czwartek, 19 kwietnia 2018

INNE SŁOWA JAK STWÓRCA ŻYCIA WYPOWIADA MORDERCA ŻYCIA

Skonstruowany przez Stwórcę mózg odrzuca słowa mordercy życia na systemy neurologiczne na jakich czynności wykonuje morderca życia. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to odrzucony przez Stwórcę morderca życia. Neurobiolog   Eric Kandel i ludzie którzy przyznali Nagrodę Nobla za  odkrycie zmienionej anatomii nie ogłosili, że to kłamca którego słowa mózg odrzuca na umysł kłamcy bo to morderca. Neurobiolog Eric Kandel i ludzie którzy przyznali mu Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności nie ogłosili, że inne czynności jak na systemach neurologicznych z energią życia wykonuje morderca życia. Wskazuję, że Stwórca którego znamy jako Jezusa mówił, że zbudował nas na systemach neurologicznych z energią życia jaka jest przekładem słów Stwórcy na energię życia. Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na wykonywane czynności, a nie ogłosili, że na wykonywane czynności przez systemy neurologiczne oparte na energii życia i że te zapisy to myśli Stwórcy życia. Jest bardzo prawdopodobnym, że to mordercy życia nie pozwolili na ogłoszenie, że w naturze mózgu są słowa Stwórcy i że energia jaka jest przekładem słów Stwórcy na wykonywane czynności to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków.
W roku 2011 na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach odrzucanych przez mózg, że to słowa kłamcy jest energia śmierci zareagowali dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Pan Wojciech Kłosiński i Pan Marek Dąbrowski przysłaniem mi przez każdego z nich z osobna pism z wyrazami szacunku i uznania. Dyrektorzy ci co jakiś czas przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. To czego oczekuję jest powrotem ludzi na energię życia. Skończyło się przysyłanie do mnie zapytań przez tych Dyrektorów i skończyło się przysyłanie do mnie podziękowań z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon od dnia w którym napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg  to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Skończyło się to po przybyciu do mnie później wybranego Ministrem Sprawiedliwości Pana Cezarego Grabarczyka Posła z partii "Platforma Obywatelska" który niby zainteresowany moją wiedzą wypytał mnie kto reaguje na moje odkrycia. Od tej pory zaczęłam otrzymywać z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia pozdrowienia na moje wskazywanie, że energia życia jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu a energia śmierci w systemach neurologicznych opartych na słowach odrzucanych przez mózg na umysł kłamcy. Nie raz napisałam, że otrzymuję pozdrowienia od morderców.
W programie 40 nieznanych dni Jezusa mówi się, że Magdalena która była wybraną przez Jezusa była prostytutką i że  Magdalena posługiwała się niespotykanym rozumem. Ja wskazuję na odkrycie naukowe, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji i że ja wskazuję, że te emocje jakie nie istnieją bez rozumu to emocje kochania na jakich kocha się osobę która ma rozum i jest to tylko jedna osoba bo na rozumie nie ma możliwości kochania dwóch czy więcej osób. Prostytutką nazwali Magdalenę kłamcy zajmujący się prostytucją. Ci kłamcy to ludzie różnych religii którzy mówią, że zrzekli się miłości a nie dodają, że  na rzecz prostytucji. Człowiek zajmujący się prostytucją funkcjonuje na systemach neurologicznych opartych na słowach kłamcy i on uśmierca odczuwanie dokonywaniem  na nim gwałtu. Ludzie władzy zajmują się zabijaniem odczuwania przy pomocy nazwania słów opartych na kłamstwie prawem i płacą ludziom kościoła zajmującym się prostytucją za namawianie stworzeń Boga na wykonywanie słów złodziei i bandytów morderców życia. Człowiek zajmujący się prostytucją nie ma emocji miłości. Ci mordercy mają napisy na obrazach z Jezusem, że jest miłością i przebacza, a zajmują się zadawaniem cierpienia i śmierci razem z mordercami ludźmi władzy wzywającymi psychikę do wojska na naukę mordowania odczuwania. Mordercy płacą złoczyńcom prowadzącym internet za wymazywanie z Google odkryć, że są złodziejami, mordercami i prostytutkami i za  nie przekazywanie mojej poczty. Nie ma biologii na prostytucji i złodziejstwie opartym na słowach kłamców bandytów stosujących przemoc na psychice.
                                                                                                             Barbara Paul

                                                                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz