest prosta, że uśmiercania ludzi chcieli.
To ludzi bandytów nie obchodzi moje odkrycie oparte na odkryciach naukowych, które jasno pokazuje, że cierpienie i śmierć są oparte na narzuconej woli. Od czasu kiedy zobaczyli, że dziękuję ludziom z kolejnych krajów którzy wchodzą na mojego bloga zaczęli zaburzać mój komputer. Kilka lat temu kiedy pisałam o przyczynie złego funkcjonowania człowieka z powodu złych emocji to natychmiast wchodziło na mojego bloga setki ludzi. Teraz odkryłam już wszystko i wykazują, że kilkanaście ludzi weszło, a w nadawaniu poczty uniemożliwiają mi to nadawanie i często w ogóle nie widać do kogo nadałam. Ludzie zajmujący się ochroną komputera piszą do mnie, że wiedzą, że mój komputer jest zaburzany, ale nie mogą znaleźć kto to robi.
Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wskazał na ludzi narzucających słowa, że są bandytami. Bandyta chce uśmiercać ludzi. Na temat moich odkryć, że władza oparta jest na przemocy i że skutkiem wykonywania prawa jest cierpienie i śmierć nie widać nikogo., a jak ludzie władzy mówią o chętnych do zabijania ludzi na wojnach to odzywa się bardzo dużo ludzi. Dziennikarze nawet mówią, że są ludzie którzy mówią ażeby przywrócić przymus brania udziału w uśmiercaniu ludzi na wojnach. Ludzie stworzeni dobrymi uczą się myślenia ludzi władzy na jakim morduje się ludzi. Nie jesteśmy w żadnym swoim kraju, ażeby mówić, że ładnie jest oddawać życie za miejsce w którym się urodziło. Ludzie rodzą się w nie swoim świecie, a o wszystkim co jest w tym świecie mówią, że to ich. Ludzie wybierają ludzi do wykonywania potrzebnych dla wszystkich ludzi czynności, a ludzie wybrani przyznali sobie prawo do człowieka i wymuszają od niego wykonywania ich woli. Wybory mówią, że są wolne, a wybrani stosują przemoc. Psychika i ciało od niczego innego nie cierpią jak o stosowania przemocy. Przemoc stosują ludzie posługujący się narzuconymi słowami. Władza, kościół i wymiar sprawiedliwości przeciwko którym wystąpił Jezus to ludzie opierający się na narzuconych słowach. Skutek wprowadzenia opierania się na narzuconych słowach to chorzy wszyscy ludzie na ziemi. Ludzie opierający się na narzuconych słowach to bandyci i ile jest tych ludzi bandytów świadczy stwierdzenie prof. Marii Szulc, że ludzie nie znają myślenia podświadomości, czyli myślenia na jakim są stworzeni. Ja zaczęłam na wiedzy Marii Szulc iść dalej w poznawaniu podświadomości i odkryłam, że ludzie nie chcą posługiwać się myśleniem podświadomości. Inne myślenie jak myślenie podświadomości to myślenie do zadawania cierpienia i uśmiercania ludzi i tym myśleniem chcą posługiwać się ludzie.
Ci ludzie bandyci stoją w pierwszych ławkach w kościołach, a zadają cierpienie i mordują stworzenia Boga. Kościół żyje w zgodzie z tymi ludźmi wymuszającymi wykonywania ich woli i do ludzi mówi, że to do Boga mają się modlić jak nie chcą cierpieć. Ludzie kościoła namawiają ludzi do wybierania ludzi jako władzy na ziemi Boga, a w modlitwie "Ojcze nasz" zapisali "Bądź wola Twoja". To dopiero niewyobrażalna nikczemność. Tysiące lat świat funkcjonuje na narzuconych słowach, którymi zajmują się systemy neurologiczne i wprowadzają w człowieka cierpienie i śmierć. Ludzie z Uniwersytetu Carnegie Mellon powinni powiedzieć dlaczego przestali przysyłać mi podziękowania od momentu napisania przeze mnie, że narzucane zachowania i problemy to wypowiedziane słowa.
Ludzie, którzy przyznają Nagrody Nobla powinni powiedzieć dlaczego Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie otrzymali Nagrody Nobla za tak ważne odkrycie, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele  i że zajmują się nimi systemy neurologiczne.
Ludzie na narzuconym myśleniu stali się złoczyńcami dla którym zadawanie cierpienia i uśmiercanie ludzi stało się normalnym.
Naukowcy zajmujący się zatopioną Atlantydą mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja napisałam do ludzi nauki około tysiąca pięćset pism w których jasno udowadniam opierając się na odkryciach naukowych, że narzucone myślenie oparte jest na energii śmierci i że złych ludzi było tak dużo, że wytworzyli tyle energii śmierci, że zatopiła Atlantydę. Wygląda na to, że jedyny Albert Einstein i ja nie chcemy śmierci. Ludzie, którzy mają rozum funkcjonują na energii życia i dla nich życie jest normalnym. Teraz Naukowcy mówią, że we wszechświecie jest 73% energii śmierci. Jest to dowód na to, że ludzie są bandytami. Prawo ludzi to prawo bandytów i Jezus dobrze wiedział, że występuje przeciwko prawu bandytów.
Ludzie nauki nie chcą pokazywać, że w ludziach władzy jest energia śmierci. Chcieli znaleźć energię śmierci u Stwórcy. Wybudowali laboratoria za ponad 9 miliardów Euro zabranych ludziom i wynagradzają Fizyków z ponad 600 krajów świata, a złej energii w naturze wszechświata nie ma.
Ja wskazuję na Naukowców występujących w programie o Atlantydzie, że oni widzą, że wtedy byli tam ludzie źli. Człowiek jest dobrym lub złym w zależności od energii jaką w sobie nosi. Każdy ma w sobie dowód na to, że na narzuconej woli nosi w sobie energię śmierci. Na woli Stwórcy każdy ma w sobie energię życia.
.
                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz