środa, 16 września 2015

DO SĄDÓW SKARŻĄ SIĘ LUDZIE KTÓRZY CHCĄ WYKONYWANIA WOLI LUDZI

Ciało człowieka nie jest oparte na wykonywaniu woli ludzi. Naukowcy odkryli, że emocje nie istnieją bez rozumu w mózgu który nie zna słów. Psychika to emocje i te naturalne emocje są oparte na rozumie w mózgu, który nie zna słów. Ten rozum w mózgu na jakim oparte są emocje to nie jest rozum ludzi. Psychikę nie opartą na rozumie mózg wykazuje na braku rozumu. To mózg decyduje o skutkach myślenia narzuconego przez człowieka. To Stwórca mózgu tak go skonstruował, że mózg wykazuje narzucone myślenie na braku rozumu i systemach neurologicznych opartych na braku rozumu. Wygrywałam dla ludzi sprawy w sądach, a zauważyłam, że wielu z nich mówi ażebym wygrała im sprawę zgodnie z prawem ustanowionym przez ludzi. Ciało ludzi nie jest oparte na prawie ludzi. Kiedy zobaczyłam powtarzane przez ludzi słowa, że mam im wygrać sprawę zgodnie z prawem ludzi to napisałam do moich klientów, że dziękuję im za pieniądze jakie mi płacili za pracę dla nich, ale że rezygnuję z prowadzenia działalności z powodu zmieniania się anatomii na wykonywaniu narzuconych słów. Moi klienci mają te pisma ode mnie, a ja mam ich kopie z ich podpisami. Moi klienci mówili, że mam im wygrać sprawę zgodnie z prawem, a ja mówię, że gdybym opierała się na prawie ludzi to nikomu nie wygrałabym sprawy, gdyż zgodnie z prawem ludzi pieniądze się zabiera, a nie oddaje. Ja chciałam ażeby problemy ludzi zostały rozwiązane, gdyż widziałam, że cierpieli, a ludzie mówili do mnie, że chcą opierania się na prawie ludzi. Do Ordynatora Szpitala Psychiatrycznego który zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej powiedziałam ażeby zapytał swoich pacjentów czy chcą wykonywać prawo ludzi. Ja już wiem, że chcą, gdyż słyszałam to od moich klientów którzy są przyszłymi pacjentami szpitali psychiatrycznych. Kiedy znajdą się ludzie w szpitalach psychiatrycznych zależy od wprowadzonego do mózgu myślenia narzuconego. Jak już systemy neurologiczne przechylą się na myślenie narzucone, to już człowieka trzeba zabrać do szpitala psychiatrycznego bo zwariował.
Zauważyłam, że jak długo nie wygrywałam  spraw dla moich klientów to widziałam, że leczą się u lekarzy psychiatrów, lub leżą na onkologii. Dr Deepak Chopra pisze, że nowotwór tworzy się w wyniku pomyłki komórki, a ja wskazuję, że wykonywanie woli ludzi nie jest pomyłką komórki tylko wykonywaniem przez komórki myślenia narzuconego przez człowieka. Jestem niezmiernie wdzięczna za mądrość dr Deepaka Chopry którą widać w jego książkach. Tworzące się w ciałach nowotwory są oparte na słowach na jakich jest oparta choroba psychiczna. Słowa na jakich oparta jest choroba psychiczna to słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Te rozbieżne cele ludzi doskonale widać, że na nich wykonują wolę człowieka lub ludzi. Ludzie narzucający słowa to psychopaci, a ludzie mówią, że dla nich słowa psychopaty są prawem. Nasza psychika jest oparta na słowach jej Stwórcy. Naukowcy odkryli, że emocje nie istnieją bez rozumu w mózgu który nie zna słów. Psychopata to złoczyńca, a ludzie mówią, że dla nich są prawem słowa złoczyńców. Człowiek wymuszający wykonywania jego woli to złoczyńca. Psychika nie jest oparta na słowach człowieka wymuszającego wykonywania jego woli. Kapłani w kościołach i ludzie władzy ustanowili na narzuconych słowach przysięgę małżeńską, że ludzie zawierający związki małżeńskie będą oddani narzucającemu słowa, czyli złoczyńcy. Słowa Boga nie są oparte na przysiędze tylko na prawdzie. Przysięga jest oparta na wykonywaniu narzuconych słów, a narzucone słowa są oparte na kłamstwie. Ludzie którzy opracowali przysięgę małżeńską chcą ażeby ludzie wykonywali wolę kłamcy, a kłamca to złoczyńca. Na słowach Stwórcy oparta jest prawda, a prawda jest taka sama w mózgach wszystkich ludzi. Żołnierze składający przysięgi przyjeżdżają z wojen z chorą psychiką. Rozmawiałam z byłym dowódcą wojsk w szpitalu psychiatrycznym nazywanym ciężkim oddziałem i mówił on do mnie, że czeka na wyjście ze szpitala ażeby znowu pojechać na wojnę i zabijać ludzi. Zatem on jest chory psychicznie, gdyż nabył przekonań o wykonywaniu woli ludzi. Ludzie na wykonywaniu woli ludzi nabyli przekonań opartych na kłamstwie. Kłamstwo jest oparte na innych słowach jak są w naturze mózgu i tego kłamstwa nauczyli żołnierzy ludzie władzy. Ludzie władzy mówią do żołnierzy, że mają życie oddawać dla kraju, ale słowa do oddawania życia opracowali ludzie władzy, a nie kraj. Wskazuję, że wykonywanie narzuconych słów zmienia przekonania człowieka i że funkcjonują oni na systemach neurologicznych na narzuconych słowach. Zmienione przekonania są u ludzi którzy znają słowa, a natura mózgu nie zna słów. Wskazuję, że mózg odrzuca wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na inne systemy neurologiczne, a na innych systemach neurologicznych jest zmieniona psychika i ciało. Wskazuję, że w domach w których stosowana jest przemoc psychice zadawane jest cierpienie i tym kto zadaje to cierpienie jest narzucający słowa. Narzucający słowa to psychopata oparty na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach. Wskazuję na wielką katastrofę jeśli lekarze psychiatrzy opierają się na narzuconych słowach, gdyż wtedy są psychopatami. Wskazuję, że lekarze psychiatrzy są często biegłymi sądowymi w sądach, a sądy są oparte na myśleniu jakim posługują się psychopaci. Wskazuję na ludzi nauki, że wysłałam do nich ponad dwa tysiące pism i tylko na Uniwersytecie Cambridge zgadza się myślenie na jakim człowiek nie jest psychopatą. To myślenie na jakim człowiek nie jest psychopatą to myślenie oparte na rozumie w mózgu który nie zna słów. Psychika jest oparta na rozumie. To myślenie w mózgu który nie zna słów jest również u zwierząt i widać, że mają one rozum, ale pod warunkiem, że ludzie bez rozumu nie wprowadzili w nie myślenia przez nich narzuconego opartego na braku rozumu.
Wskazuję na zmienione u ludzi przekonania na myśleniu narzuconym przez ludzi. To myślenie narzucone przez ludzi, to myślenie oparte na kłamstwie. Naturalnym dla mózgu jest wypowiadanie prawdy.
Odkryłam, że główną przyczyną opierania się ludzi na kłamstwie są pieniądze. Prawo podatkowe i skarbowe i każde inne o pieniądzach oparte jest na wykonywaniu narzuconych słów. Ci ludzie narzucający słowa okradają ludzi przy pomocy narzucania słów. Doszło do stanu, że ludzie okradający ludzi przy pomocy narzucania słów nazywali prawem myślenie do okradania ludzi. Ja pisałam do sądów, że w encyklopediach jest zapis, że warunkiem umowy jest zgodna wola, a ludzie władzy i wymiaru sprawiedliwości mówią, że umowa to wykonywanie narzuconych słów. Ja odkryłam, że przy pomocy tych narzuconych słów nazywanych prawem ludzie są okradani i dochodzą do stanów, że stoi nad nimi komornik i zabiera im pieniądze jakiekolwiek zarobili. Ludzie dają swoje pieniądze do Banków, a Banki przekazują je dla ludzi narzucających słowa, gdyż mówią, że ludzie mają dawać zarobione przez siebie pieniądze ludziom narzucającym słowa. Banki mówią do ludzi którym zabierają pieniądze, że wykonują prawo ludzi. Ja w moim życiu na pewno prowadziłam około stu przedsiębiorstw i firm i widzę, że one wszystkie są zniszczone w oparciu o wykonywanie narzuconych słów i że jak ktoś się utrzymuje to na pieniądzach otrzymanych z ukradzionych ludziom nazywanych budżetem państwa. Ja już wiem jaki jest los ludzi biorących pieniądze z budżetu państwa, gdyż leżą na onkologii lub w szpitalach psychiatrycznych, lub umarli na wykonywaniu narzuconych słów. Widzę, że nad mądrymi moimi klientami którzy wypracowywali dużo pieniędzy i dawali pracę często nawet stu pracownikom stoją teraz komornicy którzy mówią, że zgodnie z prawem ich mieszkania na jakie zarobili swoim rozumem wystawili do licytacji i że zgodnie z prawem zajęli ich wszystkie źródła przychodów. Odkryłam, że ludzie na narzuconym myśleniu są złodziejami. ale również odkryłam, że są bandytami, gdyż za pieniądze zabrane ludziom produkują i kupują broń do zabijania ludzi i młodym chłopakom wydają nakazy uczenia się mordowania i zabijania ludzi. Odkryłam, że ludzie na myśleniu Stwórcy mają emocje na jakich odczuwają miłość do ludzi, a na myśleniu narzuconym mordują i zabijają ludzi i że normalnym jest dla nich okradanie ludzi.
Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja nie mogę znaleźć ludzi wykonujących czynności na myśleniu na jakim oparta jest anatomia.
Wskazuję, że na tym wykonywaniu czynności na jakim zmieniona jest anatomia ludzie mają w swoich mózgach myślenie na jakim wykonują inne czynności jak wykonuje się na anatomii. Wskazuję, że na tym myśleniu na jakim ludzie wykonują inne czynności jak na myśleniu na jakim oparta jest anatomia ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na myśleniu w mózgu  z nabycia jakim jest myślenie oparte na kłamstwie.

                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz