wtorek, 31 października 2017

WOLĘ CZŁOWIEKA WYKONUJE ENERGIA ZADAJĄCA CIERPIENIE I ŚMIERĆ

Człowiek wykonuje czynności na systemach neurologicznych. Wolę Stwórcy wykonuje się na systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Wolę człowieka wykonuje się na systemach neurologicznych wykonujących słowa człowieka. To na wykonywaniu czynności na woli człowieka odkrył zmienioną anatomię Neurobiolog Eric Kandel za jakie to odkrycie dostał Nagrodę Nobla. To jest zmieniona anatomia od wykonywanych czynności na woli człowieka jaka zadaje cierpienie i śmierć. Anatomia to energia miłości i kochania. Złoczyńcy kościoła mówią, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg, a złoczyńcy ludzie władzy mówią, że ludzie cierpią genetycznie. Ja wskazuję, że energia zadająca cierpienie i śmierć jest oparta na woli człowieka. Wskazuję na ludzi z partii rządzącej "Prawo i Sprawiedliwość" jak stoją razem z trzymającymi krzyże. Jezus widział ich razem już ponad 2000 lat temu i przeciwko nim wystąpił z powodu narzucania przez nich słów opartych na kłamstwie. Ludzie władzy i kościoła wołają, że są przeciw aborcji, a wzywają psychikę do wojska na naukę zabijania życia na wielką skalę. Aborcja jest złem, a o zabijaniu ludzi na wielką skalę nie mówią. Naukowcy w programie "Teologowie w służbie Hitlera" widzą, że Teologowie pierwsi wstąpili do mordowania ludzi do Adolfa Hitlera. Adolf Eichman w sądzie mówił, że zgodnie z prawem Adolfa Hitlera wywoził ludzi wagonami na śmierć, a zatem prawo ludzi to słowa morderców i te słowa morderców zgadzają się Teologom którzy pierwsi wstąpili do mordowania ludzi z Adolfem Hitlerem. Zmieniona anatomia jest oparta na prawie ludzi i wierze w Boga i dlatego Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko kłamcom i wskazał, że mają w sobie energię jaką zadają cierpienie i śmierć. Neurobiolog Eric Kandel odkrył u ludzi tą energię z nabycia na jakiej okradają i mordują ludzi wypowiadający słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że na tych rozbieżnych celach oparte jest prawo ludzi, a problemy mają ludzie którzy to prawo wykonują. Złodzieje i bandyci przybili Stwórcę do krzyża a o mnie orzekli, że trzeba mi zabrać prawo wykonywania zawodu, a ja wskazuję, że dlatego, że odbierałam złodziejom ukradzione moim klientom pieniądze. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a jak zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita", że ja w województwie warmińsko-mazurskim od czasu powołania wojewódzkich sądów od roku 2004 wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004 a 99,5% ludzi w kraju przegrało to uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na prawdzie bo wtedy widzi się słowa złodzieja i zaczęłam o tym pisać. Skutek był taki, że NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, a ja wskazuję na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia jest zmieniona od wykonywanych innych czynności jak oparta jest anatomia. Anatomia jest oparta na mózgu Dobroczyńcy i wie o tym profesor Anatomii Człowieka na Uniwersytecie w Brazylii James Tomaz-Morais bo przysłał mi zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę anatomizando. Anatomizando to mózg Dobroczyńcy a zatem pytam na jakiej liście są złoczyńcy ze zmienioną anatomią na energię zadającą cierpienie i śmierć bo wszyscy jesteśmy stworzeni na mózgu Dobroczyńcy. Dobrze widział Stwórca, że wymiar sprawiedliwości też należy do złoczyńców bo wystąpił przeciwko władzy, wymiarowi sprawiedliwości i kościoła. Stwórca zna stan ludzkich mózgów. To wykonujący wolę Stwórcy mózg wprowadza człowieka wyrażającego wolę czynienia zła na umysł oparty na braku rozumu na jakim wyrażający wolę czynienia zła nabył systemów neurologicznych na jakich ma zmienioną anatomię. Wybrany przez ludzi Minister Sprawiedliwości oparty jest na woli czynienia zła bo przyszedł do mnie w roku 2013 później wybrany Ministrem Sprawiedliwości wypytać mnie kto reaguje na moje odkrycia, że energia życia jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu a energia śmierci jest w systemach neurologicznych wykonujących wolę człowieka. Za dwa dni już otrzymałam pismo z podpisem nowo wybranej Dyrektor Departamentu Zdrowia która chce mordowania ludzi. Dyrektorzy Departamentu Zdrowia którzy tam byli w roku 2011 do roku 2013 przysyłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i co jakiś czas pytali czego od niech oczekuję. Wskazuję na Ministrów nazywanych Sprawiedliwości, że ich wola to uśmiercanie życia. Wskazuję, że Minister Sprawiedliwości PIS zamyka do więzienia lekarzy bo oskarża ich, że nie umieją leczyć. Lekarze nie umieją leczyć z zadanego psychice i ciału cierpienia przez ludzi kłamców mówiących, że dla psychiki i ciała wola ludzi jest prawem. Kłamcy nie stworzyli mózgu, psychiki ani ciała, a mówią, że dla mózgu, psychiki i ciała wola ludzi jest prawem i dodają, że też mają wierzyć w Boga. Psychika oparta na słowach jej Stwórcy wypowiada słowa Boga. Wolą Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia przysyłających mi pozdrowienia najczęściej do spamu ażeby za 30 dni zniknęło jest  uśmiercanie życia. Wskazuję na odkrycie Alberta Einsteina dokąd zaprowadzili ludzi mordercy, że to śmierć. Stwórca nas stworzył na energii życia. W naturze wszechświata jest tylko energia życia. Mordercy płacą ludziom nauki ażeby szukali energii śmierci w naturze a oni mimo obiecania im Nagrody Nobla mówią, że już chyba nie znajdą. Ja mówię, że można zbadać u stworzeń, że w naturze mają tylko energię życia i że energia śmierci jest tylko u ludzi, ale na woli ludzi jaką mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Psychika na woli człowieka jest głupia, cierpi i umiera. Nikt jeszcze nie widział mózgu opartego na woli człowieka i nie wiedział energii życia opartej na woli człowieka. Na jakiej nauce oparta jest medycyna? Czy medycyna nie odróżnia biologii od energii na jakiej wykonuje się wolę człowieka i nie wie, że biologia to energia życia, a energia oparta na woli człowieka to energia śmierci?
Odkryłam, że skonstruowany przez Stwórcę mózg wprowadza wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na umysł na jakim człowiek nie ma rozumu bo wolą wypowiadającego słowa oparte na kłamstwie jest czynienie zła. Władza i kościół nie żyją z wytwarzanego przez nich dobra, a żyją z okradania z dobra. Dla wymiaru sprawiedliwości ludzie na pewno płaciliby pieniądze, ale za chronienie ich przed złoczyńcami, a nie jak jest, że wymiar sprawiedliwości wymierza kary psychice za nie wykonywanie słów złodziei i bandytów. 
                                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz