wtorek, 6 czerwca 2017

SŁOWA NA JAKICH WYKONUJE SIĘ WOLĘ LUDZI NIE MAJĄ MÓZGU

Słowa na jakich wykonuje się wolę ludzi nie mają mózgu, a człowiek bez mózgu to debil. Ciało bez mózgu nie żyje. Słowa na jakich oparte jest prawo ludzi i wiara w Boga nie mają mózgu i dlatego to różnego rodzaju debile. Człowiek opierający się na słowach jakie są w naturze mózgu ma rozum i zdrowe ciało. Mózg na jakim stworzony jest człowiek odrzuca słowa narzucone przez człowieka na umysł który nie ma mózgu. Ciało na tym umyśle który nie ma mózgu oparte jest na energii w której nie ma życia. Energia oparta na słowach debila wchodzi w ciało na jakim człowiek żył i je uśmierca. Energia oparta na słowach kłamcy nie ma mózgu. Kłamca jest debilem bez mózgu. Kłamcy bez mózgu nazwali ich słowa prawem dla mózgu, a mózg ich słowa odrzucił na brak mózgu. Kłamcy wymyślili słowa na jakich mówią, że wierzą w Boga a mózg wymyślone przez nich myślenie odrzucił na umysł który nie ma mózgu. Zawsze podobał mi się rozum Stwórcy wszechświata. Moi klienci przychodzili do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi i mówili, że nie rozumieją języka prawniczego. Odkryłam, że ten język prawniczy nie ma mózgu i człowiek na nim jest głupi. Oszuści postanowili wymyślić słowa do przejęcia władzy nad mieniem Stwórcy, a Stwórca ich myślenie wyrzucił z mózgu na umysł który nie ma mózgu. Ludzie bez mózgu mają swoją energię w której nie ma życia i ich uśmierca. Odkryłam, że do mało kogo można przemówić i że tego przyczyną jest brak mózgu. Kiedy wydałam moją książkę "Nasza Boskość" to jeden z Księgarzy powiedział ażebym zmieniła tytuł bo ludzie nie chcą czytać o Bogu. Ja mówię, że na innych słowach nie ma się mózgu ani ciała.  Naukowcy mówią o nanorewolucji na jakiej człowiekiem przyszłości będzie człowiek na protezach, ale nie dodali, że będzie bez mózgu.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz