sobota, 28 kwietnia 2018

CZY KTOŚ WIDZIAŁ U MORDERCY NATURALNE DLA PSYCHIKI EMOCJE MIŁOŚCI

Mózg oparty na woli Stwórcy wykazuje słowa kłamcy na systemach neurologicznych w których nie ma emocji miłości. Dokąd nie napisałam, że kłamca ma złe emocje dotąd na moim Blogu byli ludzie z około dwustu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce na Twitterze w nie jednym tygodniu. Wskazuję, że mordercy wiedzą, że mordują a na co dowodem jest pokazywanie na moim Blogu np. teraz Stany Zjednoczone 4 osoby, Polska 2. Niemcy 1. Wskazuję na dowód świadomego mordowania ludzi jakim  jest nie wpisywanie tytułów moich artykułów w Google od tego samego czasu w którym zaczęli oszukiwać na moim Blogu i na Twitterze. Z Facebooka też znaleźli sposób na wyrzucenie mnie. Pokazują z Facebooka, że to ktoś wszedł w moje dane, a o mnie wiedzą, że to ja bo pokazują przy moim nazwisku, a jak wchodzę pokazują, że ja już jestem na Facebooku i nie wpuszczają mnie. Tego kto wszedł w moje dane temu nie powiedzieli tak jak mnie, że to nie ja. Wskazuję jak nikczemni są ludzie na ich woli jaką mózg wprowadził na umysł kłamcy i systemy neurologiczne oparte na słowach kłamcy w których nie ma uczuć. Ludzie uprawiają seks z mordercami. U Stwórcy seks jest oparty na emocjach kochania. Ludzie kłamcy mówią, że kochają morderców.
Genetycy. Biolodzy, Neurobiolodzy, Fizycy,  poza  bardzo nielicznymi wstyd i hańba. 

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz