poniedziałek, 14 września 2015

ŻYCIE JEST OPARTE NA MYŚLENIU STWÓRCY ŻYCIA

Myślenie Stwórcy życia jest w naturze mózgu. Na tym myśleniu Stwórcy życia oparte jest nasze odczuwanie. Odczuwanie to psychika i oparte na odczuwaniu ciało. My jeśli jesteśmy na odczuwaniu Stwórcy to czujemy jakie decyzje są złe. Powinniśmy opierać się na odczuwaniu opartym na myśleniu naszego Stwórcy. Na pewno nieuczciwym jest posługiwanie się innym myśleniem.
Odkryłam, że jeśli podejmujemy decyzję sprzeczną z odczuwaniem, to nasze odczuwanie przechodzi na podjętą przez nas decyzję i ciało przechodzi na funkcjonowanie oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka. W tym odkryciu pomogło mi odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Nie wszystkim ludziom nauki można wierzyć, gdyż są również nieuczciwi ludzie nauki. Ci nieuczciwi ludzie nauki mówią o wybudowaniu człowieka przyszłości na protezach i będzie to człowiek oparty na ich myśleniu. Ja mówię, że bez myślenia Stwórcy nie ma życia. W protezach nie ma życia, a w mózgu na jakim są oparte protezy nie ma rozumu.
Odkrycia naukowe pozwoliły mi odkryć wszystko o funkcjonowaniu człowieka, ale już pierwsze moje zetknięcie się z książką prof. Marii Szulc "Potęga podświadomości" spowodowało, że jasnym dla mnie było, że podświadomość jest oparta na myśleniu opartym na prawdzie. Postanowiłam o tym napisać do Polskiej Akademii Nauk, ale była cisza. Pisałam dalej i do kolejnych ludzi jak ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości, kościoła, dziennikarzy i bardzo wielu innych ludzi. Milczenie było dalej. W moim występowaniu przed sądami widziałam, że wygrywam wszystkie sprawy i zaczęłam dopisywać na skargach, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi jeśli będziemy opierali się na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze naszego mózgu. Spotkałam się z wystąpieniem o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy. Ja chciałam ażeby opierać się na myśleniu Stwórcy, a wymiar sprawiedliwości chciał ażeby opierać się na myśleniu władzy. To myślenie władzy jest z nabycia w mózgu, a na nim człowiek na energii śmierci. Mózg wykazuje inne myślenie w innym miejscu w mózgu jak myślenie na jakim oparty jest mózg i wykazuje, że jest to myślenie do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Albert Einstein też widzi energię śmierci we wszechświecie i mówi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa przyszedł nas ostrzec przed narzucaniem słów i wystąpił przeciwko organom opartym na narzuconych słowach: władzy, wymiarowi sprawiedliwości i kościoła. Dzisiaj słyszymy jak Papież mówi, że ludzie kościoła będą unieważniali związki małżeńskie i że rozgrzeszają z aborcji, a ludzie władzy również podejmują decyzje w sprawie ciała człowieka. To nieuczciwi ludzie wydają decyzje w sprawie ciała przez nich nie stworzonego i to nieuczciwi ludzie wydają decyzje w sprawie nie swojego mienia. Ludzi bili się i zabijali o przywłaszczenie mienia Stwórcy i dzisiaj mają zapisane, że to co przywłaszczyli jest ich. To co ludzie przywłaszczyli i to w sprawie czego wydają decyzje, a nie jest ich to myślenie jakie jest w mózgu z nabycia na jakim człowiek funkcjonuje na energii uśmiercającej życie.
Życie stworzył Stwórca i stworzył je na układach z pierwiastków. Układ genetyczny pierwiastków odkrył Julian Ochorowicz. Ja odkryłam, że na tym układzie genetycznym pierwiastków jest oparte nasze odczuwanie. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Ja odkryłam, że te emocje oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków nie istnieją bez rozumu w mózgu. Odkryłam, że otrzymaliśmy od naszego Stwórcy rozum i na nim odczuwanie wspaniałych emocji opartych na miłości. Odkryłam, że jak narzucimy myślenie, to zmienia się w nas układ z pierwiastków i zmieniają się nasze emocje  i ciało. Odkryłam, że na zmienionym układzie z pierwiastków nie ma energii życia. Odkryłam też, że na narzuconym myśleniu powstali źli ludzie oparci na złej energii. Ci ludzie na narzuconych słowach wypowiadają słowa oparte na złej energii. Głos jest oparty na energii, a energia na myśleniu. Przepiękne głosy mają ludzie oparci na myśleniu Stwórcy. Przepiękną muzykę wygrywają ludzie na energii opartej na myśleniu Stwórcy. Przepiękne obrazy malują ludzie na energii opartej na myśleniu Stwórcy. Przepiękne rzeźby wykonują ludzie z energią opartą na myśleniu Stwórcy. Przepiękna architektura oparta jest na energii opartej na myśleniu Stwórcy, itd. Każdy człowiek na energii Stwórcy wykonuje doskonałe rzeczy.
Zła energia jest w systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka. Źli ludzie opierający się na narzuconym myśleniu okradają z wytworzonego dobra ludzi wytwarzających dobro na energii Stwórcy.  Ludzie którzy dają pieniądze, lub inne dobro ludziom narzucającym myślenie są pod tym względem na energii uśmiercającej życie. Pomagać na pewno jest dobrze, ale nie wykonywać wolę ludzi którzy nazwali narzucone przez nich myślenie prawem. Odkryłam, że mózg wykazuje myślenie narzucone przez człowieka w umyśle nieświadomym opartym na braku rozumu. Odkryłam, że wszystkie choroby są oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka. Choroby są oparte na energii opartej na kłamstwie. Zdrowie jest oparte na energii życia opartej na myśleniu Stwórcy.
Dokonałam przerażającego odkrycia o ludziach, że są kłamcami. Odkrycia naukowe dowodzą, że jakby wszyscy ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie w jakich nie ma energii życia. To przerażająco ogromna ilość nieuczciwych ludzi którzy wymyślili swoje myślenie oparte na kłamstwie i ustanowili na nim prawo na jakim ludzie wykonują wolę kłamców. Na tym myśleniu na jakim ludzie wykonują wolę kłamców ludzie żyją tak długo aż kłamstwem uśmiercą swoje życie jakie otrzymali od swojego Stwórcy.

                                                                                             Barbara Paul


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz