piątek, 18 września 2015

ZMIENIONA ANATOMIA TO ZMIENIONA ENERGIA

Zmieniona anatomia to zmieniona energia, a zmieniona energia oparta jest na myśleniu narzuconym przez człowieka. Zmieniona anatomia jest oparta na systemach neurologicznych zajmujących się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Narzucone zachowania i problemy to złe zachowania. Narzucone zachowania są oparte na słowach narzuconych przez człowieka, a problemy są skutkiem wykonywania narzuconych słów. Narzucone słowa i wykonywanie narzuconych słów oparte są na kłamstwie, a człowiek który kłamie to źle zachowujący się człowiek. Źle zachowujący się człowiek to człowiek wykonujący czynności na systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka. Z odkryć naukowych wynika, że jakby wszyscy ludzie mają zmienioną anatomię na opartą na kłamstwie. Stąd Albert Einstein dobrze widzi, że zmieniona we wszechświecie energia oparta jest na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Rządy są oparte na narzuconych słowach, a człowiek narzucający słowa to kłamca. Ludzie wykonują czynności na słowach kłamców i nabyli zmienionej energii w ciałach na opartą na kłamstwie. W kościołach na całym świecie widać ogromne tłumy ludzi modlących się do Boga, a ludzie kościoła mówią do ludzi, że o to ażeby nie cierpieć trzeba prosić Boga. Ludzie kościoła rozgrzeszają ludzi z grzechów, a ludzie dalej cierpią, a więc oszukują ludzi, że rozgrzeszają. Ja wskazuję, że człowiek który ma grzechy ma je w mózgu, a ludzie kościoła nie usuwają z mózgów grzechów. Ludzie kościoła przyczyniają się do zwiększenia się w ludzkich mózgach grzechów gdyż rozgrzeszają ludzi, a grzechy pozostają w mózgach. Ludzie kościoła unieważniają małżeństwa, a decyzje ludzi pozostają w mózgach i na tych decyzjach człowiek funkcjonuje na systemach neurologicznych na jakich cierpi. Ludzie narzucający słowa mają zmienioną anatomię na narzuconych słowach i ta zmieniona anatomia to anatomia złodzieja, gwałciciela, mordercy. itp. Ludzie nauczyli się mordowania ludzi, a myślenie pozostało w mózgu i na nim zmieniła się anatomia w systemach neurologicznych zajmujących się wykonywaniem myślenia narzuconego przez człowieka na anatomię mordercy. Ludzie na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach mają przebudowane ciała na myślenie oparte na kłamstwie. Bardzo dobrze u większości z ludzi widać silne przekonania oparte na kłamstwie. Ludzie mają tak silne przekonania oparte na kłamstwie, że wierzą w myślenie oparte na kłamstwie. Na tej wierze w kłamstwo oparte są wszystkie choroby, gdyż zmienione jest funkcjonowanie ciała na oparte na kłamstwie. Choroby są oparte na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie na jakich człowiek ma zmienioną anatomię na anatomię danego rodzaju złoczyńcy, jak myślenie z nabycia w mózgu. Dietetycy w szkołach wymuszają od dzieci jedzenia tego co jest dla ciała zdrowe, a nauczyciele wymuszają nauki myślenia na jakim zmienia się ciało. Wszyscy ludzie na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie żyją w uzależnieniu od energii opartej na kłamstwie. Energia jaka jest w systemach neurologicznych zajmujących wykazywanymi przez mózg słowami do rozbieżnych celów to energia oparta na słowach na jakich energia chce wykonywania kłamstwa i jedzenia opartego na energii opartej na kłamstwie. Ludzie kłamcy produkują ogromne ilości tej energii opartej na kłamstwie i jeszcze dla zwierząt których anatomia zmieniła się na opartą na kłamstwie. Produkty wyprodukowane na kłamstwie chce spożywać człowiek który ma w sobie energię opartą na kłamstwie. Ludzie piją alkohol, ale złe zachowania widać tylko u ludzi którzy mają w sobie zmienioną energię. Złe zachowania są oparte na myśleniu opartym na kłamstwie. Ludzie widzą jak Politycy mówią, że uczą się mowy ciała i jest wielu ludzi uczących się mowy ciała. Ja odkryłam, że ta zmieniona mowa ciała jest oparta na zmienionej energii, a zmieniona energia na zmienionym myśleniu w mózgu. Mózg oddziela energię jaka jest w systemach neurologicznych opartych na prawdzie od energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Czy zatem ktoś się dziwi, że Albert Einstein mówi, że na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach jest tyle energii śmierci, że grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę, Ja wskazuję, że ta zła energia jest oparta na systemach neurologicznych na jakich ludzie wykonują myślenie oparte na kłamstwie. Ludzie wykonują wolę ludzi, a wola ludzi oparta jest na kłamstwie. Mózg to oddziela i wykazuje innego człowieka na wykonywaniu woli człowieka lub ludzi. Ja wskazuję na programy o Atlantydzie w których Naukowcy mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie i wielkie moralne zepsucie. Ja mówię, że człowiek kłamca to moralnie zepsuty człowiek. Ten moralnie zepsuty człowiek funkcjonuje na systemach neurologicznych opartych na energii która wykazuje jego odruchy źle zachowującego się człowieka. Nikomu nie pomoże nauka ciała opartego na dobrych zachowaniach jeśli w mózgu jest myślenie oparte na kłamstwie. Jeśli człowiek coś sobie złamie, a ciało jest oparte na prawdzie to przywróci się ono w prawidłowe miejsce, ale jeśli człowiek nie ma w mózgu prawdy to musi mieć protezę. Widać to u Starożytnych Kahunów którzy potrafili natychmiast naprawić np. złamaną nogę.  Ja kiedyś wypadłam z dużego samochodu i złamałam kręgosłup. Po zakończonym leczeniu poszłam prywatnie do lekarza i on popatrzył na zdjęcie z wypadku i mówił, że to ciężkie złamanie, a kiedy popatrzył na zdjęcie ze stanu po leczeniu powiedział do mnie, że to jest cud, gdyż wszystko jest dobrze. Lekarze zatem są potrzebni, ale ludzie oparci na kłamstwie są nieuleczalni. Na kłamstwie jest w człowieku energia z nabycia i lekarze wycinają nowotwory ale nie wycinają z mózgu kłamstwa na jakim wytwarzane są nowotwory. Dr Deepak Chopra to widzi, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci, gdyż pisze, że komórka się pomyliła i zaczęła tworzyć nowotwór. Ja wskazuję na tą zmorę pamięci, że  jest nią myślenie oparte na kłamstwie. Deepak Chopra też to widzi, gdyż pisze o chorych wydarzeniach. Chore wydarzenia są oparte na kłamstwie. Dr Deepak Chopra widać, że robi wspaniałe rzeczy dla ludzi, gdyż przywraca ich do zdrowia i na myślenie na jakim człowiek jest zdrowy i szczęśliwy.
Nic ludziom nie pomoże jedzenie pożywienia innego aniżeli chce zmieniony na kłamstwie organ, gdyż energia na jakiej oparte są nowotwory utrzymuje się na utrzymującym się w mózgu kłamstwie. Trzeba zmienić kłamstwo na prawdę, ale ja widzę, że ludzie nie chcą. To katastrofalny stan ludzi jako kłamców. Zmienione przekonania na oparte na kłamstwie, to uzyskany stan notorycznego kłamcy. Psychologowie piszą o ludziach którzy są notorycznymi kłamcami, a sami pracują na myśleniu ludzi władzy. Władza jest oparta na kłamstwie i ludzie wykonujący czynności na myśleniu władzy stają się ludźmi z przekonaniami kłamców. To nie żadni psycholodzy, gdyż psychika jest oparta na prawdzie. Ludzie wiedzą, że ja mam rację, gdyż wszyscy w naturze mózgu mamy myślenie oparte na prawdzie, ale chcą żyć z okradania ludzi. Ludzi się okrada posługując się myśleniem ludzi władzy. Jezus wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa i wskazał, że to ludzie władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości. Ja wskazuję, że ludziom w wymiarze sprawiedliwości zgadzało się moje myślenie oparte na prawdzie gdyż dokąd się nie przyznałam, że opieram się na prawdzie to mam wygrane wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie i Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Olsztynie. Jak się przyznałam, że opieram się na prawdzie to Sędziowie wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, a zatem Sędziowie mają w mózgu dwa rodzaje myślenia. Te dwa rodzaje myślenia to naturalne oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu, a to drugie to oparte na kłamstwie z nabycia na nauce prawa opartego na kłamstwie. Prawo ludzi nie ma oparcia w prawdzie i mózg wykazuje je na systemach neurologicznych opartych na złej energii. Ludzie kłamcy narobili na ziemi niewyobrażalnego zła. Oszuści ludzie władzy zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem, czyli w oparciu o myślenie jakim posługują się ludzie władzy. To myślenie ludzi władzy jest inne jak naturalne i moi klienci mówili do mnie, że przyszli do mnie po pomoc ponieważ nie rozumieją języka prawniczego. Ja mówię, że ludzie natury nie znają niezrozumiałego języka ludzi oszustów którzy ich myślenie nazwali prawem dla stworzeń Boga opartych na prawdzie. Pamiętam jak kiedyś prowadziłam sprawę dla późniejszego kandydata na Prezydenta, który zapytał mnie "dlaczego nie podajesz żadnego paragrafu". Mnie te paragrafy psuły sprawę bo są oparte na kłamstwie, ale ja napisałam mu paragraf i podałam, że w tej samej sprawie w różnych przepisach są inne zapisy. Ja wiem, że kłamca na ten sam temat pisze inne słowa w różnych ustawach i mogłabym tak żyć jak przysłowiowy pączek w maśle, ale ja chciałam rozwiązania ludzkich problemów i pisałam, że wszystkie je rozwiążemy jak będziemy się opierali na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie na jakim mamy rozum. Ludzie kłamcy przegrali ze swoim prawdomównym Stwórcą który tak skonstruował mózg, że z nabycia kłamstwo zaburza mózg i człowiek na nim zmienia się na danego rodzaju kłamcę. Ciało jest oparte na energii opartej na prawdzie i na kłamstwie przeszło na energię opartą na kłamstwie. Doskonały Stwórca stworzył myśli z pierwiastków, a pierwiastki tworzą energię. Myślenie oparte na kłamstwie jest oparte na innych układach z pierwiastków i człowiek na nie przeszedł i znalazł się na innych systemach neurologicznych opartych na energii opartej na kłamstwie. Taką mamy w sobie energię jak słowa w mózgu. Słowa są oparte na energii. To nie ja przegrałam z Sędziami którzy przeciwko mnie wystąpili, gdyż wygrywa ten z kogo myśleniem zgadza się mózg. Ja też weszłam w myślenie oparte na kłamstwie i wołałam przez wiele lat, że ludzie na tym prawie cierpią. Pisałam o tym do ludzi kościoła, a oni mówią do ludzi, że cierpienie zadaje Bóg. Ja doskonale widzę, że moim klientom zadawali cierpienie ludzie którzy zapisali, że ich myślenie jest prawem. Moi klienci wskazywali mi na przepis prawa przy pomocy którego ich okradziono. Znany mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, a zatem wiedział, że przyczyną choroby psychicznej jest wymuszanie od ludzi uznawania myślenia opartego na kłamstwie za prawo. Kilka miesięcy temu zobaczyłam w internecie, że jak weszłam w moje nazwisko to były tam zacytowane moje słowa, że tego mądrego z 40-letnim stażem pracy Ordynatora usunęli ze szpitala w Elblągu i przenieśli do Fromborka. Za kilka dni usunęli te słowa. Ludzie są niewyobrażalnymi złoczyńcami. Tak samo usunęli ze stanowisk Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 którzy chcieli zdrowia i życia ludzi, gdyż reagowali na odkryte przeze mnie myślenie na jakim oparte jest zdrowie. Wskazuję, że Ministerstwa Zdrowia są oparte na myśleniu opartym na kłamstwie, a ciało jest oparte na prawdzie. Wielu z ludzi jest potworami na myśleniu opartym na kłamstwie na jakim już stali się potworami. Naukowcom którzy w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów przekazuję, że oni tym co wykonują pokazują, że są potworami. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja wskazuję na czynności jakie wykonywał człowiek z "Albumu nazistów", że w warunkach pokoju były to czynności bankowca, a w warunkach wojny mordercy. Banki są oparte na narzuconym myśleniu. Banki okradają ludzi przy pomocy nazwania narzuconego myślenia prawem, a Sądy w odpowiedzi na skarżących się ludzi na Banki odpisują, że Banki postępują zgodnie z prawem. Prawo jest oparte na narzuconych słowach i ludzie zgodnie z prawem są okradani. Prof. Biochemii Maria Szulc pisze, że ludzie mają w sobie tyle samo dobra co zła, a ja mówię, że z nabycia tak może być, ale w stanie natury mają w sobie tylko dobro. Maria Szulc pomagała ludziom uzależnionym od myśli nauczeniem się głosu o energii podświadomości. Ja mówię, że my nie mamy się uczyć głosu o energii podświadomości tylko nim mówić. Widać, że źli ludzie nie mają wpływu na ludzi na Uniwersytecie Cambridge, gdyż mam stamtąd ponad 2500 podziękowań. Źli ludzie nie raz zatrzymywali moją pocztę do Uniwersytetu Cambridge. Ilu jest paskudnych ludzi to przechodzi wszelkie pojęcie. Ci paskudni ludzie świadomie prowadzą ludzi na śmierć. Napisałam artykuł, że Ministerstwo Zdrowia świadomie uśmierca ludzi i milczą. Wysłałam to pismo do Ministerstwa Zdrowia i do Departamentu Zdrowia i milczą. To jest świadome milczenie. Świadome milczenie jest również ludzi władzy, dziennikarzy i kościoła. Lekarze wykonują myślenie ludzi z Ministerstwa Zdrowia i stają się kłamcami, gdyż na wykonywaniu czynności na myśleniu opartym na kłamstwie zmienia się anatomia. Ludziom którzy mają rozum przekazuję, że tsunami, trzęsienia ziemi, huragany, powodzie, itp. to nie są przypadki, gdyż są oparte na złej energii pochodzącej od ludzi którzy mają w sobie złą energię. Zła energia uśmierca człowieka ze złą energią. W naturze wszechświata jest tylko dobra energia. Naukowcy to widzą, że w naturze wszechświata jest tylko grawitacyjna siła życia, a Albert Einstein widzi, że grawitacyjna siła śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach i że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Zła energia jaka jest we wszechświecie, a jaką widzi Albert Einstein to energia wprowadzona przez ludzi i ta energia uśmierca ludzi z taką samą energią.
Nasz Stwórca robi sprzeciw na złe zachowania. Człowiek który kłamie jest źle zachowującym się człowiekiem. Wykonywanie woli ludzi to złe zachowania. Wolę ludzi wykonuje człowiek który się zgadza z kłamcą. Kłamcy nie stworzyli naszych ciał, a ciało na myśleniu kłamcy jest zmienione. Przyczyna zmiany ciała to myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów.
Na całym świecie jest pełno kościołów i pełno w nich ludzi modlących się do Boga, a ja widzę maleńką ilość ludzi zachowujących się dobrze wobec swojego Stwórcy za dane nam życie i możliwość życia w stworzonym przez Niego doskonałym świecie.

                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz