środa, 25 kwietnia 2018

GENIUSZ NA ENERGII STWÓRCY, A NA SWOJEJ KANALIA

Mądry Stwórca oddziela tego kim jest człowiek na Jego słowach, a kim jest na swoich słowach. Dwa umysły w mózgu i oparte na nich systemy neurologiczne to inni ludzie. Takim jak stworzył Stwórca człowieka jest człowiek wypowiadający słowa Stwórcy.
Aktor Antonio Banderas przed serialem Geniusz Picasso mówi, że zachwyca go Picasso i że go szanuje, a kiedy wcielił się w postać Picassa poznał ciemną stronę Picassa. Wskazuję, że fascynuje nas piękno pokazywane rękami artysty, ale trzeba poznać jaką jest jego postać na jego myśleniu. Z sześciu najbliższych kobiet Picassa dwie popełniły samobójstwo, a dwie zapadły na choroby psychiczne, a zatem na swoim myśleniu Picasso to psychopata. O jednym z największych morderców Herodzie mówi się, że był bardzo dobrym architektem, a ja wskazuję, że był bardzo dobrym architektem na energii Stwórcy, a na swojej energii mordercą. Adolf Hitler, Adolf Eichmann i całe sztaby morderców jak oni mają w sobie energię opartą na ich słowach morderców. William Szekspir czy Fiodor Dostojewski widzą mordercę, Stanisław Wyspiański wie, że cham miał złoty róg. Ten złoty róg każdy z nas dostał od swojego Stwórcy. Na tym złotym rogu otrzymanym od Stwórcy psychika jest wolna i szczęśliwa, a ciało zdrowe. Nie były szczęśliwe kobiety z Pablo Picasso skoro dwie zachorowały psychicznie i dwie popełniły samobójstwo. Na woli człowieka nie ma emocji kochania a psychika oparta na słowach Stwórcy kocha. Pablo Picasso kpił sobie z uczuć kobiet. Wskazuję jaka armia jest psychopatów bez uczuć nazywających ich słowa prawem i wiarą w Boga. Milczą kanalie na moje odkrycie, że zmieniona anatomia to psychopata i cierpiąca psychika. Kanalie prowadzące internet pokazują, że nie wysłali moich artykułów jakie napisałam do Trybunału Konstytucyjnego i Sądów oraz Prokuratorów, Komitetu Neurobiologii i Stowarzyszenia Psychiatrów i wielu innych ludzi jak m.in. zbierających pieniądze dla cierpiących ludzi na wykonywaniu słów bandytów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Prowadzący internet pokazują, że nie wpisują tytułów moich artykułów w Google w których dowodzę że kłamcy wprowadzają ludzi w energię śmierci. Pokazali, że przeszła poczta, a nie widać reakcji. Napisałam ażeby ludzie do których wysłałam moje odkrycie Ciało trzeba przywrócić na energię życia opartą na słowach jakie są w naturze mózgu i drugie Złoczyńców się nie prosi, a podaje do sądów i wysłałam do ogromnej ilości ludzi. Poprosiłam ażeby napisali tylko słowo otrzymałem/am/ i nie ma nikogo. Kanalie nie wysyłają mojej poczty, telefony mi zaburzają, a wysyłają wiadomości, że nie odnotowali wpłaty. Nie dodają, że nie odnotowali wpłaty za słowa. Złodzieje biorą pieniądze za słowa. Nie znając kogoś bliżej można uważać tak jak Antonio Banderas, że to fascynujący człowiek, ale ja wskazuję, że fascynujący na wykonywaniu czynności na energii Stwórcy i wskazuję na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, że to wykonywane czynności zła na umyśle kłamcy który jest psychopatą i wykonującą słowa psychopaty ofiarą. Gdyby kobiety Pablo Picassa miały rozum to nie chciałyby seksu z psychopatą. W moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi w ich sporach z organami skarbowymi nigdy się nie pomyliłam ze wskazaniem na słowa złodzieja. Pisałam do Rzecznika Praw Obywatelskich o zadanym cierpieniu ludziom wykonującym słowa kłamców zapisane, że to prawo i nigdy nikt nie zareagował. Pisałam do Prezydentów od czasu Pana Aleksandra Kwaśniewskiego do dzisiejszego, że jak długo nie wygrywam spraw dla ludzi to zaczynają leczyć się psychicznie lub leżą na onkologii. Nigdy nie znalazłam człowieka którego by to obchodziło aż odkryłam, że kłamca nie ma uczuć. Odkryłam, że Stwórca wykazuje człowieka bez uczuć, że to złoczyńca. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to człowiek zbudowany na swoich słowach który nie ma uczuć. Są różnice w słowach kłamców i na nich ludzi i dlatego są lepsi i gorsi przywódcy. Pan Lech Wałęsa ma dużo dobrych słów, ale też napisał do mnie odpier..... się ze swoimi słowami. Te moje słowa to słowa Boga jakie są w naturze mózgu. Inne słowa mózg wykazuje na zmienionej anatomii. Na słowach Boga jesteśmy dobrymi ludźmi. Zmieniona anatomia oparta jest na słowach kłamcy a kłamca wykonuje czynności zła. Pan Lech Wałęsa chciał też być przywódcą ludzi, a ludzi nie stworzył. Człowiek wykonujący słowa kłamcy zbudowany jest z energii na jakiej jest służącym psychopaty, czyli złoczyńcy. Nie raz słyszałam słowa moich klientów, że chcieliby ażeby tak było jak ja mówię, ale rządzą złoczyńcy to wykonuje ich słowa. Wielu z ludzi mówiło do mnie, że mam im wygrać sprawę zgodnie z prawem, a ja mówię, że zgodnie z prawem daje się pieniądze złodziejom. Wiedziałam, że skoro chcą zgodnie z prawem to też są złodziejami i pewnego dnia zlikwidowałam działalność. Przede wszystkim zlikwidowałam moją działalność gdyż zrozumiałam, że  na niej jest się zarejestrowanym u złodziei. U Stwórcy nikt nie zakłada działalności i Stwórca od nikogo nie chce pieniędzy ażeby Mu płacił za słowa. Jestem zachwycona mądrością Stwórcy który słowa kłamcy wprowadza na umysł kłamcy i energię z jakiej zbudowany jest kłamca. Wskazuję ludziom Geniuszom również na swoich słowach ile jest ludzi kanalii. Wskazuję na Alberta Einsteina, że całą Nagrodę Nobla przeznaczył dla  swojej byłej żony która zajmowała się ich dwójką dzieci z których jedno chore na schizofrenię. Nie uważam, że powinno się żyć z kimś kogo się nie kocha, ale trzeba dawać pieniądze na spłodzone przez siebie dzieci i za sprawowanie opieki za tego kto nie wykonuje tej opieki. Czasem jest trudno tą opiekę dwóch stron uzgodnić. Wielu nie chce się zajmować swoimi dziećmi i bywają też matki. Wskazuję na ilość ludzi paskudnych którzy uważają że spłodzonymi przez nich dziećmi mają opiekować się ci z których seksu skorzystali, a po za tym ich nie obchodzą ani oni ani dzieci. Takie paskudztwa są na swoich słowach. Te paskudztwa mówią, że modlą się w niezliczonych ilościach kościołów do Boga, ale mówią, że wierzą w Boga, a wiara w Boga jest oparta  na ich słowach kłamców. Przyzwoici ludzie wypowiadają słowa Boga. Jeden ze wspaniałych Reżyserów mówi o ludziach, że dzielą się na hieny i osły i jedna ze wspaniałych Aktorek u niego występujących nazywa hieny kanalią. Wskazuję, że prawo ludzi oparte jest na słowach ludzi kanalii i że o nie stworzonym przez nich świecie te kanalie mówią, że ich słowa są prawem dla stworzeń Boga. Nie ogłosili przy przyznanej Nagrodzie Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela, że zmieniona anatomia oparta jest na woli człowieka i że to kanalia. Wielu ludzi mówi, że jest Psychologami na myśleniu władzy i wielu Psychiatrów mówi, że są biegłymi sądowymi. Na myśleniu władzy jest psychopata i ofiara i tego nie mówią. Nie ma psychiki na woli człowieka. Jedna Psycholog pisze dzisiaj, że najlepiej mają chłopy którzy wiedzą co kobiecie powiedzieć. Ta wiedza tego chłopa co wie co kobiecie powiedzieć na pewno nie jest oparta na rozumie bo ja wiem co ma na myśli ten mówiący, że wie co kobiecie powiedzieć. Ludzie prawidłowo mówią, że najlepszym psychologiem był Jezus, a ja mówię, że On stworzył psychikę i że ona jest doskonała tak jak rozum Tego Kto ją stworzył. Psychikę zna człowiek który ma rozum, a władza nie ma rozumu.     
Morderca Herod rozsiadł się na mieniu Stwórcy i mordował rodzących się chłopców ażeby Właściciel świata nie powiedział mu wynoś się. Mordercy przeciwko którym wystąpił Jezus przybili Go do krzyża i ludziom głoszą, że to co stworzył jest ich morderców i że słowa morderców są prawem i na nich się wierzy w Boga. Mordercy na ich słowach umierają, a Stwórca jest oparty na wiecznej energii życia. Energia na słowach Stwórcy jest wieczna. Gdyby na słowach ludzi kanalii oparty był świat to już by dawno świata nie było. 
                                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz