środa, 16 września 2015

KŁAMCA WYPOWIADA SŁOWA JAKIE MA W MÓZGU Z NABYCIA

Naukowcy odkryli, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym. Wszyscy widzimy, że ogromna ilość ludzi kłamie, a zatem zna inne słowa jak są w naturze mózgu. Mózg wykazuje inne słowa jak oparte na prawdzie, że są do rozbieżnych celów i Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Ja odkryłam, że człowiek na innych systemach neurologicznych funkcjonuje na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że człowiek wypowiadający słowa oparte na prawdzie funkcjonuje na systemach neurologicznych opartych na prawdzie, a człowiek wypowiadający słowa oparte na kłamstwie funkcjonuje na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Na systemach neurologicznych oparta jest budowa człowieka, a zatem człowiek wypowiadający słowa oparte na kłamstwie ma zmienioną budowę. Odkryłam, że zmieniona budowa człowieka to budowa oparta na kłamstwie. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja odkryłam, że od wykonywania czynności opartych na kłamstwie. Na kłamstwie jest ustanowione prawo ludzi, a zatem na tym prawie ludzi ludzie mają zmienioną anatomię na anatomię kłamców. Ludziom kościoła zgadza się myślenie oparte na kłamstwie i też mają zmienioną budowę. Na zmienionej budowie ludzie wypowiadają słowa oparte na kłamstwie. Ustanowione na ziemi prawo ludzi to prawo kłamców i ci ludzie wypowiadają z nabycia słowa oparte na kłamstwie. Wymiar sprawiedliwości wymierza kary za nie wykonywanie myślenia opartego na kłamstwie. Psychika i ciała ludzi są zmienione na myśleniu opartym na kłamstwie, a ludzie kościoła mówią, że jak człowiek nie chce cierpieć to ma modlić się do Boga. Ja odkryłam, że psychika i ciało na wypowiadaniu prawdy są zdrowe.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz