niedziela, 22 kwietnia 2018

PROWADZĄCY INTERNET WIEDZĄ, ŻE LUDZIE SĄ UMYSŁOWO I PSYCHICZNIE CHORZY NA WYKONYWANIU WOLI LUDZI

Prowadzący internet od czasu do czasu przesyłają moją pocztę i dzisiaj zdążyłam dostać potwierdzenie od Rzecznika Praw Obywatelskich, sprzeciw z Programu Religia który już dawno przekazuje, że mu się nie zgadza, że ludzie są stworzeni na słowach Boga. Oszuści zorientowali się po jakimś czasie nadawanej przeze mnie poczty i już o każdym do kogo wysyłałam zawiadamiają mnie, że wiadomość nie została dostarczona do:
1. hrepo_info_ office@aol.com od których miałam zaproszenie do Davos na konferencję w sprawie przemocy.
2. workflow@bialystok.sa.gov.pl
3.w1c@krajow-sr.sr.gov.pl ten sąd oskarża Lekarzy za śmierć Ojca Zbigniewa Ziobro.
4.sekretariat@ gops.gminaelblag
5.stowarzyszenie Sędziów Themis
6. maruszandrukiewicz@ wp.pl
7.siedziba tpn.org.pl
8.fundacja Bure Misie.
Przestałam nadawać bo poprzednio doszłam do ponad 20 adresatów i widziałam, że o wszystkich zawiadamiają, że nie wysłali wiadomości.
                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz