niedziela, 6 września 2015

WYKONYWANIE WOLI LUDZI MÓZG WYKAZUJE NA UMYŚLE W KTÓRYM NIE MA ROZUMU

Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a ja odkryłam, że w mózgu który zna słowa jest brak rozumu. Odkryłam, że rozum i brak rozumu są oparte na myśleniu, ale różnym. Odkryłam, że rozum oparty jest na prawdzie, a brak rozumu na kłamstwie. Odkryłam, że mózg z  doskonałą precyzją oddziela myślenie oparte na prawdzie od myślenia opartego na kłamstwie. Odkryłam, że człowiek na mózgu opartym na rozumie jest oparty na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a człowiek oparty na braku rozumu jest oparty na energii opartej na bałaganie w energii. Odkryłam, że na rozumie w mózgu jest porządek w energii, a na braku rozumu jest bałagan w energii. Albert Einstein odkrył, że we wszechświecie jest ogromnie dużo złej energii i że jest ona oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja odkryłam, że te sposoby myślenia ludzi mózg wykazuje na braku rozumu i że ludzie którzy mają w sobie brak rozumu mają w sobie bałagan w energii. Odkryłam, że na braku rozumu ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy i mają chore ciała. Odkryłam, że ludzie na braku rozumu mówią, że im życie układają ludzie oparci na braku rozumu których oni wybierają jako swoich przedstawicieli. Odkryłam, że innego Przedstawiciela jak oparty na rozumie mają ludzie oparci na braku rozumu. Odkryłam, że rozum i brak rozumu są oparte na innych słowach i że mózg je oddziela i na narzuconych słowach wykazuje człowieka, że jest umysłowo chory. Na tej umysłowej chorobie opartej na braku rozumu ludzie mają w sobie bałagan w energii na jakim nie wiedzą o co chodzi i że z czasem chodzą po ulicach nie wiedząc dokąd idą i nie wiedzą co robią. Karol Jung był tak przekonany, że dla ludzi brak rozumu jest naturalnym, że aż kłócił się z Zygmuntem Freudem o to, że odkrytą przez niego podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Podświadomość to stan mózgu który nie zna słów, a w mózgu który nie zna słów Naukowcy odkryli, że jest rozum.
Ludzie często mówią, że Bozia nie dała rozumu, a ja mówię, że dała i że nie ma rozumu ten kto ma w mózgu myślenie oparte na kłamstwie. Prof. Tadeusz Kotarbiński mówi, że Bóg jest mściwy, a ja mówię, że Bóg z brakiem rozumu nie ma nic do czynienia. Ludzie kościoła mówią, że Bóg jest miłosierny i odpuszcza grzechy, a ja mówię, że Bóg z myśleniem na jakim są grzechy nie ma nic do czynienia. Jak ktoś wprowadził myślenie do oszukiwania to niech naprawi grzechy jakie przy pomocy tego myślenia uczynił i będzie miał rozum i będzie dobrze zachowującym się człowiekiem. Dobrze zachowujący się człowiek nie oszukuje ludzi. Ustanowione przez ludzi prawo oparte jest na myśleniu do oszukiwania. Mnie się nie zgadzało to myślenie i namawiałam ludzi żeby wyszli z myślenia do oszukiwania ale nie chcieli. Znany mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, a ja odpowiedziałam, że choroba psychiczna jest oparta na myśleniu do oszukiwania i wykonywaniu myślenia do oszukiwania. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje, że narzucane zachowania i problemy to rozbieżne cele. Przekazuję lekarzom psychiatrom, że narzucone zachowania są oparte na słowach do oszukiwania i że wykonywanie narzuconych słów to wykonywanie słów oszustów. Pacjenci Ordynatora Szpitala Psychiatrycznego który mnie zapytał dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali po kontroli skarbowej to ludzie którzy wykonywali myślenie oszustów, a jak doświadczyli, że oszuści tak ich okradli, że nie mają środków do życia to zwariowali. Odkrywca podświadomości Zygmunt Freud mówi, że ludzi psychicznie chorych trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy, a ja mówię, że z myślenia do oszukiwania.
Myślenie jakie Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów to myślenie do oszukiwania. Na dzieło ludzi oszustów wskazuje Albert Einstein, że to energia grożąca katastrofą na niewyobrażalną skalę i że jest ona oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje, że są w nim rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Zatem autorzy energii śmierci to ludzie którzy w mózgu mają myślenie do oszukiwania. Tych ludzi oszustów jest tyle, że prawie wszyscy ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na myśleniu do oszukiwania i w inne stworzenia oszuści też wprowadzili swoje myślenie do oszukiwania i stąd zatrzęsło całą naturą wszechświata. Więcej oszustów chyba sobie Stwórca nie mógł nawet wyobrazić. Oszust to człowiek który mówi, że wykonuje wolę człowieka. Wola człowieka oparta jest na kłamstwie. Wola Stwórcy oparta jest na prawdzie.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz