poniedziałek, 14 września 2015

ODCZUWAMY DECYZJE

Odczuwanie decyzji to wielka sprawiedliwość naszego Stwórcy. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Emocje to odczuwanie, a zatem odczuwamy decyzje jakie są w mózgu. Na decyzjach jakie są w naturze mózgu nasze odczuwanie czuje się dobrze. Na decyzjach opartych na prawdzie jesteśmy szczęśliwymi ludźmi. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że brak rozumu też nie istnieje bez emocji ale złych. Emocje oparte na prawdzie to dobre emocje, a emocje oparte na kłamstwie to złe emocje. Sami sobie narobiliśmy tych złych emocji wydaniem decyzji opartych na kłamstwie. Naukowcy odkryli, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć, gdyż odkryli, że sam szykował się na śmierć. Odkryłam, że Jezus wiedział, że ludzie na kłamstwie są złymi ludźmi i dlatego wiedział, że idzie na śmierć. Nasz Stwórca zatem przyszedł na ziemię ażeby wystąpić przeciwko ludziom narzucającym słowa ponieważ człowiek na narzuconych słowach ma złe emocje. Człowiek który ma złe emocje to człowiek zły. Ludzie i zwierzęta boją się ludzi którzy mają złe emocje, gdyż są to ludzie źli. Po złych zachowaniach ludzi widać, że Stwórca podjął wielkie ryzyko pozwoleniem ludziom na wypowiadanie słów. Ja odkryłam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Ludzie którzy mają rozbieżne cele spowodowali, że biorący udział w odkryciu naukowym Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania i spowodowali, że w Departamencie Zdrowia w Polsce zostali usunięci Zastępcy Dyrektora, którzy przysyłali mi podziękowania i pytali czego od nich oczekuję. Nowa wybrana dyrektor napisała do mnie, że jej się nie zgadza moje odkrycie, że człowiek na narzuconym myśleniu cierpi i umiera na systemach neurologicznych opartych na narzuconym myśleniu przez człowieka. Zatem odkryłam ten sam stan u ludzi teraz na jaki wskazał Jezus ponad 2000 lat temu. Ten inny stan człowieka, to stan człowieka złego. Człowiek zły to człowiek opierający się na narzuconych słowach, na jakich człowiek ma złe emocje. My tak wydajemy decyzje i nie wiemy, że mózg wykazuje narzucone decyzje w innym miejscu w mózgu jak decyzje Stwórcy i że zmieniają się nasze emocje. Nasze zmienione emocje znalazły się na innych systemach neurologicznych jak emocje oparte na decyzjach Stwórcy. To na tych systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka. odkryłam, że jest cierpienie i śmierć. Inna decyzja w przedmiocie sprawy jak oparta na prawdzie to decyzja oparta na kłamstwie. Decyzja oparta na kłamstwie jest przyczyną naszego złego odczuwania. Sami zatem zadaliśmy sobie cierpienie podjęciem decyzji opartej na kłamstwie. Wszyscy widzimy, że na ziemi ludzie ustanowili prawem myślenie oparte na kłamstwie i na tym myśleniu ludzie ustanawiający to prawo i wymuszający jego wykonywania to źli ludzie, a ludzie wykonujący to prawo to cierpiący ludzie. Ludzie narzucający myślenie i ludzie wykonujący to narzucone myślenie to kłamcy, a zatem mózg dobrze wie, że kłamca ma z Nim rozbieżne cele. Ażeby wykonywać słowa kłamcy to trzeba się zgodzić ze słowami kłamcy. Ja też weszłam w to prawo kłamcy czyli inne prawo jak oparte na prawdzie. Kłamcą jest człowiek, gdyż Stwórca opiera się tylko na prawdzie. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i nie wiedziałam dlaczego. Dane z gazety "Rzeczpospolita" podają, że za 11 miesięcy roku 2004 ponad 99,5% ludzi w kraju przegrało sprawy w wojewódzkich sądach, a ja w województwie w którym najczęściej występowałam wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004. Przed powołaniem wojewódzkich sądów mam wszystkie wygrane w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a więc uznałam, że muszę mówić do Sądów, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi jak będziemy opierali się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie. Okazało się, że wtedy Sędziowie wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy. NSA napisał, że nie znam skargi kasacyjnej, a ja odpisałam, że znam, ale ona jest oparta na słowach przy pomocy których ludzie władzy zabierają ludziom pieniądze. Ponieważ pokazałam, że mam najwięcej wygranych spraw w kraju dlatego szukali sposobu zabrania mi uprawnień przez kilka lat. Nie broniłam się gdyż już zrozumiałam, że chodzi o świadome okradanie ludzi. Napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu to lepsze od ukrzyżowania Jezusa za mówienie prawdy. Byłam przerażona tym, że ludzie są takimi kłamcami. W jednym życiu ludzie nie mogli nabyć tyle kłamstwa ażeby mieć przekonania kłamców. Ja miałam silne przekonania oparte na prawdzie i postanowiłam wystąpić z pracy opartej na prawie kłamców. Trochę zła sobie narobiłam wykonywaniem myślenia opartego na kłamstwie zapisanego jako prawo ludzi. Zwróciłam uwagę na słowa ludzi którzy mówili do mnie, że przyszli do mnie po pomoc ponieważ nie rozumieją prawa. Zatem zrozumiałam, że ludzie władzy posługują się innym myśleniem jak ludzie których oszukują. Myślenie ludzi władzy zapisane jest w niezrozumiałych paragrafach, a myślenie dla nas naturalne jest zrozumiałe i jasne. To niezrozumiałe myślenie znalazło się w mózgu. Wypowiedziane inne słowa przez człowieka znalazły się w mózgu i Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Naukowcy odkryli również, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Na systemach neurologicznych jesteśmy stworzeni, a zatem budowa naszego ciała znalazła się pod zaburzaniem tego ciała systemami neurologicznymi opartymi na innym myśleniu. Oparty na rozumie dr Deepak Chopra pisze w jego książkach o zdrowiu, że komórka się pomyliła i zaczęła tworzyć nowotwór. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że to nie jest pomyłka tylko przejście człowieka na funkcjonowanie na systemach neurologicznych na myśleniu narzuconym przez człowieka. Zatem ludzie wykonujący myślenie wybranych przez siebie ludzi nabyli złego funkcjonowania na jakim tworzą się w nich nowotwory i różne inne choroby, a przede wszystkim psychiczna. Psychika oparta na prawdzie przeszła pod funkcjonowanie oparte na kłamstwie. Wszyscy słyszymy jak ludzie kłamcy przemawiają do ludzi zapewniając ich jakimi to oni są dobrymi, a ja poznałam ich myślenie poznając ustanowione przez nich prawo przy pomocy którego wymuszają wykonywania ich woli. Wszyscy kłamcy obiecują dobro, a jak się z nimi zgodzi to otrzymuje się zło. Ludzie kościoła namawiają do wybierania władzy, czyli do wybierania kłamców. W modlitwie "Ojcze nasz" ludzie kościoła zapisali i wypowiadają "Bądź wola Twoja", a mózg wykazuje, że wypowiadane przez nich słowa są inne jak w naturze mózgu. Na tych innych słowach ludzie nie mają naturalnych dla nas emocji miłości. Ludzie kościoła mówią do ludzi "uczmy się miłości", a zatem mają inne emocje jak oparte na prawdzie na jakiej opiera się Bóg.
Emocje to odczuwanie, a zatem ludzie, którzy nie mają emocji opartych na słowach Stwórcy mają złe emocje oparte na innym myśleniu jak myślenie na jakim opiera się Stwórca. Zatem na wykonywaniu woli ludzi na jaką przeszli prawie wszyscy ludzie ludzie maja złe emocje. Wola ludzi oparta jest na kłamstwie i ludzie mają z nabycia kłamstwo w mózgu i na nim złe emocje.
Ludzie w różnym stopniu są kłamcami, ale wielu z ludzi jest wielkimi złoczyńcami. Jezus wskazał na tych ludzi złoczyńców, że stoją na czele władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Papież mówi do ludzi, że pozwala im na unieważnianie związków małżeńskich a więc uważa, że związki małżeńskie mają być oparte na myśleniu ludzi kościoła. Ja mówię, że związki małżeńskie mają być na emocjach miłości opartych na prawdzie. Emocje miłości oparte na prawdzie to emocje oparte na myśleniu Boga, a nie ludzi kościoła. To czego narobili ludzie władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła to zaburzone kłamstwem ludzkie mózgi i na nich złe emocje kłamców i cierpienie ludzi wykonujących wolę kłamców. Naukowcy odkryli, że ludzie na myśleniu opartym na kłamstwie funkcjonują na innych systemach neurologicznych. Ja odkryłam, że na tych innych systemach neurologicznych ludzie mają zaburzone funkcjonowanie ciała i opartą na psychicznym bólu psychikę. Psychiczny ból jest oparty na złych emocjach. Ile jest ludzi kłamców świadczy ustanowione przez nich prawo i energia śmierci we wszechświecie o jakiej Albert Einstein mówi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach i że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz