niedziela, 29 kwietnia 2018

MODLI SIĘ DIABELSTWO, A NAMAWIA DO WYKONYWANIA WOLI ZŁOCZYŃCY

Ludzie z partii "Prawo i Sprawiedliwość" wiedzieli, że kiedy partia "Platforma Obywatelska" dała pieniądze dla kościoła, że kościół będzie stał i tak po ich stronie. Partia PIS wie, że ludzie kościoła sprzedają się za pieniądze. Ci sprzedający się za pieniądze mają różne religie. Zaprosili mnie kiedyś modlący się do Boga i mówili na tym spotkaniu jak kochają uczestniczących w tym spotkaniu. Jeden z modlących się syn mojej  przyjaciółki mówił na tym spotkaniu do swojej matki kocham cię, a rano ona przyszła do mnie i powiedziała, że wziął jej samochód i nie miał zamiaru zatankować paliwa i krzyczał na nią jak mówiła, że musi  gdzieś jechać, a w samochodzie nie ma paliwa. Ludzie prowadzący te modlitwy to bogacze budujący kolejny dom, a wykorzystujący moją przyjaciółkę z wykonywanej dla nich pracy. Księża opowiadający o dobru trzymają pod stołem cennik za ich usługi od jakiego nie płacą ludziom władzy podatków i nie mają kas fiskalnych. Ludzie kościoła opowiadają o Bogu, a żyją z wykorzystywania stworzeń Boga,  tak samo jak ludzie władzy którzy dla stworzeń Boga nazwali ich słowa prawem. Złoczyńcy żyjący z okradania stworzeń Boga nazwali ich słowa prawem i wiarą w Boga dla stworzeń Boga. Dawno nazywam umysł na jaki mózg wprowadza słowa kłamcy umysłem diabła. Dawno piszę, że przyznana Nagroda Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności, że to złoczyńca.

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz