niedziela, 20 września 2015

WYCHODZENIE Z ENERGII ZADAJĄCEJ CIERPIENIE I ŚMIERĆ

Budowa człowieka oparta jest na systemach neurologicznych, a systemy neurologiczne na myśleniu. Odkrycia naukowe dowodzą, że w ludziach są dwa rodzaje systemów neurologicznych i dwa rodzaje myślenia. Jedno myślenie to myślenie jakie jest w naturze mózgu i na nim tak samo jak ludzie oparte są zwierzęta, a drugie myślenie to myślenie narzucone przez człowieka jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne, a zatem myślenie narzucone przez człowieka ma swoje systemy neurologiczne. Nasze ciała nie są stworzone na woli ludzi, a odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na woli ludzi. Systemy neurologiczne są oparte na energii i systemy neurologiczne oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu są oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Systemy neurologiczne zajmujące się narzuconym myśleniem przez człowieka nie są oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i dlatego uśmiercają życie. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a więc ludzie, którzy wydali decyzję o przyznaniu Nagrody Nobla zbadali, że tak jest. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla w roku 2000, a w roku 2004 przeczytałam o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że w człowieku są systemy neurologiczne zajmujące się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Naukowcy z Uniwersytetu Carnegie Mellon przysłali mi około czterystu podziękowań, a od momentu w którym napisałam, że narzucane zachowania i problemy to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu podziękowania przestały przychodzić. W tym samym czasie wymieniono Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Polsce którzy też przysyłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i pytali czego od nich oczekuję. Nowo wybrana Dyrektor przysłała mi dwa pisma, że jej w przeciwieństwie do poprzednich Dyrektorów nie zgadza się to co piszę o systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon nic nie przyszło od momentu napisania przeze mnie, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg, to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Nie ma się co dziwić, że stan wszechświata doszedł do stanu o którym Naukowcy mówią, że nie ma już możliwości utrzymania życia na ziemi. Albert Einstein już dawno pisze, że energia jaka jest energią śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja wskazuję, że ta energia uśmiercająca życie człowieka jest oparta na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje wolę człowieka. Odkryłam, że to ciemni ludzie doprowadzili świat do stanu śmierci, gdyż życie jest oparte na rozumie. Piszę, że przecież człowiek nie stworzył mózgu i ciała człowieka, a przede wszystkim energii. Energię to kłamcy naruszyli i  wprowadzili na ziemi śmierć. Ci źli ludzie doskonale wiedzą o czym piszę i świadomie dalej uśmiercają ludzi. Nie wiem czy przypadkiem zmiana Prezesa Polskiej Akademii Nauk nie ma związku z moimi odkryciami. Występująca w programie "Jaka to melodia" kobieta mówi, że  pracuje w Instytucie Nauk Nenckiego i mówi, że odkryli, że myśli z człowieka znikają, ale nie mówi gdzie znikają. Myśli są oparte na energii, a energia nie znika. Ludzie kanalie nie raz zatrzymywali moją pocztę do Uniwersytetu Cambridge z którego mam ponad 2500 podziękowań. Kiedy zdarzyło się pierwszy raz, że nie otrzymałam podziękowania z Uniwersytetu Cambridge napisałam o tym do Uniwersytetu Carnegie Mellon który wtedy przysyłał mi podziękowania. To spowodowało, że otrzymałam podziękowania z Uniwersytetu Cambridge na wszystkie moje pisma które zostały ukryte przez pocztę internetową. Od tego czasu wiem, że są ludzie którzy nie wysyłają moich pism do Uniwersytetu Cambridge i kiedy zdarza się taka sytuacja to wysyłałam kilka razy moje pismo i podziękowania przychodzą. Nie raz piszę, że z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu na Twitterze i jak jakiś czas nie pisałam to pisali do mnie "pisz Barbara pisz". Teraz można zobaczyć, że usuwają u mnie na Twitterze ludzi wchodzących jako Obserwatorzy. Dzisiaj usunęli Laurę Fredrickson, a wczoraj Chrisa Nicholsa. Na moim blogu dokąd złoczyńcy nie wiedzieli, że odkryłam, że uśmiercają ludzi, dotąd na moim blogu byli ludzie z około stu krajów świata.  Teraz pokazują po jednej, dwie osoby z jakiegoś kraju. Kiedy napisałam, że na mój artykuł o emocjach w ciągu godziny weszło ponad 150 ludzi ze Stanów Zjednoczonych to odtąd najwięcej ludzi jakich pokazują ze Stanów Zjednoczonych to kilkanaście ludzi. Z Rosji najczęściej nie pokazują ludzi a jak napisałam, że ludzie z Rosji spośród około stu krajów świata jeszcze utrzymują się na piątym miejscu to od czasu do czasu pokazują, że weszła jedna osoba. Kiedy napisałam, że dużo ludzi wchodzi na mojego bloga z Francji to od tego dnia zmniejszyła się ilość ludzi z Francji do maleńkiego procentu. Takimi kanaliami są ludzie na myśleniu opartym na kłamstwie. Ludzie kanalie mają już dużo w mózgu myślenia opartego na kłamstwie gdyż ażeby stać się człowiekiem kanalią trzeba zrobić w życiu wiele świństw. Naukowcy odkryli, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć, a ja wskazuję, że wiedział, że ludzie na narzuconym myśleniu są wstrętnymi kanaliami. Jezus wiedział bo zna stany naszych mózgów. Jezus bez wątpienia uznał, że musi przyjść na świat i wskazać ludziom ażeby nie wykonywali myślenia narzuconego gdyż ono zadaje cierpienie i śmierć. Ja odkryłam, że tak jest gdyż dowodzi to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które pokazuje, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że zajmują się tymi rozbieżnymi celami systemy neurologiczne. Odkryłam, że Jezus wskazując na stojących na czele władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła Heroda, Piłata i Kajfasza wskazał, że na czele Jego mienia stanęli złoczyńcy posługujący się narzuconym myśleniem. Ja odkryłam, że jak ludzie długo wykonują narzucone słowa to nabywają przekonań opartych na kłamstwie i uważają za normalne wykonywanie woli ludzi. W taki sposób ludzie władzy i kościoła przy pomocy narzucania słów zrobili sobie z ludzi służących. Mózg przyjmuje słowa narzucone przez człowieka, a zajmujące się narzuconym myśleniem systemy neurologiczne dokonały przebudowania ciała człowieka na myślenie oparte na kłamstwie. Przebudowani na kłamstwo ludzie są wykonawcami woli ludzi kłamców. Stąd Albert Einstein widzi tyle energii śmierci we wszechświecie, że mówi, że nie należy zaprzestawać w uświadamianiu ludziom grożącej na niewyobrażalną skalę katastrofy. Napisałam tysiące pism i stwierdziłam, że ludzie narzucający słowa chcą zadawać cierpienie i śmierć. Psycholog prof. Janusz Czapiński kilka dni temu powiedział w programie "Świat się kręci", że robili badania z których wynika, że ludzie są szczęśliwi. Ja mówię, że na myśleniu opartym na kłamstwie psychika jest nieszczęśliwa, gdyż jest pod przemocą złych ludzi wymuszających wykonywania ich woli. Badania w tym czasie opinii ludzi pokazały, że nie jest tak jak mówi Psycholog prof. Janusz Czapiński. Psychika jest oparta na prawdzie i jest szczęśliwa na myśleniu opartym na prawdzie. Ludzie znęcający się nad swoimi rodzinami to tacy sami psychopaci jak ludzie władzy wymuszający wykonywania ich woli. Ci ludzie psychopaci uważają ludzi za tak ciemnych, że zapisali im w  Konstytucji, że to oni dają wolność. Ja mówię, że psychika jest wolna na myśleniu jakie jest w mózgu który nie zna słów. Zwierzęta są wolne, ale dotąd dokąd ludzie złoczyńcy nie zabiorą im tej wolności. Psychika oparta na systemach neurologicznych opartych na myśleniu opartym na kłamstwie jest nieszczęśliwa, a człowiek umysłowo chory. Papież mówi, że Kapłani będą rozgrzeszali ludzi ze związków małżeńskich, a ja mówię, że te związki z jakich Kapłani będą rozgrzeszali są oparte na kłamstwie. Związki oparte na myśleniu Boga są oparte na miłości, a miłość jest oparta na prawdzie i ci ludzie się kochają.
Człowiek wyszedł myśleniem z myślenia na jakim oparte jest jego ciało i wszedł do piekła opartego na myśleniu opartym na kłamstwie. Wszyscy ludzie są pokłóceni na wprowadzonym przez kłamców myśleniu. Sądy opierają się na uznawaniu za prawo myślenia narzuconego przez ludzi i nawet jak ustanowiłoby  się nie wiadomo ile sądów to nigdy nie rozwiążą ludzkich problemów opartych na kłamstwie. Naukowcy odkryli, że w mózgu są problemy i że tymi problemami zajmują się systemy neurologiczne. Naukowcy widzą to zajmowanie się przez systemy neurologiczne problemami, a więc ciało zajmuje się problemami jakie są w mózgu. Ażeby wprowadzić na ziemi myślenie oparte na kłamstwie jako prawo to trzeba być wielkimi złoczyńcami. Ludzie uczą się tego prawa i innych nauk opartych na kłamstwie i staja się kłamcami. Pan Ryszard Petru mówi, że w Polsce Politycy to nieudacznicy, a ja mówię, że każdy człowiek oparty na kłamstwie to nieudacznik. Ludzie opierający się na myśleniu opartym na prawdzie mają rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Ja wskazuję, że mózg odrzuca myślenie oparte na braku rozumu i człowiek na nim jest ciemny. Ludzie ciemni stoją na czele nie ich mienia, a to nikczemny człowiek wydaje rozporządzenia w sprawie nie jego mienia.
Człowiek wyszedł z anatomii przy pomocy narzucania słów i chcąc wrócić do stanu anatomii trzeba usunąć z mózgu słowa oparte na kłamstwie. Trzeba nie wykonywać kłamstwa i powtarzać "nie wykonuję czynności opartych na kłamstwie". Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że człowiek wolę człowieka wykonuje na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów.  W stanie mózgu który nie zna słów nikt nie wykonuje woli człowieka. Mózg nam pokazuje, że ma myślenie oparte na woli człowieka i że kwalifikuje je na systemy neurologiczne na jakich człowiek zadaje swojemu ciału cierpienie i śmierć. Wykonujemy czynności na systemach neurologicznych i wykonując czynności na systemach neurologicznych opartych na woli człowieka uśmiercamy swoje ciało oparte na systemach neurologicznych opartych na prawdzie.
Wskazuję na ludzi jakimi stali się diabłami na myśleniu opartym na kłamstwie.. Wskazuję na ludzi wykonujących wolę tych ludzi diabłów, że ich psychika i ciało jęczą z psychicznego bólu. Wskazuję na reżysera który dwa dni temu popełnił samobójstwo, a był obsypany nagrodami przyznanymi przez ludzi narzucających słowa. Ta psychika nie była szczęśliwa mimo przyznania tak wielu nagród i to w momencie kiedy przyznano mu nagrodę na trwającym jeszcze Festiwalu Filmowym w Gdyni.
To człowiek zgodził się wykonywać wolę źle zachowujących się ludzi, którzy nazwali na ziemi ich myślenie do oszukiwania prawem. To myślenie do oszukiwania zgadza się ludziom kościoła którzy namawiają do wybierania władzy, a w modlitwie "Ojcze nasz" mówią "Bądź wola Twoja".

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz