środa, 29 października 2014

ZMIANY CZŁOWIEKA W WYNIKU ZMIAN MYŚLENIA

W stanie natury wszyscy ludzie mają takie same myślenie. Na takim samym myśleniu wszyscy ludzie żyją ze sobą w zgodzie. Stan ludzi zaczął się zmieniać w wyniku wymyślania przez ludzi myślenia i narzucania go. Wymyślone myślenie pozostało w mózgu człowieka który myślenie wymyślił i zaczął się on różnić myśleniem z innymi ludźmi. Na różnym myśleniu ludzie zaczęli się ze sobą kłócić. Ludzie zaczęli się ze sobą kłócić o to co wymyślili. Dzisiaj mamy stan ludzi jakby wszystkich na różnym myśleniu.
Przez wiele lat pracowałam  w kontakcie z ustanowionym przez ludzi prawem w którym nic mi się nie zgadzało z moim myśleniem. Występowałam przeciwko temu prawu podkreślając co jest w nim źle i że to źle jest przyczyną cierpienia ludzi. To źle jednak jest ustanowione, że jest prawem. Potwierdzenie w moim sprzeciwie na ustanowione prawo znalazłam w nauce ale opartej tylko i wyłącznie na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Zaczęłam od książki prof. Marii Szulc opartej na wiedzy o podświadomości, czyli wiedzy o naszej naturze. Odkryłam, że podświadomość to nasza natura. Kiedy moje dzieci poszły na studia, to ja mogłam po kilka i kilkanaście godzin dziennie spędzać wśród książek mądrych ludzi. Brałam książki do ręki i jeśli mi się coś w nich nie zgadzało z moim myśleniem to książkę odkładałam. Po jakimś czasie pozostałam wśród autorów książek których słowa zgadzały się ze sobą i moje z nimi. Odnalazłam zatem ludzi, którzy mówią to samo. W międzyczasie ukazywały się ważne odkrycia naukowe jak odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy, jak słowa wybitnego Biologa Twórcę Genetyki  mitochondrialnej prof. Piotra Słonimskiego, że kod genetyczny porównał do książki, że to zapisy i reguły i ich przekład na czynności organizmu, jak odkrycie naukowe, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym i wiele innych ważnych odkryć z których większość opisuję w mojej książce pt. "Rozwój doskonały". Odkrycia naukowe zaczęły  mi się zgadzać z wiedzą wybitnych ludzi jak odkrywcy "Układu genetycznego pierwiastków" doc. Juliana Ochorowicza           ( zjeżdżali się do niego naukowcy z całej Europy), księdza prof. Włodzimierza Sedlaka, odkrywcy krzemowej teorii życia, niezwykle wybitnego Alberta Einsteina, Adama Mickiewicza, Williama Szekspira i jeszcze wielu innych wybitnych ludzi, których nazwiska wymieniam w czasie pisania i myślenie tych ludzi zgadzało mi się z myśleniem ludzi z okresu Starożytności. Odkryłam, że ci ludzie myślą tak samo i że są mądrzy. Kilka lat temu Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum. Zrozumiałam zatem, że na naturalnym dla nas myśleniu myślimy tak samo i jesteśmy mądrzy. Tymczasem widziałam ogromną ilość ludzi nie zgadzających się z moim myśleniem. Nie wiedziałam dlaczego ludziom nie zgadza się myślenie na jakim wszyscy jesteśmy stworzeni. Zrozumiałam co jest przyczyną po dokładnym poznaniu odkrycia Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Zrozumiałam, że mózg wykazuje inne myślenie jak oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu, że jest do rozbieżnych celów. Zrozumiałam, że to narzucone myślenie przez ludzi spowodowało, że myślą inaczej i nie zgadzają się z mądrymi ludźmi którzy mają rozum na naturalnym myśleniu, a do tego pomiędzy sobą się nie zgadzają i kłócą się. Występowałam przed sądami i wszystkie sprawy wygrywałam. Wygrywałam dlatego ponieważ od razu widzę gdzie jest nieprawidłowość.  Kiedy zaczęłam mówić w sądach, że na naturalnym dla nas rozumie rozwiązuje się wszystkie sprawy to usłyszałam, że myślę niezgodnie z prawem. Zrozumiałam przyczynę katastrofalnego stanu świata na narzuconym myśleniu. Albert Einstein też to widział gdyż świadczą o tym jego słowa, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi z powodu sposobów myślenia ludzi. Albert Einstein widzi tak samo jak ja, że myślenie ma wpływ na energię.
Nie mam wątpliwości co do tego, że ludzie którzy czytają to co piszę to mądrzy ludzie i że są na drodze pozbywania się z mózgu narzuconego myślenia. Nie powinniśmy mieć w mózgu narzuconego myślenia, ale niestety mamy i wystarczy wykonywać ustanowione prawo ażeby nabyć złego myślenia. Jeśli czyta się książki oparte na wymyślonym myśleniu to to myślenie również zaburza mózg. To samo robi oglądanie filmów i teatrów opartych na wymyślonym myśleniu. Wymyślone myślenie to nierealny świat i człowiek wchodzi w niego jeśli ma w mózgu wymyślone myślenie. Do tego wymyślonym myśleniem zajmują się systemy neurologiczne i zmieniają odczuwanie. Odkryłam, że odczuwanie zmienia się w wyniku przetwarzania przez energię narzuconego myślenia. Odkryłam po samej sobie bo to czuję. Wypowiadam słowo i czuję jak energia zajmuje się nim i wprowadza w odpowiednie miejsce ciała. Dlatego wszystkich ludzi mocno namawiam do tego ażeby nigdy nie kłamać, gdyż zaburza to mózg, odczuwanie i ciało. Musimy przywracać ciało do naturalnego stanu przywracaniem myślenia do naturalnego stanu. Musimy wrócić do swojego naturalnego, doskonałego stanu. Na narzuconym myśleniu jesteśmy nienormalni i chorzy.

                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz