niedziela, 22 kwietnia 2018

INNY CZŁOWIEK JAK NATURY TO OSZUST

Natura człowieka jest oparta na uczciwości. Uczciwy człowiek wypowiada słowa oparte na prawdzie. Nieuczciwi ludzie nazwali na ziemi ich słowa prawem i wiarą w Boga i mają zmienioną anatomię na nieuczciwych ludzi. Nieuczciwi ludzie mają zapisane na ich słowach kłamców, że mienie Stwórcy należy do nich i że ich słowa są prawem dla natury i że oni wierzą w Boga, albo mówią, że nie ma Boga. Ci nieuczciwi ludzie wiedzą że są oszustami. To oszuści wiedzą, że nie należy wpisywać tytułów moich artykułów w Google. Ponad 3000 wpisali, a napisałam ponad 6000. To oszuści nie podają u której to Barbary Paul na świecie zmienia się ilość wchodzących na to nazwisko o setki tysięcy. Ci oszuści wiedzą dlaczego nie chcą przekazać mojej poczty. Ci oszuści piszą, że poczta internetowa jest najlepsza i darmowa. W moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi w ich sporach z organami skarbowymi wygrywałam wszystkie sprawy ze słowami zapisanymi, że to prawo przy pomocy których okradli moich klientów. Kiedy zaczęłam pisać do sądów, że widzi się słowa złodzieja i bandyty jeśli opiera się na słowach opartych na prawdzie jakie mamy w naturze mózgu to znaleźli się Sędziowie złodzieje którzy wystąpili do Krajowej Izby Doradców Podatkowych o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Złodzieje wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach na jakich jesteśmy stworzeni. Wskazuję, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że te wykonywane czynności są na systemach neurologicznych opartych na słowach złodzieja i bandyty. Wskazuję, że to Mózg odrzucił słowa złodzieja i bandyty na funkcjonowanie na energii opartej na słowach złodzieja i bandyty.
                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz