niedziela, 26 października 2014

LUDZIE OTRZYMALI OD STWÓRCY ROZUM, A OD LUDZI WŁADZY CHOROBĘ UMYSŁOWĄ

W mózgu są dwa rodzaje myślenia: jedno od Stwórcy, a drugie narzucone przez człowieka. Myślenie od Stwórcy jest w umyśle świadomym na jakim człowiek ma rozum, a myślenie narzucone przez człowieka jest w umyśle nieświadomym na jakim człowiek nie ma rozumu. Lekarze psychiatrzy powinni zając się leczeniem ludzi władzy ażeby nie roznosili choroby na ludzi którzy wykonują ich myślenie. Jestem osamotniona w mojej decyzji o nie wykonywaniu myślenia władzy w którym nie ma rozumu. Rozum oparty jest na wiedzy, a w myśleniu ludzi władzy żadnej wiedzy nie ma. Myślenie władzy jest oparte na wydawaniu rozkazów a człowiek na wydawaniu i wykonywaniu rozkazów nie ma rozumu. Ja na myśleniu mojego Stwórcy widać, że mam wiedzę. Rozum oparty jest na wiedzy i ten człowiek jest wiedzącym. Na rozkazach ludzi władzy tam gdzie ludzie kończą to obozy śmierci, wojny,  powstania, czy różne bitwy. Przede wszystkim na myśleniu władzy ludzie żyją w cierpieniu gdyż okradają ich z pieniędzy i wymierzają im kary za nie wykonywanie ich woli. W ludzkich domach jest wielu narzucających wolę psychopatów którzy znęcają się psychicznie wymuszając wykonywania ich woli. Na myśleniu narzuconym powstaje psychopata, a na wykonywaniu narzuconego myślenia powstaje ofiara. Takie jest wybrane przez ludzi myślenie. Człowiek narzucający wolę nie chce pracować, a chce mieć i wymyśla jak żyć z innych.  Na myśleniu władzy otrzymuje się człowieka który nie ma rozumu. Adolf Hitler miał najwięcej zwolenników, a był chory na schizofrenię. Ja na moim blogu widać, że mam mało zwolenników z rozumem w mózgu.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz