poniedziałek, 9 kwietnia 2018

NIKT NIE MA MOCY NA ENERGIĘ WYMIERZAJĄCĄ SPRAWIEDLIWOŚĆ

Jesteśmy stworzeni na energii na jakiej psychika jest wolna i szczęśliwa. Energia się w nas zmienia jeśli narzucimy swoje słowa. Narzucone słowa to słowa kłamcy. Kłamca ma energię wykonującą jego słowa. Doskonale widzę jak kłamcy wyrażają swoje złe emocje wobec mnie za moje odkrycia, a jak energia wykonuje dla nich ich słowa to wrzeszczą ratunku. Kłamcy oskarżają Lekarzy za to, że nie umieją ich wyleczyć z energii wykonującej ich słowa zadawania cierpienia i śmierci. Kłamcy nazywający ich słowa prawem chcą Sędziów którzy wymierzają kary za nie wykonywanie słów kłamców. Kłamcy mogą sobie postanawiać, a energia wykonuje sprawiedliwość. Energia wykonuje słowa w których jest zawarta. Kłamca ma swoją budowę wykonaną z energii zawartej w jego słowach jaka wykonuje dla kłamcy jego słowa. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie podają, że to zmieniona energia wykonująca słowa kłamcy i że to energia śmierci. Czy Neurobiolodzy nie widzą w mózgu drugiego umysłu opartego na odrzuconych przez mózg słowach. Czy Neurobiolog Eric Kandel i ludzie przyznający Nagrody Nobla nie widzą, że zmieniona anatomia to systemy neurologiczne wykonujące słowa kłamcy i że to energia zadająca cierpienie i śmierć. Czy Neurobiolodzy i ludzie przyznający Nagrody  Nobla nie widzą, że prawo ludzi i wiara w Boga to słowa kłamców i że systemy neurologiczne oparte na ich słowach to nie jest biologia. Ludzie wykonują prawo ludzi i wiarę w Boga na systemach neurologicznych, ale opartych na słowach kłamców, a nie na słowach jakie są w naturze mózgu na jakich oparta jest biologia. Jeśli Sędzia wyda niesprawiedliwy wyrok to nabywa w mózgu słów na jakich wydał wyrok i na nich systemów neurologicznych wykonujących wyrok. Każdy z nas jak wydaje decyzję opartą na kłamstwie to nabywa w mózgu tych słów i na nich energii jaka wykona dla kłamcy jego słowa. Lekarze nie mają leku na energię wykonującą słowa kłamcy. Lekarze wiedzą kiedy mogą pomóc, a jak nie mogą to mówią, że nie ma możliwości pomocy i człowiek umrze. Lekarze wydający tą decyzję wydają ją na podstawie systemów neurologicznych jakie widzą.
Lekarze robią badania, a badania pokazują, że są w normie lub poza normą. Badania w normie to energia życia, a badania poza normą to energia śmierci. Energia życia jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu i to jest norma, a energia śmierci jest oparta na słowach jakie mózg wykazuje na słowach kłamcy i są to badania poza normą. Wszyscy się chwalą jakimi są wspaniałymi ludźmi a kim jest człowiek oszust żyjący z okradania innych ludzi czy bawiący się seksem, czy zabijający innych ludzi. Ludzie złoczyńcy wyrażają do mnie złe emocje w ich słowach, a dobrzy ludzie wprowadzają na moje zdjęcie piękne nakładki z serduszkami, kwiatkami, gwiazdeczkami i napisami kocham cię. Dobrzy ludzie umieszczają moje zdjęcie w swojej piosence i dziękuję Ci za to Saif Khalidi. Dziękuję Abdellatif Gadili za korony i trony pod moim zdjęciem. Dziękuję za piękne dedykowane dla mnie zdjęcia od Jean Pierre Zimmermanna. Dziękuję mądremu Alahdi Faisal za to co pokazuje. Dziękuję Jeanowi Pierre Elseser, Thandavie Krishna, Govindarajulu Murali, Chiu Feina. Dziękuję Sylvi Thourey Amaparan i również na słowa Dzień Dobry Achillesa!!!, Dziękuję UEFA EURO U 21 za nakładkę na  moim zdjęciu Polska gola. Dziękuję za nakładkę na moje zdjęcie RESPECT Women Pawanowi Kummar, Dziękuję za nakładkę na moje zdjęcie Kocham puszczę od Obrońców Puszczy. Dziękuję za nakładkę na moje zdjęcie Budżetowi Obywatelskiemu po Krakowsku. Dziękuję za piękne gwiazdki nałożone na moje zdjęcie Emny Fierro z Venezueli. Dziękuję za piękne serce nałożone na moje zdjęcie przez Miga ska loca. Dziękuję Kavin Pao za pełno gwiazdek nałożonych na moje zdjęcie i zawiadomienie, że jest popularne. Dziękuję za piękne słoneczka nałożone dookoła mojej głowy Emmanuel Garcia. Dziękuję za pełno serc na moim zdjęciu przez ludzi którzy to zrobili z Facebooka, Dziękuję za pełno kwiatów nałożonych na moje zdjęcie przez Mary Lena, Dziękuję Anjan Sarker za wprowadzenie na moją oś czasu Hallelujah Ludwika Van Beethovena w wykonaniu chóru prowadzonego przez Andre Rieu, Dziękuję za serduszka nałożone na moje zdjęcie Alodia Nebres. Dziękuję Zenonowi Martyniukowi za nakładkę na moje zdjęcie ludzi jego zespołu i napis przez twe oczy zielone oszalałem. Dziękuję Dolly Partons za nakładkę na  moje zdjęcie Spring. Dziękuję Zuheerowi Hussein za słowa Dla Barbary Paul Piękny dzień dla ciebie najładniejsza królowo ranka i wiele innych pięknych słów. Dziękuję Zuheerowi  Hussein za piękny obraz ziemi i na nim napis Barbara Paul. Dziękuję za słowa Mustapha Mustapha Wszystkiego najlepszego dla Fanów mojej strony na Facebooku, Dziękuję ogromnej ilości ludzi dziękującej mi za moje słowa. Pozdrawiam ludzi którzy są u  mnie na Twitterze Obserwatorami prof. Medycyny Genetycznej i wielu nauk medycznych John Belmont, pozdrawiam Genomics Top News. Donnę Ross, Brandona Steinera, Pozdrawiam ogromnie wielu ludzi którzy byli Obserwatorami u mnie na Twitterze, a nie mam wątpliwości co do tego, że źli ludzie ich wymazali: wybitnego Fizyka prof.Takeda_Hroyuki, Antonei BCsoka, prof. Departamentu Anatomii, Genomics na Uniwersytecie Hovard, Educational Snacks, Hillarious Text Fails, Moon Photos (242.000.000 Obserwatorów), Spectucular Stars (128.000.000 Obserwatorów) , Animal Planet, Earth  Pics, Intersting  Facts (293.000.000 Obserwatorów), Lemi Monteil  UNDESA Sekretarz Generalny ONZ którego na drugi dzień usunęli, Grupa Naukowców Life Science Network (206.000.000 Obserwatorów), FACTS (747.000.000 Obserwatorów), On This Day u Facts (786.000.000 Obserwatorów), Paul King (461.000.000 Obserwatorów), The Best Sunsets  (276.000.000 Obserwatorów), Amazing Earth (207.000.000 Obserwatorów), Culture on Earth 338.000.000 Obserwatorów, Heatthy YOU  1.440.000.000 Obserwatorów, Luxury Life 159.000.000 Obserwatorów, Jobs 2.160.000.000 Obserwatorów, Solithromycin News (pokazują połączenia systemów neurologicznych),Genetics Top News, Science beta ( Science, Psychology, Neuroscince, Medicina). Keck Medicine of USC,
Dziękuję Zastępcom Dyrektora Departamentu Zdrowia w  Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy w roku 2011 przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania za moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka jest energia śmierci Wojciechowi Kłosińskiemu i Markowi Dąbrowskiemu.
Dziękuję profesorowi Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais za wpisanie mnie na listę Mózgu Dobroczyńcy. Nazwisko profesora wymazali źli ludzie z Twittera.
Dziękuję Pani Ewie Hamera z Instytutu Rolnictwa Polskiej Akademii Nauk za słowa Byłoby tak dobrze jak pani pisze gdyby nie politycy, prawnicy i mafie. 
Dziękuję Pani Agnieszce Anyzek z Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie za reakcje na moje odkrycia.
Dziękuję Uniwersytetowi Carnegie Mellon który brał udział w odkryciu, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne za przysłane ogromnie dużo reakcji.
Dziękuję obecnemu Rzecznikowi Praw Obywatelskich za przysyłane potwierdzenia otrzymania tego  co piszę.
Dziękuję Sądowi Rejonowemu w Łodzi za potwierdzenia na otrzymane ode mnie artykuły.
Dziękuję Sędziom z NSA którzy potrafili orzec, że przegrał ze mną Minister Finansów.
Dziękuję wszystkim dobrym wspaniałym ludziom których nazwisk nie jestem w stanie wypisać.                                                                                                                                                                                                                                                                                             Barbara Paul

                                                                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz