piątek, 11 września 2015

CZŁOWIEKA NISZCZĄ SŁOWA OPARTE NA KŁAMSTWIE

Człowiek jest stworzony na słowach opartych na prawdzie. Słowa są oparte na energii. Człowiek to energia oparta na prawdzie. Wprowadzenie w człowieka słów opartych na kłamstwie zmienia w człowieku energię i na niej człowiek cierpi i umiera. Kłamstwo jest oparte na złych emocjach, a złe emocje na złej energii. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że człowiek na narzuconych przez siebie słowach jest na energii śmierci. To psychika znalazła się na energii śmierci i na niej cierpi. Człowieka niszczy rozmyślanie jak wyjść z problemów. Wskazuję, że mózg wykazuje problemy na energii opartej na słowach narzuconych przez człowieka. Wskazuję, że odkrycia naukowe dowodzą, że jakby wszyscy ludzie funkcjonują na energii opartej na kłamstwie. My nie jesteśmy stworzeni na kłamstwie. O Bogu się nie opowiada tak jak to robią w kościołach, a wypowiada się słowa Boga. Na słowach Boga nikt nie cierpi, gdyż na słowach Boga zachowuje się uczciwie wobec innych ludzi i innych stworzeń. Nasz mózg reaguje na kłamstwo wprowadzeniem człowieka w energię na jakiej oparte jest cierpienie. To, że ja muszę pisać tysiące pism o naszej prawdomównej naturze jest dowodem na to, że ogromna ilość ludzi jest notorycznymi kłamcami. Pisanie przez Psychologów, że człowiek który rozpoznaje kłamcę to czarodziej, to dowód na przerażający stan ludzi jako kłamców. Ja nie jestem czarodziejem, gdyż wskazuję na dowód jakim są słowa kłamcy zapisane, że to prawo ludzi. Dojście ludzi do stanu, że ustanowili na ziemi prawem myślenie oparte na kłamstwie, to zupełna przebudowa mózgów i ciał ludzi. Ta przebudowa mózgów i ciał to powiększenie mózgów i ciał o wprowadzoną zwiększoną energię na słowach opartych na kłamstwie. Na słowach narzuconych przez ludzi powstali inni ludzie jakimi są ludzie czyniący zło. Zgodnie z prawem ludzi robi się ludziom zło. Robienie ludziom zła to zadawanie cierpienia ich psychice. Zgodnie z prawem w warunkach pokoju zadaje się psychice cierpienie, a w warunkach wojny morduje ludzi. Bardzo trudno jest znaleźć ludzi którzy nie oszukują w świecie opartym na nazywaniu prawem myślenia do czynienia zła.Prawo ludzi oparte jest na narzuconych słowach a człowiek który narzuca słowa to kłamca który okrada przy pomocy narzucania słów. Ja od dawna podaję dowód na prawo oszustów na jakim umową nazywa się wykonywanie woli tego kto oszukuje. Banki dyktują co człowiek ma wykonywać, a to nie jest żadna umowa. Ludzie wykonujący narzucane słowa są okradani przy pomocy wykonywania narzuconych słów. To u złodziei nie reaguje się na to moje odkrycie. Tam gdzie nie ma złodziei tam umowa jest oparta na takich samych słowach. Na słowach jakie mamy w naturze mózgu umowy są zawarte na takich samych słowach. Psychologom którzy mówią, że człowiek który rozpoznaje kłamcę to czarodziej przekazuję, że człowiek który rozpoznaje kłamcę nie jest oszustem i dlatego rozpoznaje kłamcę. Ja wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i chciałam ażeby rozwiązać wszystkie problemy ludzi i dopisywałam na skargach, że trzeba opierać się na prawdzie. Sądy na to, że nie opieram się na słowach ludzi władzy i że trzeba mi zabrać uprawnienia do wykonywania zawodu. Ludzie są przerażającymi oszustami skoro doszli do stanu, że nazwali myślenie do oszukiwania prawem. Rządzi mózg i wykazuje kłamcę na złej energii na jakiej kłamca i wykonujący wolę kłamcy mają zmienione emocje. Opracowujący kłamstwo ma emocje agresora, a wykonujący kłamstwo ma emocje cierpiącego. Stąd mamy zmienione anatomie na złoczyńców i ofiary. Nieuczciwi ludzie przeszli na nazywanie prawem myślenia do oszukiwania. Mnie się nie zgadzało prawo oparte na myśleniu do oszukiwania i o zgrozo nie mogłam znaleźć ludzi którzy chcieliby wyjść z myślenia do oszukiwania. To oszust chce pozostać na myśleniu do oszukiwania. Ludzie cierpią na myśleniu do oszukiwania, ale wołają, że dla nich oszustwo jest prawem. Ciekawe jak nazywają ten stan psychologowie którzy mówią, że człowiek który rozpoznaje kłamcę to czarodziej. Mój były mąż też tak mówił jak ci psychologowie, że ja jestem czarodziejką która wszystko wie. Ja przedstawiam w oparciu o słowa, że to nie jest czarodziejstwo tylko słowa na jakich wskazuję na oszusta. Z natury nikt nie wypowiada słów oszusta, a teraz ludzie mówią, że prawo oparte na słowach do oszukiwania jest dla nich prawem. Ja mam dowody na to, że dopóki się nie przyznałam, że opieram się na prawdzie mam wygrane wszystkie sprawy i w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie i 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy roku 2004. Kim zatem są ludzie jak nie oszustami. Jak się przyznałam, że opieram się na prawdzie to mnie oskarżyli, że to niezgodnie z prawem. Całe to prawo ludzi na całym świecie ma odzwierciedlenie w energii śmierci na jaką wskazuje Albert Einstein. Jakimi ludzie są oszustami świadczy to, że dopóki nie pisałam, że opieram się na prawdzie to na moim blogu pokazywali, że czytają mnie ludzie z koło stu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam wiadomości, że za nie jeden tydzień mam pierwsze miejsce w czytaniu. Teraz nie pokazują kto mnie czyta, a opartych na rozumie Obserwatorów wymazują. Ludzie nieuczciwi to inni ludzie jak naturalni, gdyż naturalni ludzie są uczciwi. To nikczemni ludzie dla których oszukiwanie stało się normalnym i mordowanie ludzi na wojnach. Każdy wybrany przez ludzi przywódca mówi, że jest Naczelnikiem Sił Zbrojnych. Siły Zbrojne są do mordowania ludzi, a zatem są to mordercy. Nikt z ludzi nie zjada ludzi, ażeby mógł mówić, że był głodny. Zwierzęta na energii Stwórcy są zjadane na energii miłości, a na myśleniu kłamców na zadawanym zwierzętom cierpieniu. Ludzie zadawanie cierpienia innym uważają za normalne, ale jak oni cierpią to oskarżają lekarzy, że nie umiał ich wyleczyć z energii śmierci opartej na ich kłamstwie. To co w ludziach siedzi na kłamstwie to niewyobrażalne paskudztwo. Ażeby dojść to stanu tak nikczemnych ludzi to trzeba mieć w mózgu myślenie jakim posługuje się nikczemny człowiek. Ludzie na myśleniu opartym na prawdzie to inteligentni, mądrzy i wykonujący czynności dobra ludzie. Okropne co stało się z ludźmi, którzy wyparli i stłumili opartą na prawdzie psychikę. Nieliczni z ludzi mają swoją naturalną godność. To każdy z nas jest tym jakie ma w mózgu swoje decyzje. Energia wykonała z narzuconego myślenia nikczemnego człowieka. Nikczemni ludzie to ludzie narzucający wolę i ludzie wykonujący wolę ludzi. To myślenie tych ludzi odkryli Naukowcy, że mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i że ich myśleniem zajmują się systemy neurologiczne. Stwórca stworzył ludzi na Jego rozumie i dobrych zachowaniach, a ma na myśleniu narzuconym przez ludzi w ludzkich mózgach bagno i źle zachowujących się ludzi. Nic tym źle zachowującym się ludziom nie pomaga i nawet odkrycie naukowe, które mówi, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Nic nie pomaga wskazywanie przez Alberta Einsteina, że na narzuconych słowach jest energia śmierci. Nic nie pomaga moje odkrycie, że mózg wykazuje człowieka na energii śmierci na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Zamiast zmieniać zachowania to złoczyńcy robią wszystko ażeby móc zadawać cierpienie i śmierć. Do takich stanów doszli ludzie na narzuconym przez siebie myśleniu opartym na kłamstwie. Chodzą paskudztwa po ziemi i okradają i naciągają na seks, albo gwałcą i mordują.
Wszystko robimy w oparciu o słowa, a słowa są oparte na energii. Każdy podejmuje swoje decyzje i każdy ma skutek swoich decyzji w energii życia lub energii zadającej cierpienie i śmierć. To tylko u złoczyńców trzeba odkrywać, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek jest przyzwoitym człowiekiem. Oszuści doszli do stanu, że mówią, że przyzwoitym jest oszust wydający rozporządzenia w sprawie nie swojego mienia. Przekazuję każdemu człowiekowi, że ma w sobie taką energię jak jego myślenie w mózgu. Psycholog na myśleniu ludzi władzy to człowiek zadający psychice cierpienie. Tytuł naukowy na myśleniu władzy to tytuł naukowy na myśleniu do zadawania cierpienia. Psychika oparta jest na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i człowiek posługujący się innym myśleniem to człowiek zadający psychice cierpienie. Psychiatra nazywający się biegłym sądowym to psychiatra zadający psychice cierpienie, gdyż sądy są oparte na myśleniu zadającym psychice cierpienie. To cierpienie przez ludzi zadawane jest świadomie, a na co dowodem są napisane przeze mnie tysiące pism na jakie ludzie milczą. Gdybym nie mówiła prawdy to napisaliby do mnie, że to co piszę nie jest oparte na prawdzie. Jeden z pisarzy zatytułował swoją książkę "Gnój". Dobrze widzi ten gnój w ludziach. Ci ludzie z tym gnojem w sobie opowiadają o przyzwoitości i modlą się w kościołach do Boga. Mówią "Bądź wola Twoja", a idą wykonywać wolę ludzi. W naturze mózgu nie ma woli ludzi.
Dokonałam odkrycia myślenia na jakim stworzeni są ludzie i odkryłam, że ludzie nie chcą posługiwać się myśleniem swojego Stwórcy. Odkryłam, że ludzie którzy nie chcą posługiwać się myśleniem swojego Stwórcy to złoczyńcy. Odkryłam, że energia oparta na kłamstwie wykonała innych ludzi jak są na myśleniu natury i są to ludzie nikczemni. Odkryłam, że nikczemny człowiek opowiada o dobru, a czyni zło. Odkryłam, że na myśleniu Stwórcy nie opowiada się o dobru tylko wykonuje czynności dobra. Ludzie mówią, że szukają skąd pochodzi energia śmierci, a ja odkryłam i Albert Einstein też, ale nie ma kto ogłosić, że energia śmierci pochodzi od ludzi którzy mają ją w sobie na myśleniu do czynienia zła jakie ustanowili na ziemi prawem. Wykonywać wolę ludzi władzy chce człowiek których chce okradać innych ludzi. Okradanie jest oparte na woli ludzi. Na myśleniu Stwórcy nie ma możliwości okradania. Ludzie kościoła chcą ażeby wykonywać wolę ludzi. Na wykonywaniu woli ludzi okrada się innych ludzi, a to niegodziwość.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz