czwartek, 10 września 2015

WŁADCĄ JEST MÓZG

Cóż z tego, że ludzie wybierają swoich przywódców nazywając ich Prezydentami, Papieżami, Królami, Cesarzami, skoro mózg wykazuje, że nie mają rozumu. Można by zadać pytanie Kim jest Mózg. Cóż z tego, że wydajemy swoje decyzje skoro mózg postanawia, że decyzję trzeba zakwalifikować pod brak rozumu. Ludzie najczęściej przegrali ze swoim mózgiem. Napisałam około 2500 artykułów o funkcjonowaniu człowieka i minęło już 9 godzin dzisiejszego dnia, a na moim blogu wykazuje się, że tylko czterem osobom się to zgadza. Dr psychiatra Karol Jung ma zatem rację, że u ludzi króluje umysł nieświadomy oparty na braku rozumu. Gdyby odkrywca podświadomości dr psychiatra Zygmunt Freud zobaczył dane na moim blogu to wiedziałaby, że psychoanaliza u większości z ludzi nic nie pomoże do końca życia. Widzi to Maria Szulc pisząc, że Zygmunt Freud nie pomoże swoją psychoanalizą do końca życia człowieka, a ona swoją metodą biostymulacji pomoże. Maria Szulc też nie pomoże, gdyż nie ma metody na mózg. Mózg wykonuje wolę jego Stwórcy i pracuje z niezwykłą precyzją. Nikomu nie uda się oszukać mózgu. Naukowcy widzą, że stan prawdomównego mózgu jest utrzymywany. Ja wskazuję, że wszystko poza prawdomównym mózgiem to nienormalny stan człowieka oparty na braku rozumu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a ja odkryłam, że wszystko co nie jest oparte na rozumie mózg wykazuje na braku rozumu. Mają ludzie urządzony nie swój świat na swoim braku rozumu na jakim są umysłowo i psychicznie chorzy.
Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi, że w mózgu są rozbieżne cele człowieka i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne, a zatem brak rozumu ma swoje systemy neurologiczne. Ogromna ilość ludzi wybiera swoich przedstawicieli opartych na braku rozumu i wykonuje ich wolę, a ja opieram się na rozumie mojego Stwórcy i wykonuję Jego wolę. Ludzie bez rozumu napadają na mnie wymuszając ode mnie uznawania ich myślenia opartego na braku rozumu za ustanowione dla mnie prawo. Ja opieram się na prawie mojego Stwórcy. Naukowcy odkryli, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły. Ja na swoim rozumie naturalnie na tych regułach i zapisach się opieram. Też weszłam w myślenie wymyślone przez ludzi, ale zobaczyłam, że to myślenie do oszukiwania i wyszłam z tego myślenia. Pozdrawiam Uniwersytet Cambridge któremu zgadza się myślenie oparte na rozumie. Od dawna piszę, że po rozum trzeba iść na Uniwersytet Cambridge. Alberta Einsteina też tylko tam rozumieli. Rozum człowiek utracił w wyniku wymyślenia myślenia opartego na kłamstwie. Mózg to wymyślone myślenie przyjął, ale w innym miejscu w mózgu jak rozum. Wydana przez mózg decyzja o zakwalifikowaniu wydanej decyzji ma swój skutek gdyż przejście na funkcjonowanie na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie wiedzieli, że odkryli systemy neurologiczne oparte na braku rozumu. Ja bardzo dziękuję tym Naukowcom za ich odkrycie, że w mózgu są rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne, gdyż to odkrycie pozwoliło mi odkryć, że jest to myślenie oparte na braku rozumu. W stronę Alberta Einsteina składam wielki ukłon za jego odkrycie, że energia która grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Albert Einstein nie zauważył, że on na swoim myśleniu ma rozum, a ludzie na złej energii nie mają rozumu. Maria Szulc pisze, że ludziom nie jest znane myślenie jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość. Ja odkryłam, że to nieznane ludziom myślenie jest oparte na rozumie. Maria Szulc widzi to myślenie podświadomości i widzi jej pacjentów uzależnionych od myśli. Maria Szulc uważa, że przyczyną uzależnienia jest np. alkohol, ale rację ma Karol Jung, że to myśli. Człowiek który ma rozum widzi, że jak pije alkohol z ludźmi którzy nie mają rozumu to się źle zachowują. To nie alkohol jest przyczyną złych zachowań, a narzucone myślenie. Ludzie którzy mają rozum też piją alkohol i alkohol nie widać u nich żeby spowodował złe zachowania. Mądry Zygmunt Freud odkrył podświadomość i że ludzi należy leczyć przy pomocy psychoanalizy. Szkoda, że nie mogę mu pokazać stanu ludzi których przez wieki nie wyleczy z braku rozumu. Ja widzę, że ludzie bardzo często namawiają mnie na przejście na myślenie oparte na braku rozumu, ale widzę też nielicznych z ludzi którzy mówią do mnie, że mam rozum. Ja wiem, że mam rozum, a rozum nie jest oparty na poparciu od ludzi. Poparcie u ludzi mają ludzie oparci na braku rozumu. Należałoby pomyśleć nad tym skąd ludzie mają tak wielki stan myślenia opartego na braku rozumu. Wyjaśnia to moje odkrycie, że żyjemy wiecznie. U dzieci przychodzących na świat można zbadać to samo co zbadali Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon czy mają w mózgu tylko rozum, czy z nabycia brak rozumu. Chore ciała są oparte na braku rozumu. Ciało jest oparte na rozumie, a Ministerstwa Zdrowia są przy ludziach opartych na braku rozumu. Władza jest oparta na braku rozumu. Ludzie wykonujący wolę ludzi opierają się na braku rozumu. Na rozumie wykonuje się wolę Stwórcy. Cały świat oparty na myśleniu władzy i kościoła, a zatem brak rozumu u ludzi jest przerażający. Ci ludzie mają często dyplomy z tytułami naukowymi, ale zapomniano w nich zaznaczyć, że są oparte na braku rozumu. Na braku rozumu ludzie mają zmienioną anatomię na źle zachowujących się ludzi. Politycy mówią, że uczą się mowy ciała, ale ciało jest oparte na myśleniu, a nie na nauce odruchów. Na braku rozumu ma się inne odruchy ciała. Inne odruchy ciała są na innej energii, a inna energia jest oparta na braku rozumu. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że inne odruchy mają ludzie na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, gdyż są na innych systemach neurologicznych jak myślenie na jakim oparty jest rozum. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie otrzymali Nagrody Nobla ponieważ ludziom się zgadza myślenie oparte na braku rozumu. Odkrycie tych Naukowców pokazuje, że jakby wszyscy ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu. Systemy neurologiczne są oparte na energii i ludzie na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu funkcjonują na innej energii. Ludzie powymyślali, że są w nich jakieś inne osobowości i że trzy osoby jak mówią w kościołach, że Bóg Ojciec, Syn Boży i Duch Święty ale nie dodają, że to na braku rozumu. Dał nam Stwórca możliwość wypowiadania słów, ale stworzony przez Niego mózg oddziela słowa jakie są w naturze mózgu od słów narzuconych przez człowieka. Na narzuconych słowach jest inny człowiek i jest to człowiek który pod względem narzuconych słów nie ma rozumu. Te słowa narzucone przez człowieka mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. To widać na wykonywaniu woli ludzi w świecie należącym do jego Stwórcy. To złodzieje mówią, że to co Czyjeś jest ich. Mamy mądry mózg. Dziękuję za ten mądry mózg mojemu Stwórcy gdyż z ludźmi ciężko jest mi się dogadać. W naturze wszyscy mieli rozum i wtedy się rozumieliśmy, a teraz Sądy orzekły, że moje myślenie jest niezgodne z prawem. Dobrze, że ludzie opierający się na innym myśleniu nie przybili mnie do krzyża jak Stwórcę. Napisałam do nich, że zabranie mi prawa wykonywania zawodu na myśleniu jakie jest w naturze mózgu to lepsze od ukrzyżowania za to samo Stwórcy.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz