środa, 16 września 2015

INNYM MYŚLENIEM JAK STWÓRCA POSŁUGUJE SIĘ ZŁOCZYŃCA

Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i swoim cierpieniem na krzyżu i śmiercią wskazał, że to złoczyńcy. Inne prawo jak prawo Stwórcy oparte jest na myśleniu jakim posługują się złoczyńcy. To złoczyńcy wyparli i stłumili odkrytą przez Zygmunta Freuda podświadomość. Na myśleniu jakie wyparło podświadomość powstali ludzie ze zmienioną anatomią jakimi są ludzie złoczyńcy. Na wykonywaniu woli ludzi złoczyńców psychika jest cierpiąca. Ludzie nie powinni wykonywać woli ludzi, gdyż nasza psychika jest oparta na wykonywaniu woli jej Stwórcy. Ludzie zdrowi psychicznie mają rozum w mózgu. Jedynym reagującym na moje odkrycia jest Uniwersytet Cambridge. Zdziwiłam się, że na jedyny mój artykuł który zatytułowałam "Sądy wymierzają kary za nie wykonywanie reguł ustanowionych przez ludzi" nie otrzymałam podziękowania. Otrzymałam z Uniwersytetu Cambridge około 2500 podziękowań i na ten artykuł nie. Otrzymałam podziękowanie za następny artykuł, a na artykuł, że Sądy wymierzają kary za nie wykonywanie reguł ustanowionych przez ludzi nie. Wysyłałam więc w odstępach czasu jeszcze kilka razy ten sam artykuł i przyszło podziękowanie. Złoczyńcy wiedzą, że Naukowcy odkryli, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły, a ja piszę, że Sądy wymierzają kary za nie wykonywanie reguł ustanowionych przez ludzi. O ludziach złoczyńcach trzeba powiedzieć, że to diabły. Ludzie kościoła mówią, że szatan namawia do zła i że jest niewidzialny, a ja odkryłam, że ludzi szatanów jest niewyobrażalna ilość i że oni są widzialni, gdyż na ich myśleniu ustanowili prawo inne jak Stwórcy. Prawo Stwórcy odkryli Naukowcy którzy odkryli kod genetyczny, że są w nim zapisy i reguły, a ludzie w wymiarze sprawiedliwości wymierzają kary za nie wykonywanie reguł ustanowionych przez ludzi złoczyńców. Złoczyńca posługuje się myśleniem opartym na kłamstwie. Zło czynią ludzie posługujący się myśleniem opartym na kłamstwie. Ciało człowieka jest oparte na regułach Stwórcy zapisanych myśleniem opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Ciało zmienia się na regułach opartych na kłamstwie. Ludzie kłamcy oszukują ludzi, że wierzą w Boga, a ja wskazuję na dowód, że to na myśleniu Stwórcy funkcjonuje nasze ciało. Ludzie kłamcy mówią, że wierzą w Boga, a ja mówię, że ja wiem, że jest Bóg. Człowiek który opiera się na myśleniu Stwórcy wie, że jest Bóg. Nie chce mi się nawet myśleć o tym co złoczyńcy mają w swoich mózgach skoro są takimi potworami którzy ustanowili myślenie oparte na kłamstwie prawem dla stworzeń Boga. Naukowcy w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów, a mają ludzkie twarze. Ja mówię, że ludzie mają ludzkie twarze, ale że na zmienionym myśleniu mają twarze potworów. Politycy bijący się o władzę znają moje odkrycia i kpią sobie z Boga oszukując ludzi dalej, że są dającymi dobro. Nie dodają, że dają dobro ukradzione ludziom przy pomocy nazwania myślenia do okradania prawem. Jezus ostrzegł ludzi przed wykonywaniem narzucanych słów przez ludzi i swoją śmiercią wskazał, że zadają cierpienie i śmierć. Stwórca robi sprzeciw na narzucone słowa i ja napisałam setki pism w których wskazuję na odkrycie naukowe które pokazuje, że narzucone słowa uśmiercają życie, a ludzie diabły na to nie reagują i dalej uśmiercają ludzi naciągając ich na wykonywanie narzuconych przez nich słów. Ci ludzie diabły chcą mordować ludzi i to do tego stopnia, że nie reagują na wskazywanie przez Alberta Einsteina, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach i że grozi na nich katastrofa na niewyobrażalną skalę. Wielu z ludzi nauki szuka sposobów ucieczki z ziemi i szuka innego miejsca we wszechświecie w którym można by żyć, a nie mówią, że życie uśmiercają ludzie władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Jezus wskazał na te organy, że uśmiercają życie, a ludzie mówią o sobie, że ich rozwój jest wysoki. Rozwój na kłamstwie to nie jest rozwój tylko ciemnota. Ludzie narzucający słowa to ciemnota. Ludzie którzy wykonują narzucane słowa nabywają ciemnoty od ludzi narzucających słowa. Ludzie którzy szli do obozów śmierci za mordercami, to ciemnota mówiąca, że dla nich myślenie oparte na kłamstwie jest prawem. Stan narzuconego myślenia na ziemi jest dowodem na ciemnotę ludzi nabytą na myśleniu opartym na kłamstwie. Tego narzuconego myślenia jest tyle we wszechświecie, że jego odbicie jest w energii śmierci jaka jest z nabycia we wszechświecie. Natura wszechświata jest oparta na energii opartej na rozumie. Ciemna energia na jaką wskazują ludzie nauki to energia oparta na ciemnocie ludzi. Kłamca to złoczyńca, a ludzie mówią, że myślenie złoczyńcy jest dla nich prawem. Dobrze, że jest jedyny Uniwersytet Cambridge któremu myślenie oparte na rozumie się zgadza gdyż nie miałabym do kogo pisać. Karol Jung kłócił się z Zygmuntem Freudem o to, że on uważał, że Zygmunt Freud odkrytą przez niego podświadomość powinien nazwać umysłem  nieświadomym. Karol Jung widział tą ciemnotę ludzi opartą na umyśle nieświadomym opartym na braku rozumu której jest tyle, że podświadomość opartą na rozumie  uważał, że jest nieznaną. Maria Szulc też pisze, że podświadomość podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu. Ja odkryłam, że to nieznane ludziom myślenie oparte jest na rozumie i że myślenie oparte na rozumie nie jest znane ciemnocie. Wykonywanie woli ludzi jest oparte na kłamstwie, a na kłamstwie jest człowiek ciemny. Złoczyńcą jest człowiek ciemny. Nigdy nikt nie znajdzie człowieka który ma rozum ażeby miał broń do zabijania ludzi i żeby zabijał ludzi.

                                                                                          Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz