poniedziałek, 28 września 2015

MYŚLENIE NA JAKIM CZŁOWIEK JEST NIENORMALNY, TO MYŚLENIE JAKIE WYPARŁO PODŚWIADOMOŚĆ

Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji, a zatem to jest podświadomość. Podświadomość to natura i naszą naturą jest psychika oparta na rozumie w mózgu. Odkryłam, że myślenie jakie wyparło podświadomość to myślenie jakie Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Odkryłam, że podświadomość wykazuje narzucone myślenie i wykonywanie narzuconego myślenia na braku rozumu i że jest to myślenie jakie wyparło i stłumiło podświadomość. Odkryłam, że na tym myśleniu jakim człowiek wyparł naturalny dla nas rozum człowiek jest umysłowo i psychicznie chory i ma chore ciało. Odkryłam, że chora psychika i chore ciało są oparte na umysłowej chorobie, a umysłowa choroba na narzuconym myśleniu i wykonywaniu narzuconego myślenia. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że myślenie oparte na braku rozumu ma swoje systemy neurologiczne, czyli swoją inną budowę. Na tej innej budowie opartej na narzuconym myśleniu i wykonywaniu narzuconego myślenia człowiek funkcjonuje na innej energii na jakiej ma złe emocje i odruchy źle zachowującego się człowieka. Odkryłam, że na tej innej energii na jakiej jest oparta budowa człowieka narzucającego myślenie i wykonującego narzucone myślenie oparte są wszystkie choroby i śmierć. Odkryłam, że choroba psychiczna i wszystkie choroby ciała są oparte na umysłowej chorobie. Umysłowa choroba jest oparta na narzuconym myśleniu i wykonywaniu narzuconego myślenia. Dla ludzi nauki wskazuję, że podświadomość oddziela człowieka opartego na innej budowie opartej na narzuconym myśleniu i wykonywaniu narzuconego myślenia na innych systemach neurologicznych. Ludzie medycyny przeszczepiają organy oparte na systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy w miejsce organów zniszczonych myśleniem narzuconym przez człowieka. Kiedyś napisałam, że medycyna nie umie przeszczepić braku rozumu w miejsce rozumu.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz