czwartek, 17 września 2015

SYSTEMY NEUROLOGICZNE ZAJMUJĄ SIĘ REALIZOWANIEM SŁÓW JAKIE SĄ W MÓZGU

Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Ja odkryłam, że systemy neurologiczne zajmujące się narzuconymi zachowaniami i problemami dokonały zmian w anatomii do stanu odpowiadającego myśleniu jakie jest w mózgu. Odkryłam, że każdy człowiek ma taki stan anatomii jak myślenie w mózgu. Odkryłam, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu oparta jet nasza anatomia i że ona zmienia się wraz z narzuceniem myślenia. W odkryciu tym pomogło mi odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon którzy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. W odkryciu tym pomogło mi odkrycie Zygmunta Freuda, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Odkryłam, że Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli myślenie jakie wyparło i stłumiło podświadomość. To właściwie ja odkryłam myślenie jakie wyparło i stłumiło podświadomość, ale pomogło mi w tym odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Ja znałam to myślenie jakie wyparło i stłumiło podświadomość, gdyż przeciwko niemu występowałam, tak samo jak mózg. To myślenie jakie wyparło i stłumiło podświadomość, to myślenie zapisane jako prawo ludzi. To myślenie zapisane jako prawo ludzi jest oparte na kłamstwie i człowiek na tym myśleniu ma zmienioną anatomię na opartą na kłamstwie. Każdy człowiek który ma myślenie w mózgu oparte na kłamstwie ma zmienioną anatomię. Ludzie kłamcy mają poparcie u ludzi którzy myślenie oparte na kłamstwie nazwali prawem. Odkryłam, że ludzi wykonujących kłamstwo spotyka realizacja wykonywanego kłamstwa. Ludzie w obozach śmierci to ludzie którzy wykonywali prawo ludzi którzy zaprowadzili ich do obozów zagłady. Wielki morderca ludzi Adolf Eichman po schwytaniu go powiedział, że on wywoził wagonami na śmierć ludzi zgodnie z prawem Adolfa Hitlera. Ludzie wydający wyroki wykonują myślenie ludzi wybranych jako przywódców. Ludzie w wymiarze sprawiedliwości mówią, że wykonują prawo ludzi. Ludzie nie mają prawa do ludzi, a zatem wymiar sprawiedliwości jest oparty na kłamstwie. Ludzie opierający się na myśleniu ludzi władzy wykonują wolę kłamców. Ludzie kościoła mówią, że im się zgadza myślenie ludzi władzy i namawiają do wybierania władzy. Ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i do Niego trzeba się modlić o zdrowie. Ja wskazuję, że zmieniona anatomia jest na kłamstwie i że cierpi się na myśleniu opartym na kłamstwie. Wskazuję na dowód jakim są systemy neurologiczne oparte na kłamstwie. Wskazuję, że mózg reaguje na narzucone słowa umieszczeniem ich na energii odpowiadającej narzuconym słowom. Na tej energii opartej na narzuconych słowach zmieniona jest anatomia człowieka. Zmieniona anatomia to zmieniony stan człowieka. Ten zmieniony stan człowieka jest zmieniony pod względem myślenia opartego na kłamstwie.
Jeśli człowiek nie naprawia kłamstwa to ono mu się realizuje. Realizuje się nam energia jaką w sobie mamy. Dobra energia przyciąga dobrą energię, a zła energia przyciąga złą energię. Jeśli mamy w sobie energię opartą na prawdzie i spotkamy człowieka z energią opartą na prawdzie to jesteśmy szczęśliwi. To energia powoduje odczuwanie szczęścia. Na myśleniu opartym na kłamstwie ludzie są nieszczęśliwi, a przyczyną nieszczęścia jest zła energia oparta na kłamstwie. Wszystko realizuje dla nas energia, ale realizuje dla nas słowa jakie są w mózgu. Jeśli człowiek nie wypowiada słów jakie są w naturze mózgu i narzucił słowa jak to pokazuje odkrycie Zygmunta Freuda to człowiek doświadcza cierpienia na narzuconych przez siebie słowach. Zygmunt Freud odkrył psychikę opartą na prawdzie i nazwał ją podświadomością. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli psychikę opartą na słowach jakie wyparły podświadomość.
Ludzie pracujący w szpitalach nie muszą się martwić o pieniądze na leczenie chorych gdyż dobrzy ludzie sami je dadzą. Namawiam dobrych ludzi ażeby przekazywali pieniądze do szpitali i nie dawali pieniędzy ludziom władzy. Lekarzom pracującym indywidualne należy płacić.  Jak nie będzie się utrzymywało ludzi władzy, kościoła i nie wydawało pieniędzy na broń do zabijania ludzi to pieniędzy będzie dużo. Oczywiście nie można pozwolić na to ażeby w szpitalach pracowali ludzie kłamcy. Nie wolno dawać dzieci na naukę opartą na myśleniu ludzi władzy i innych ludzi narzucających słowa.
Życie oparte jest na prawdzie i jeśli ludzie wypowiadają prawdę to wszystko jest dobrze.

                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz