wtorek, 15 września 2015

MINISTERSTWO ZDROWIA W POLSCE ŚWIADOMIE UŚMIERCA LUDZI

Do Ministerstwa Zdrowia w Polsce i do Departamentu Zdrowia w Polsce wysłałam setki pism opartych na odkryciach naukowych w których wskazuję, że systemy neurologiczne oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka uśmiercają życie i że tego uśmiercania życia dokonuje się przy pomocy zadawania cierpienia psychice i ciału wymuszaniem wykonywania narzuconych słów. W roku 2011 Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia Pan Wojciech Kłosiński i Pan Marek Dąbrowski przysłali mi pisma każdy z nich oddzielnie z wyrazami szacunku i uznania za to co piszę i od czasu do czasu przysyłali mi pisma z zapytaniami czego od nich oczekuję. W jednym z pism Dyrektorzy Ci piszą, ażebym na drodze moich zainteresowań wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że jest Sejm i że potrzeba 100.000 głosów na wybranie Posła reprezentującego ludzi i że muszą być jakieś reguły. Odpisałam, że Prezydent, Sejm i Posłowie opierają się na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i że Biolog prof. Piotr Słonimski stojący na czele Centrum Genetyki Mitochondrialnej mówi, że w kodzie genetycznym odkryto, że są zapisy i reguły i że zatem my na tych zapisach i regułach wiemy jak należy postępować. Dyrektorzy Ci w odpowiedzi na to pismo przysłali mi jeszcze jedno pismo ale już tylko z wyrazami szacunku i uznania. Po tym piśmie od czasu do czasu przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. Te moje oczekiwania to opieranie się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu na jakim oparta jest nasza psychika i ciało. Wskazywałam, że zajmująca się podświadomością prof. Maria Szulc pisze, że myślenie podświadomości jest ludziom nieznane, a my przecież jesteśmy podświadomością z takim samym myśleniem w mózgu który nie zna słów jak zwierzęta. Wskazywałam na sprzeciw dr psychiatry Karola Junga który uważał, że umysł nieświadomy jest tak normalnym dla ludzi, że uważał, że Zygmunt Freud odkrytą przez niego podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Zygmunt Freud miał rację, że to co odkrył nie jest umysłem nieświadomym, gdyż podświadomość jest oparta na rozumie. Często wskazuję na odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Wskazywałam, że na narzuconych słowach ludzie mają złe emocje. Wskazywałam również na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności i że inne czynności jak naturalne dla anatomii wykonujemy na słowach narzuconych przez ludzi. Po jakimś czasie przestały przychodzić pisma od Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia ale przyszły dwa pisma od nowej Dyrektor która do mnie pisze, że jej się nie zgadza, że systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach uśmiercają życie. Odpisałam, że to nie ja dokonałam tego odkrycia a Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon a ja ponieważ znam ustanowione prawo i cierpienie ludzi na wykonywaniu tego prawa widzę, że ci Naukowcy odkryli w mózgu myślenie narzucone jakie ludzie narzucający słowa nazwali prawem i problemy jakie mieli moi klienci którzy wskazywali mi na przepis prawa jaki zadał im cierpienie. Do Ministerstwa Zdrowia i Departamentu Zdrowia przesłałam ogromnie ilości pism o tym, że nasze ciała nie są stworzone na słowach narzuconych przez ludzi, a Ministerstwo Zdrowia i Departament Zdrowia niby zajmujący się zdrowiem człowieka wymusza wykonywania narzuconych słów przez ludzi które uśmiercają życie poprzez zadawanie cierpienia psychice i ciału. Nadmieniam, że w tym samym czasie w którym nastąpiła zmiana na stanowiskach Dyrektorów Departamentu Zdrowia w Polsce przestały do mnie przychodzić podziękowania od biorącego udział w odkryciu naukowym Uniwersytetu Carnegie Mellon. Stało się to od momentu w którym napisałam, że wykazywane przez mózg narzucane zachowania i problemy to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Zanim przestały przychodzić podziękowania mam podziękowań z Uniwersytetu Carnegie Mellon około czterystu. Zatem odkryłam, że ludzie narzucający słowa są świadomymi mordercami.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz