niedziela, 19 października 2014

NA WIEDZY W KOMÓRKACH OPARTE SĄ ODRUCHY, A NA ODRUCHACH ZACHOWANIA

Naturalne odruchy człowieka to odruchy na komórkach jakie są w naturze człowieka. Na tych naturalnych odruchach oparte są naturalne zachowania człowieka. Te naturalne zachowania człowieka, to zachowania człowieka, który ma w mózgu rozum.
Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Ja odkryłam, że systemy neurologiczne z narzuconych zachowań zmieniły odruchy człowieka na odruchy źle zachowującego się człowieka. Politycy, ale i wielu innych ludzi też mówi, że uczą się mowy ciała. Ta wyuczona przez nich mowa ciała jest sztuczna. Słowa oparte na kłamstwie zgadzają się ze sztucznymi odruchami tych ludzi. Człowiek który kłamie nabył złych odruchów ciała. Te złe odruchy to odruchy chuligana, chama, złodzieja, bandyty, itp. Narzucone myślenie zmieniło odruchy człowieka na odruchy źle zachowującego się człowieka.
Jak normalnymi dla ludzi są złe zachowania zrozumiałam kiedy zdarzyło mi się zobaczyć człowieka, którego poruszanie wprowadziło mnie w zachwyt. Widziałam go klika minut, a ciągle przypominało mi się jak on się porusza. Nie wiedziałam co to ma znaczyć. Później zobaczyłam, że ma rozumną twarz. Znaczy to, że nasze zachowania są odzwierciedleniem myślenia w mózgu. Jest to dowód na to, że energia wykonuje myślenie. Jesteśmy stworzeni na energii. Zatem energia na jakiej jesteśmy stworzeni nie istnieje bez rozumu w mózgu. Nasz stan energii zmienia się jak w mózgu zmienia się myślenie. Na zmienionej energii zmienione są odruchy dlatego, że w mózgu jest zmienione myślenie. Zatem przekazuję ludziom nauki, że energia w człowieku zmienia się na zmianie myślenia. Ludziom na przejściu na myślenie wybranych ludzi zmieniły się odruchy. Ludzie na przejściu na wykonywanie czynności na myśleniu wybranych ludzi nabyli odruchów źle zachowujących się ludzi. Narzucone myślenie jest myśleniem opartym na złych zachowaniach i energia na myśleniu narzuconym wykonała człowieka z odruchami źle zachowującego się człowieka. Twarze ludzi na narzuconym myśleniu zmieniły się na twarze ludzi złych, a twarze ludzi na wykonywaniu myślenia narzuconego zmieniły się na twarze cierpiących ludzi. Wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu zmieniło stan odczuwania człowieka. Zmiana stanu odczuwania człowieka oparta jest na zmianach odruchów. Zmiana odruchów oparta jest na zmianie energii. Zmieniona w człowieku energia, to zła energia. Zmienione w człowieku odruchy są oparte na zmienionym myśleniu w mózgu. Sędziowie, którzy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu postanowili uczynić mi zło. Ja nie zrobiłam im nic złego. Mówiłam, że to ustawodawca na narzuconym przez niego myśleniu czyni zło moim klientom, gdyż zabiera im pieniądze przy pomocy nazwania narzuconego myślenia prawem. Ludzie władzy nazwali prawem myślenie. Prawo Stwórcy jest oparte na rzeczywistym mieniu. Ciało człowieka faktycznie jest i jest ono oparte na myśleniu Tego Kto to ciało stworzył. To co zrobili ludzie narzuceniem myślenia, to zaburzyli to ciało. Ludzie narzucający myślenie dokonują niszczenia tego co stworzył Stwórca. Zniszczyli 73% mienia Stwórcy. Ludzie narzucający myślenie dokonują niszczenia nie tylko swojego ciała, ale ciała innych stworzeń w które wprowadzili swoje niszczące myślenie. Adolf Hitler na którego cześć wiwatowały miliony ludzi zajmował się niszczeniem mienia i uśmiercaniem tego co stworzył Bóg. Ludzie narzucający myślenie dokonują uśmiercania życia w stworzeniach Boga. Jakie ludzie mają myślenie świadczy to, że nie mogę znaleźć ludzi którzy chcą posługiwać się myśleniem na jakim oparte jest życie i na jakim jesteśmy dobrze zachowującymi się ludźmi. Trochę tych ludzi jest bo czytają to co piszę na moim blogu i kupują moje książki. Maleńko nas jednak.

                                                                                             Barbara Paul


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz