sobota, 19 września 2015

NA ENERGIĘ ŻYCIA PRZYWRACA POWRÓT NA SŁOWA JAKIE SĄ W NATURZE MÓZGU

Energia życia jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Wszystko co wielkie jest proste. Na mózgu który nie zna słów byliśmy na energii życia. Ja bardzo dobrze odkryłam, że słowa jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Od momentu w którym napisałam, że mózg wykazuje sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu przestały do mnie przychodzić podziękowania od biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon i zostali usunięci ze stanowisk Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce ludzie którzy przysyłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i pytali czego od nich oczekuję. Odkryłam dlaczego nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wskazał na ludzi stojących na czele władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła: Heroda, Piłata i Kajfasza, gdyż to oni są świadomymi złoczyńcami narzucającymi słowa. Jezus swoją śmiercią wskazał, że to mordercy ludzi. Albert Einstein też wskazuje na energię śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja wskazałam na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że ich odkrycie, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele to narzucone słowa, a ludzie świadomie uśmiercający życie ludzi nie przyznali im Nagrody Nobla za tak ważne dla życia ludzi odkrycie. Ludzie świadomie uśmiercający ludzi  nie reagują na moje odkrycia mimo, że napisałam, że Ministerstwo Zdrowia świadomie uśmierca ludzi i nie raz napisałam, że mordercy stoją na czele mienia Stwórcy. Bardziej wstrętnych ludzi trudno sobie wyobrazić, a skala poparcia dla tych złych ludzi jest przerażająca. Ludzie zajmujący się opowiadaniem o ludziach czyniących zło za pieniądze zdobyte przy pomocy czynienia ludziom zła to niemoralni ludzie. Nauczyciele zajmujący się nauczaniem dzieci i dorosłych ludzi za pieniądze zabrane ludziom to niemoralni ludzie. Reżyserzy i aktorzy pokazujący w filmach złych ludzi, a biorący pieniądze od złych ludzi to niemoralni ludzie. Lekarze zajmujący się leczeniem ciała opartego na prawdzie, a przyjmujący pieniądze od ludzi opierających się na innym myśleniu to niemoralni ludzie. To co robimy mamy robić za pieniądze jakie ktoś nam dobrowolnie płaci. Lekarze są potrzebni i teraz bardzo ponieważ wszyscy ludzie którzy wykonywali wolę ludzi mają chore ciała. Lekarze wykonujący wolę ludzi mają również chore ciała. Ja nie mam wątpliwości co do tego, że dobrzy ludzie sami dadzą pieniądze na leczenie ludzi i tych pieniędzy jest wystarczająco dużo jak nie będzie się utrzymywało ludzi władzy, kościoła i kupowało i produkowało broni do zabijania ludzi. Ze szpitali trzeba usunąć lekarzy i innych ludzi narzucających słowa i wykonujących narzucane słowa. Na słowach jakie są w naturze mózgu jesteśmy ludźmi współpracującymi ze sobą. Naukowcy odkryli, że mamy systemy neurologiczne współpracujące ze sobą i systemy neurologiczne zajmujące się narzuconymi słowami. Ja odkryłam, że współpracują ze sobą ludzie opierający się na słowach jakie są w naturze mózgu i że ludzie narzucający słowa i wykonujący narzucane słowa to ludzie kłamcy zaburzający porządek, którzy żyją z okradania ludzi. Sprawiedliwy Stwórca wykazuje ludzi narzucających słowa na innej energii jak energia życia. Na innej energii człowiek jest uzależniony od słów narzuconych i wykonywania narzuconych słów. Odkryłam, że zmieniła się w człowieku energia na narzuconych słowach i człowiek przeszedł pod władzę energii.
Mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma człowiek narzucający słowa i człowiek wykonujący narzucane słowa. Ja wskazuję, że są to słowa jakie wyparły odkrytą przez Zygmunta Freuda podświadomość. Ludzie narzucający słowa zrobili sobie z ludzi służących do wykonywania ich woli. Z wykonywaniem woli ludzi mamy do czynienia jak wykonujemy narzucane słowa. Dlatego Jezus wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa. Wskazuję, że człowiek na narzuconych słowach i wykonywaniu narzuconych słów ma zmienione ciało, gdyż funkcjonuje na systemach neurologicznych na złej energii która zadaje cierpienie psychice i uśmierca ciało. Wskazuję, że umysłowa choroba jest oparta na słowach z nabycia w mózgu. Te słowa z nabycia w mózgu to słowa inne jak są w naturze mózgu. Na słowach innych jak są w naturze mózgu psychika i ciało cierpią i umierają. Lekarze w obozach śmierci znęcali się nad ciałem chcąc poznać jego reakcje na znęcanie się. Ja wskazuję, że na całym świecie Ministerstwa Zdrowia są oparte na słowach zadających ciału śmierć, gdyż należą do ludzi władzy. Zdarzają się lekarze etyczni, tak jak Zastępcy Dyrektora w Departamencie Zdrowia w Polsce w roku 2011 którzy chcieli zdrowia i życia ludzi, gdyż często ponawiali swoje pytania do mnie czego od nich oczekuję. Ja oczekuję powrotu na słowa na jakich oparte jest życie. To źli ludzie wyparli podświadomość i narzucili swoje słowa. To kłamcy narzucają słowa i są to świadomi złoczyńcy. Dojść do ustanowienia słów opartych na kłamstwie prawem to wszelki upadek moralny ludzi. To złoczyńca w nie swoim świecie ustanawia swoje słowa prawem.Tymi moralnie zepsutymi ludźmi są ludzie narzucający słowa. Opracowanie przez partię PIS słów do zadania cierpienia Posłance z konkurencyjnej partii w celu oszukiwania jej, że się ją kocha to moralnie zepsuci ludzie. Rządząca partia PO powiedziała, że oszukiwanie jest zgodne z prawem i zamknęli Posłankę do więzienia. To co zrobili ludzie z PIS, to oszukiwanie przy pomocy narzuconych słów. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi, że mózg wykazuje, że narzucający zachowania mają rozbieżne cele, a zatem mózg wie jakie słowa zostały użyte do oszukiwania. Mózg wie, że te słowa mają być na systemach neurologicznych zadających psychice i ciału cierpienie i śmierć, gdyż ci ludzie zadają cierpienie psychice i ciału i pozwalają na zadawanie sobie cierpienia przez ludzi oszustów którzy oszukują, że kochają. Ludziom wybierającym władze i wykonującym słowa władzy zgadzają się słowa do oszukiwania. Mnie się nie zgadzały i pisałam przez wszystkie lata mojego kontaktu z prawem ludzi, że te słowa zadają ludziom cierpienie. Pisałam do ludzi nauki, że można zbadać słowa zapisane jako prawo ludzi, że jest oparte na energii zadającej cierpienie i śmierć. Wskazuję na dowód, że te słowa są zadającymi cierpienie ponieważ ludzie których broniłam przed sądami wskazywali mi na przepis prawa którym zadano im cierpienie. Słowa są żywe skoro zadają cierpienie, ale te słowa zadające cierpienie prowadzą do uśmiercenia życia. Nowotwory żyją i rozwijają się tak długo aż uśmiercą życie. Ludzie wprowadzili zwierzęta na narzucone słowa i zwierzęta chorują przez nich na nowotwory które je uśmiercają.
Słowa jakie są w naturze mózgu też są żywe, ale one utrzymują życie. Ludzie narzucający słowa ustanowili w nie ich świecie narzucone przez nich słowa prawem, a to nieuczciwi ludzie. Ludzie którzy wykonują wolę ludzi to nieuczciwi ludzie. Przerażającym jest ustanowienie na słowach do oszukiwania kościoła. Ludzie kościoła opowiadają o dobrym postępowaniu, a postępują źle. Dobrze postępuje się na słowach Boga, a nie na opowiadaniu o Bogu. O Jezusie należało opowiadać, że przyszedł wystąpić przeciwko ludziom narzucającym słowa i wskazał, że to złodzieje którzy przyznali sobie prawo do Jego mienia i że to mordercy zabijający ludzi za nie wykonywanie ich woli. To, że Zygmunt Freud musiał odkryć, że w człowieku jest podświadomość jest dowodem na katastrofalny stan ludzi jako kłamców. Odkrycia naukowe dowodzą, że jakby wszyscy ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie komórki oparte na tej energii tworzą w ciele nowotwory i uśmiercają życie. To okropne, że ludzie funkcjonują na energii zadającej cierpienie i śmierć. W Polsce teraz słyszy się, że nowo wybrana partia chce wystąpić z Unii Europejskiej. Popatrzmy teraz, że Polska dostała dużo pieniędzy z Unii Europejskiej, a nowo wybrani ludzie powiedzą niech te pieniądze oddadzą ci co je wzięli. Wtedy może się zacząć napadanie przez okradzionych na ludzi którzy okradli.
Jesteśmy stworzeni na doskonałych słowach na jakich jesteśmy przyzwoitymi ludźmi i każdy żyje za zarobione przez siebie pieniądze. Ludzie żyjący z narzuconych słów to niemoralni ludzie i takimi ich wykazują systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach.
Wielkie wyrazy uznania przekazuję dla ludzi takich jak dr Deepak Chopra, jak Albert Einstein, jak William Szekspir, jak Adam Mickiewicz, jak Oprah Winfrey, jak wszyscy ludzie opierający się na słowach na jakich jesteśmy Wielkimi ludźmi jak nasz Stwórca.
 Dziękuję ludziom z Uniwersytetu Cambridge za wspieranie mnie podziękowaniami. Te podziękowania są dowodem na to, że ci Ludzie mają rozum. Człowiek który ma rozum to Wielki człowiek.
                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz