wtorek, 22 września 2015

ODCHYLENIA OD SŁÓW JAKIE SĄ W NATURZE MÓZGU, TO NARZUCONE SŁOWA I WYKONYWANIE NARZUCONYCH SŁÓW

W naturze mózgu mamy słowa oparte na decyzjach opartych na prawdzie, a decyzje oparte na kłamstwie mózg wykazuje, że to narzucane decyzje i wykonywanie narzuconych decyzji. Mózg wykazuje inne myślenie jak oparte na prawdzie, że to słowa oparte na kłamstwie i że człowiek na kłamstwie jest na innych systemach neurologicznych. Psychika jest oparta na systemach neurologicznych i narzucenie myślenia powoduje zmianę systemów neurologicznych, a na nich zmianę psychiki na psychikę złoczyńcy, a u wykonującego narzucone myślenie na psychikę ofiary. Człowiek jest takim złoczyńcą jak ilość decyzji narzuconych w mózgu i jest taką ofiarą jak ilość decyzji o wykonywaniu woli złoczyńcy. Zatem podaję dowód na to, że myślenie Stwórcy jest jasne i zrozumiałe, gdyż wszystko wyjaśniłam. Pomogło mi w tym ogromnie wielu opartych na rozumie ludzi jak Julian Ochorowicz, jak Zygmunt Freud, jak Karol Jung, jak Maria Szulc, jak Włodzimierz Sedlak, jak Albert Einstein, jak William Szekspir, jak dr Deepak Chopra, jak Naukowcy którzy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji, jak odkrycie kodu genetycznego, jak odkrycie, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym, jak odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon i wielu innych ludzi, no i poznanie przeze mnie myślenia ludzi zapisanego jako prawo. Poznałam myślenie złoczyńców, ale się go nie nauczyłam, a co znaczy, że nie wprowadziłam do swojego mózgu i nie stałam się złoczyńcą..Robiłam sprzeciw na myślenie nazwane prawem ludzi, a odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pozwoliło mi zrozumieć, że robię sprzeciw na narzucone myślenie tak samo jak mózg.  Po moich cierpiących klientach, którzy wskazywali mi na przepis prawa który zadał im cierpienie wiedziałam, że to prawo złoczyńców. Dużo wcześniej zanim zaczęłam występować przed sądami wiedziałam, że to prawo zadające ludziom cierpienie. Sądy uznają myślenie oparte na kłamstwie za prawo, a ludzie kościoła mówią, że cierpienie zadaje Bóg i Jego trzeba prosić jak nie chce się cierpieć. Pełne kościoły ludzi na całym świecie modli się do Boga ażeby nie cierpieć, a wykonują słowa narzucone przez ludzi jakie zadają im cierpienie. Organy przeciwko którym wystąpił Jezus: władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości do dzisiaj utrzymują władzę nad ludźmi, ale ciemnymi. W naturze mózgu jest rozum i ażeby stać się ciemnym człowiekiem to trzeba posługiwać się myśleniem opartym na kłamstwie. Myśleniem opartym na kłamstwie posługują się ludzie narzucający słowa i Stwórca wiedział, że występuje przeciwko złoczyńcom. Kłamca to złoczyńca.
Podświadomość jaką odkrył Zygmunt Freud to psychika oparta jest na decyzjach opartych na prawdzie. Podświadomość to psychika oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Zmiany w psychice są oparte na narzuconych słowach i wykonywaniu narzuconych słów. Natura psychiki oparta jest na miłości i nie ma miłości złoczyńca, a wykonujący myślenie złoczyńcy ma cierpiącą miłość. Przysięga małżeńska to wprowadzenie posłuszeństwa złoczyńcy. Ten co przysięga mówi, że będzie posłuszny złoczyńcy. Złoczyńca nie dotrzymuje przysięgi, gdyż narzuca słowa jakimi zadaje cierpienie i z czasem śmierć. Złoczyńca kpi sobie z dotrzymywania słowa. Ofiara mówi, że dotrzymuje słowa ale danego kłamcy. My na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nie zgadzamy się z myśleniem opartym na kłamstwie, gdyż jest nam nieznane. Zanim człowiek dojdzie do stanu psychopaty to musi wykonać wiele zła. To samo jest z ofiarą, która dojdzie do stanu uśmiercenia jak ma w mózgu dużo decyzji o posłuszeństwie złoczyńcy. Ludzie wykonujący prawo ludzi to ludzie posłuszni złoczyńcom. Tak samo wymuszają posłuszeństwa ludzie władzy kościoła. Ludzie władzy kościoła pozbawili prawa bycia księdzem Wojciecha Lemańskiego. Wojciech Lemański odwołał się do Watykanu, a Watykan też wydał decyzję, że ma być posłuszny ludziom. Prawo ludzi jest dlatego innym prawem jak prawo Stwórcy ponieważ jest oparte na narzuconych słowach. Prawo Stwórcy jest oparte na zrównoważonej energii, a myślenie narzucone narusza tą energię. Na narzuconych słowach mamy do czynienia z posłuszeństwem złoczyńcy. Człowiek posłuszny to służący złoczyńcy. Papież często zaznacza i mówi, że podkreśla, że człowiek ma służyć. Ze służeniem mamy do czynienia człowiekowi narzucającemu słowa, gdyż na słowach Stwórcy człowiek jest wolny. Człowiek który ma rozum jest człowiekiem wolnym. Ja pisałam do Sądów ażeby przysłali mi dowód na to na jakim prawie do mnie się opierają. Nie przysłali bo nie mają. Prawo ludzi to wymyślone i narzucone słowa. Na narzuconych słowach człowiek stał się służącym człowieka narzucającego słowa.
Normalny człowiek to człowiek którego psychika i ciało są oparte na rozumie w mózgu. Mało tych ludzi się utrzymało, ale są. Ja doskonale widzę piękne twarze ludzi którzy mają rozum.
Wskazuję na wybudowanego przez Wielkich Egipcjan Sfinksa który ma ludzką rozumną twarz. Odkrywca układu genetycznego pierwiastków Julian Ochorowicz pisze, że Wielcy Egipcjanie mieli wszystkie odkrycia naukowe. My teraz też mamy. Dziękuję Uniwersytetowi Cambridge za wspieranie mnie podziękowaniami których mam około trzech tysięcy. Myślenie oparte na rozumie zgadza się ludziom którzy mają rozum.
Na to Kim jest nasz Stwórca brak mi słów do tego wyrażenia. Przepiękne głosy ludzi oparte na głosie podświadomości. Przepiękna muzyka wygrywana rękami opartymi na energii podświadomości. Przepiękna architektura wykonana rękami opartymi na energii podświadomości, itd. Spotkał mnie wielki zaszczyt odkrycia myślenia Stwórcy.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz