czwartek, 10 września 2015

MÓZG I CIAŁO SĄ POWIĘKSZONE O WYPOWIEDZIANE KŁAMSTWO

Moje odkrycia przesyłam do ludzi nauki, gdyż na odkryciach naukowych się opieram.
Naturalny stan człowieka to rozum w mózgu który nie zna słów, który nie istnieje bez emocji. Emocje są oparte na energii i energia w stanie natury nie istnieje bez rozumu w mózgu który nie zna słów. Energia w stanie natury to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Naukowcy odkryli, że człowiek jest przygotowany w naturze do wypowiadania słów i ja odkryłam, że człowiek utrzymuje stan natury mózgu i ciała na wypowiadaniu słów jakie są w naturze mózgu. Inny stan człowieka pokazuje nam odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon i jest to stan na jakim mózg wykazuje inne myślenie w mózgu i wykazuje je, że jest do rozbieżnych celów.Ten inny stan ciała człowieka opartego na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu jest oparty na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja odkryłam, że to myślenie do rozbieżnych celów jest oparte na kłamstwie i że te rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Inne słowa jak są w naturze mózgu to słowa oparte na kłamstwie. Słowa jakie są w naturze mózgu to słowa oparte na prawdzie.
Odkryłam, że na wypowiadaniu tych innych słów jak są w naturze mózgu zmieniony jest stan mózgu i zmienione jest ciało. Ogólnie jest to zmieniony stan człowieka. Zmieniony stan człowieka to zmieniona budowa człowieka. Odkryłam, że zmieniony stan człowieka oparty jest na kłamstwie i utrzymuje się na opartych na kłamstwie systemach neurologicznych. Odkryłam, że na tym zmienionym stanie mózgu o wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu zmienione są emocje człowieka i oparte na tych emocjach ciało. Odkryłam, że inne emocje ma człowiek na słowach opartych na prawdzie i inne na słowach opartych na kłamstwie. Odkryłam, że te inne emocje są oparte na innej energii jak jest w naturze człowieka i ta inna energia jest w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Odkryłam, że na stanie budowy człowieka jaka jest w naturze ludzie wykonują wolę Stwórcy, a na zmienionej budowie wykonują wolę ludzi.
Zatem odkryłam skutek dla człowieka wypowiadania słów opartych na kłamstwie jakim jest zmieniony mózg, psychika i ciało. Na zmienionym mózgu jest inny umysł i jest to umysł oparty na myśleniu opartym na kłamstwie. Na myśleniu opartym na kłamstwie człowiek nie jest świadomy tego co go czeka i co robi i dokąd idzie. Umysł świadomy jest oparty na myśleniu opartym na prawdzie, a umysł nieświadomy jest oparty na myśleniu opartym na kłamstwie. Zatem odkryłam, że umysł nieświadomy jest oparty na powiększonym mózgu o myślenie oparte na kłamstwie. Odkryłam, że odzwierciedlenie myślenia opartego na kłamstwie jest w ustanowionym przez ludzi prawie opartym na kłamstwie i w myśleniu narzuconym przez kościół. Odkryłam, że zmiany energii w człowieku na wprowadzonym przez człowieka myśleniu opartym na kłamstwie mają odzwierciedlenie w złej energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka. Te systemy neurologiczne mają oparcie na słowach opartych na kłamstwie jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów.
Myślenie jest oparte na energii i myślenie oparte na kłamstwie jest oparte na innej energii jak myślenie oparte na prawdzie. Energia jaka jest w naturze człowieka i wszechświata oparta jest na układach genetycznych pierwiastków. Energia oparta na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez ludzi nie ma oparcia w układach z pierwiastków i jej skutkiem jest śmierć. Na układach z pierwiastków jakie są w układzie genetycznym wszystkich stworzeń jest stworzona energia życia. Śmierć pochodzi z energii opartej na myśleniu opartym na kłamstwie. Do życia potrzebne jest odpowiednie ułożenie pierwiastków i Stwórca ich dokonał. Na energię śmierci wskazuje Albert Einstein, że oparta jest na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach, a ja odkryłam, że jest to myślenie oparte na kłamstwie. Odkryłam zatem, że powiększenie mózgu i ciała o kłamstwo jest oparte na energii śmierci. Odkryłam też, że energia w naturze wszechświata jest powiększona o energię śmierci opartą na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez ludzi.
Człowiek jest w stanie natury tak samo doskonały jak wszystkie inne stworzenia w naturze wszechświata. Nie mam najmniejszych wątpliwości co do raju na ziemi na energii opartej na rozumie Stwórcy.
                                                                                 
                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz