środa, 1 listopada 2017

CHOROBA PSYCHICZNA I ŚMIERĆ SĄ OPARTE NA EMOCJACH NIENAWIŚCI

Psychika jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Mózg odrzuca wypowiadanie innych słów na drugi umysł w mózgu. Ten drugi umysł w mózgu to nie jest biologia, a jest to umysł kłamcy. Kłamca nie stworzył biologii. Biologia jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Ta biologia oparta na słowach jakie są w naturze mózgu to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków.
Pozdrawiam w tym miejscu wybitnego Naukowca Fizyki który od początku roku 2016 jest Obserwatorem u mnie na Twitterze prof. Takeda_Hroyuki, prof. Medycyny Genetycznej, Pediatrę, MDPhD Johna Belmont który od początku roku 2016 jest Obserwatorem u mnie na Twitterze i tak samo Genomics Top News. Pozdrawiam prof. Anatomii Człowieka który przysłał mi zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę anatomizando Jamesa Tomaz-Morais. Serdecznie pozdrawiam Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za ich cudowne odkrycie, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Odkryłam, że na tych narzuconych zachowaniach i problemach oparty jest drugi umysł w mózgu i że jest on oparty na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że ten drugi umysł w mózgu ma swoje systemy neurologiczne, a na systemach neurologicznych oparte jest odczuwanie i że odczuwanie narzucającego słowa to emocje psychopaty jakimi są emocje nienawiści. Odkryłam, że wykonujący słowa psychopaty nabywa emocji nienawiści jakie budują w człowieku systemy neurologiczne oparte na emocjach nienawiści jakie ma w sobie kłamca. Odkryłam, że na tych systemach neurologicznych zajmujących się wykonywaniem słów kłamcy oparta jest choroba psychiczna i wszystkie choroby ciała. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozm nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że drugi umysł w mózgu też nie istnieje bez emocji, ale emocji nienawiści. W rozumie zawarte są emocje miłości i widać, że o nich mówił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa po napisach na obrazach z Jezusem, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Widać to po tulących się do siebie zwierzętach i ludziach ale opartych na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. U ludzi władzy i kościoła nie widać tulenia się, a widać znęcanie się na psychice opartej na emocjach miłości. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, a ja wskazuję, że inne emocje to emocje nienawiści. To przeciw ludziom kłamcom z emocjami nienawiści wystąpił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa. Wskazuję na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności za jakie to odkrycie otrzymał Nagrodę Nobla, że ta zmieniona anatomia wykonuje czynności na systemach neurologicznych opartych na drugim umyśle w mózgu na jakim wykonuje się słowa człowieka kłamcy. Wskazuję, że to na tych systemach neurologicznych na jakich wykonuje się słowa kłamcy oparta jest choroba psychiczna i wszystkie choroby ciała. Wskazuję na mordercę Adolfa Hitlera, że był chory na schizofrenię i że na tej chorobie miał w sobie nienawiść do ludzi. Wskazuję, że na słowach Stwórcy mamy miłość do ludzi. Wskazuję na słowa Adolfa Eichmana który w sądzie mówił, że wywoził wagonami ludzi na śmierć zgodnie z prawem Adolfa Hitlera. Wskazuję, że to prawo mordercy Adolfa Hitlera to słowa jakie są w drugim umyśle w mózgu na jakim kłamca wykonuje czynności mordowania ludzi. Wskazuję na miliony ludzi kłamców z emocjami nienawiści jakie wiwatowały na cześć mordercy Adolfa Hitlera. Wskazuję, że wszyscy ludzie władzy wzywają psychikę opartą na emocjach miłości do wojska na naukę mordowania ludzi i wskazuję, że żołnierze po wykonaniu czynności mordowania ludzi przyjeżdżają z wojen psychicznie chorzy, Można zobaczyć ludzi nazywających się psychologami i psychiatrami, że nie raz mówią do chorych psychicznie żołnierzy, że to dla dobra kraju i tak mówią w kościołach kapłani jak żegnają uśmierconych żołnierzy. Wskazuję, że to nie jest dla dobra kraju, a dla morderców nazywających ich słowa prawem i wiarą w Boga. Prawo ludzi i wiara w Boga to inne słowa jak są w naturze mózgu. Kiedy napisałam, że odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon dowodzi, że mózg odrzuca na drugi umysł wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to pojawił się u mnie na początku roku 2013 później wybrany Ministrem Sprawiedliwości niby zainteresowany moimi książkami, a tak był zainteresowany, że żadnej nie kupił. Tym czym był zainteresowany to wypytanie mnie kto reaguje na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jest energia śmierci. Powiedziałam, że reagują Dyrektorzy z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia i biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. Reagował też Uniwersytet Cambridge gdyż przysłał mi ponad 3000 podziękowań w których pisze, że odpowie, a nigdy nie odpowiedział. Kiedyś tak Albert Einstein poszukiwał ludzi którym zgadzałaby się odkryta przez niego energia życia i zareagował na to Uniwersytet Cambridge. Ja wskazuję, że energia jaką odkrył Albert Einstein to biologia oparta na rozumie w mózgu o jakim ja mówię. Albert Einstein miał rozum i ja mam rozum na słowach jakie są w naturze mózgu. Wskazuję, że na energię śmierci na jaką wskazuje Albert Einstein, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi nikt nie reaguje tak jak na moje słowa że ta energia śmierci jest oparta na drugim umyśle w mózgu. Wskazuję na nienawiść w ludziach wypowiadających słowa oparte na kłamstwie, że oszukują na moim Blogu, że prawie nikt nie czyta, a dokąd nie wiedzieli, że odkryłam, że kłamcy mają złe emocje i że na nich oparta jest śmierć na moim Blogu byli ludzie z około dwustu krajów świata. Wskazuję na nienawiść ludzi prowadzących Twittera, że jak zaczęłam pisać pisali do mnie, że w nie jednym tygodniu mam na Twitterze pierwsze miejsce w czytaniu, a jak zobaczyli, że odkryłam, że kłamcy to źli ludzie to wymazali Obserwatorów u mnie na Twitterze o których mówili, że mam pierwsze miejsce w czytaniu i zaczęli pokazywać, że nie ma tam prawie nikogo. Wskazuję na nienawiść ludzi prowadzących Facebooka którzy wysłali na moją pocztę nazwisko mojej krewnej, że chce wejść do mnie na Facebooka a jak weszłam w tą wiadomość to okazało się, że wyprowadzili mnie z mojej strony i że widać, że ta moja krewna nie reaguje na moje ją powitanie na stronie na jaką wprowadzili mnie nienawidzący ludzi ludzie prowadzący Facebooka. Ci wredni ludzie prowadzący Facebooka wiedzą jakim ludziom zgadzają się moje słowa i napisali do mnie niech oni ci pomogą wrócić na twoją stronę jak podadzą jakiś kod. Wiedzą, że Ci oparci na rozumie wspaniali ludzie to Alahdi Faisal, Jean Pierre Zimmermann, Thandawa Krishna, Mustapha Mustapha i ich wymienili pokazując tym, że niech ci pomogą Ci których lubisz i którzy ciebie lubią. Ja nie muszę być na Facebooku, ale ci źli ludzie piszą, że łączą ludzi. Ja wskazuję, że ludzie są połączeni energią opartą na emocjach miłości zawartych w słowach Stwórcy. Ja piszę o słowach na jakich jest oparta energia życia, a to diabelstwo pisze, że chce uśmiercać życie. W kościołach złoczyńcy mówią do ludzi, że mają prosić Boga jak nie chcą cierpieć i umierać bo to On zadaje cierpienie i śmierć. Dobrze zauważyli Naukowcy w programie "Teologowie w służbie Hitlera", że ci opowiadający o autorytecie moralnym jakim był Jezus Teologowie pierwsi wstąpili do zajmującego się mordowaniem życia Adolfa Hitlera. 
Wskazuję, że na słowach jakie są w naturze mózgu jesteśmy dobrymi ludźmi i że Stwórca odrzuca złych ludzi i że zmienił im anatomię na złych ludzi. Odkryta przez Neurobiologa Erica Kandela zmieniona anatomia to energia jaka weszła w kłamców na ich słowach jakie mają w drugim umyśle na jakim są umysłowo chorzy. Wskazuję na zło robione przez złych ludzi nauczaniem już dzieci słów kłamców na jakich nabywają emocji nienawiści na jakich psychika cierpi i umiera. Wskazuję na nikczemność ludzi kłamców wobec Stwórcy na Którego energii żyją. Wskazuję na nikczemność kłamców, że mają zapisane w ustanowionym przez nich prawie, że mienie Stwórcy jest ich i że ich słowa są dla psychiki prawem i wiarą w Boga.
Energia jaka wykonuje słowa kłamców to nie jest biologia. Biologia to energia życia, a energia na słowach kłamców to energia śmierci. Emocji kochania nie ma na słowach kłamców, a jest gwałt dokonywany na psychice opartej na emocjach kochania. Kłamca nie kocha, a gwałci. Emocje miłości i kochania są w systemach neurologicznych na jakich wykonujemy słowa jakie są w naturze mózgu. Dobrze widzą Naukowcy w programie o Atlantydzie, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Wskazuję, że źli ludzie mają w sobie z nabycia złą energię na jaką wskazuje Albert Einstein, że to energia śmierci i że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Wskazuję, że wśród naukowców są tak samo dobrzy i źli ludzie jak w każdym innym zawodzie. Wskazuję, że wśród Sędziów są tak samo dobrzy i źli ludzie i że dobrzy zgadzali się z moimi słowami, a źli wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wskazuję na dwa umysły w mózgu, że mózg odróżnia słowa i ja też odróżniam i dlatego w NSA i WSA wygrywałam wszystkie sprawy. Prokuratorzy też są dobrymi ludźmi i złymi. Prokurator oparty na dobrych słowach kiedy sąd pyta go o zdanie to mówi, że zgadza się z każdym moim słowem. Dobrym ludziom zgadzają się słowa jakie są w naturze mózgu. Wskazuję, że inny zawód wykonuje się na słowach kłamców. Wskazuję, że na słowach kłamców odkrył zmienioną anatomię Neurobiolog Eric Kandel, że się zmienia od wykonywanych czynności. Wskazuję dokąd zaprowadzili ludzi kłamcy na wypowiadaniu ich słów, że to zakłady psychiatryczne i śmierć. Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed wykonywaniem słów kłamców,  a ludzie uczą się słów kłamców i wykonują prawo ludzi i różnych religii, a kłamcy wywożą ich na cmentarz i mówią, że idą do lepszego świata Boga. Ja pytam jak oni stworzyli świat o którym uważają, że są u siebie.
                                                                                                         Barbara Paul


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz