poniedziałek, 16 kwietnia 2018

STWÓRCA WPUŚCIŁ DO JEGO ŚWIATA LUDZI W KTÓRYM BYŁA TYLKO ENERGIA ŻYCIA

W naturze wszechświata jest tylko energia życia. Ludzie w swojej naturze mają tylko energię życia. W systemach neurologicznych z jakich zbudowany jest człowiek jest tylko energia życia. Teraz ludzie są zbudowani z systemów neurologicznych z energią śmierci wykonującą wolę człowieka. Myślę do kogo przesłać moje odkrycie i jest tylko jeden człowiek reagujący na moje odkrycia jakim jest Rzecznik Praw Obywatelskich. Wskazuję mu, że Wielka Brytania pisze, że dziękuje za poparcie Polsce za zrzucenie na Syrię bomb uśmiercających życie. Wielka Brytania powinna napisać, że dziękuje mordercom z Polski za poparcie uśmiercania życia, gdyż ja wiem, że ogromna ilość ludzi z Polski nie jest mordercami. Być może Wielka Brytania pisze, że dziękuje za poparcie uśmiercania życia Polsce dlatego, że ludzie zanoszą pieniądze ludziom zajmującym się mordowaniem życia. Ludzie przeszli z wykonywania czynności na słowach Stwórcy na jakich jest oparta energia życia na wykonywanie czynności na słowach morderców nazywających ich słowa prawem i wiarą w Boga. Sądy wymierzają kary za nie wykonywanie słów morderców życia jakie uśmiercają ludzi. Anatomia to energia życia oparta na słowach jakie są w naturze mózgu a zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to energia śmierci oparta na słowach na jakich wykonuje się wolę ludzi. Systemy neurologiczne oparte na woli ludzi to nie jest anatomia. Mordercy mówią, że na ich woli zadawania cierpienia i śmierci przeszli na wiarę w Boga i namawiają psychikę stworzoną przez Boga na energii życia na wykonywanie słów morderców życia które uśmiercają psychikę stworzoną na energii życia i biorą za to od morderców pieniądze. Mordercy mają pieniądze zdobyte przy pomocy nazwania słów morderców prawem. Ludzie w naturze wykonywali czynności dobra, a teraz jest dla nich normalnym zanoszenie pieniędzy ludziom wykonującym czynności zadawania psychice cierpienia i śmierci. Jest prawdopodobnym, że mordercy prowadzący internet nie przekażą poczty ode mnie do Rzecznika Praw Obywatelskich. Mordercy prowadzący internet wymazują moje artykuły z Google a na Blogu wykazują, że ludzie  o ich pochodzeniu od Boga nie chcą czytać. Kiedy napisałam moją książkę "Nasza Boskość" to Właściciel jednej z księgarni w Gdańsku przyjechał do mnie do Elbląga i powiedział, że chciałby sprzedawać moją książkę, ale muszę zmienić tytuł bo ludzie nie chcą czytać o Bogu. Ci ludzie którzy przeszli na nazywanie słów morderców prawem i wiarą w Boga powinni pokazać, że mają mózg stworzony na słowach ludzi których słowa nazywają prawem i wiarą w Boga. Minister Sprawiedliwości oparty na słowach do zadawania cierpienia i śmierci oskarża Lekarzy za brak umiejętności zamieniania w ludziach energii śmierci na energię życia. Albert Einstein wskazuje na energię śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do głupoty tych ludzi,. Wskazuję, że wola ludzi ma swój umysł w mózgu i na nim systemy neurologiczne na jakich wykonują czynności zadawania cierpienia i śmierci. Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja wskazuję, że śmierć jest oparta na systemach neurologicznych opartych na woli ludzi. Kilkakrotnie otrzymałam od morderców z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia pozdrowienia na moje wskazywanie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na woli człowieka jest energia śmierci. Neurobiolog Eric Kandel i ludzie którzy przyznali dla niego Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności nie ogłosili, że to systemy neurologiczne z energią śmierci wykonującą wolę człowieka. Wskazuję na przebudowanych ludzi na systemy neurologiczne na jakich wykonują czynności uśmiercania życia i że to nikczemni ludzie którzy na grobach piszą, że to Bóg uśmiercił. Wskazuję, że ci nikczemni ludzie mówią, że mają do wykorzystania ponad 95% mózgu, a ja wskazuję, że Stwórca nie wpuszcza do mózgu słów morderców życia. Aktor Krzysztof Pieczyński podaje przerażające dane o ilości wymordowanych ludzi przez ludzi kościoła, a ja wskazuję, że ci opowiadający o Bogu mordercy wykonują czynności zadawania cierpienia i śmierci na ich słowach jakie mają z nabycia w mózgu i na nich energię na jakiej wykonują czynności uśmiercania życia. 

                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz