niedziela, 20 września 2015

CHRZEŚCIJAŃSKI PORTAL O NIENAWIŚCI DO ZŁOCZYŃCÓW

W Chrześcijańskim Portalu o nienawiści do złoczyńców pisze się, że jak nienawidzisz złoczyńców to zsyłasz zgubę. Ja mówię, że nienawiść mają w sobie złoczyńcy, gdyż ludzie którzy czynią dobro mają miłość do ludzi. Ja nie mam nienawiści do złoczyńców, gdyż ażeby mieć nienawiść to trzeba posługiwać się myśleniem opartym na kłamstwie. Nienawiść mają do ludzi ludzie opierający się na kłamstwie, a człowiek który kłamie czyni zło człowiekowi którego okłamuje. Ja nie mam miłości do ludzi którzy mnie okłamują, gdyż miłość jest oparta na prawdzie. Pisanie, że nienawiść do złoczyńców zsyła zgubę jest namawianiem do miłości do ludzi którzy czynią nam zło. Człowiek nie rządzi uczuciami. Uczucia są oparte na energii, a energia na myśleniu.
Na myśleniu Stwórcy mamy miłość do ludzi. Stwórca stworzył nas na miłości do ludzi. Złoczyńca wyłamał się z myślenia Boga gdyż czyni zło człowiekowi i innym stworzeniom.
Człowiek nie zsyła zguby jeśli posługuje się myśleniem swojego Stwórcy. Zgubę zsyła na siebie człowiek posługujący się innym myśleniem jak Bóg, a inne myślenie to myślenie oparte na kłamstwie. Bóg opiera się na myśleniu opartym na prawdzie.

                                                                                                    Barbara Paul
                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz