piątek, 20 kwietnia 2018

MÓZG ZNA TYLKO JEDNO MYŚLENIE, A UGRUPOWANIA POLITYCZNE I RELIGIJNE KILKA

Mózg zna tylko jedno myślenie na jakim oparty jest rozum. Psychika jest normalna na myśleniu opartym na rozumie. Ugrupowania polityczne kłócą się o to kto ma rację, a ja wskazuję, że rację ma ten kto ma rozum. Lekarzom psychiatrom wskazuję, że psychika nie oparta na rozumie jest oparta na umysłowej chorobie. Ja nie poszłabym do Sejmu ustanawiać myślenia dla mózgu. Mózg nie przyjmuje myślenia na jakim wykonuje się wolę człowieka i wykazuje, że na woli człowieka psychika jest głupia. Człowiek to psychika. Psychika to energia oparta na mózgu. Energia oparta na woli człowieka jest oparta na umysłowej chorobie. Wola człowieka nie ma mózgu bo mózg ją odrzucił na umysłową chorobę. Umysłowo chorzy ludzie ustanawiają myślenie dla mózgu, a nie mają mózgu. Systemy neurologiczne wykonujące wolę człowieka nie mają oparcia w mózgu i człowiek na tych systemach neurologicznych chodzi po ulicach nie wiedząc dokąd idzie i co robi. Potrzebny jest jakiś czas do powstania schizofrenii i innych chorób psychicznych opartych na systemach neurologicznych wykonujących wolę człowieka ażeby człowiek osiągnął stan głupiego. Wskazuję, że mózg inne myślenie jak oparte na rozumie wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Ludzie pracujący w internecie nie wpisują mojego myślenia opartego na rozumie w Google, na moim Blogu i Twitterze wykazują, że ludzie nie chcą być oparci na rozumie i nie przekazują mojej poczty, a zatem chcą żeby ludzie byli głupi. Ludziom pracującym  w Google zgadza się myślenie każdej partii bo nie wpisują moich odkryć mimo zmian rządzącej partii. Nikt jeszcze nie widział mózgu, ani psychiki opartej na myśleniu partii która wygrała. W jednym ze szkoleń prowadzonych przez Sędziego z Naczelnego Sądu  Administracyjnego w Warszawie usłyszałam, że jak wygrywa nowa partia to usuwa jakieś przepisy poprzedniej partii i już nie wymierzają kar za to co wymierzała poprzednia partia, a wprowadzają karanie za to co ustanowiła nowa partia. Wskazuję Sędziom, że te partie opierają się na myśleniu jakie nie ma mózgu. Wskazuję, że rozum jest oparty na myśleniu opartym na prawdzie na jakim człowiek jest uczciwy, a na innym myśleniu są nieuczciwi ludzie, a ludzie nieuczciwi to oszuści. Wskazuję na słowa Fizyka kwantowego który w prowadzonym przez niego programie mówi, że energia rzeczywista nie daje się oszukiwać a ja wskazuję, że ta energia która nie daje się oszukiwać jest oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Wskazuję, że oszuści mają władzę nad internetem i nie przekazują mojej poczty do Sądów, do Rzecznika Praw Obywatelskich, do ludzi medycyny i że pokazują mi wszystkich po kolei adresatów, że nie wysłali do nich mojej poczty. Wskazuję, że ci oszuści piszą, że najlepsza jest darmowa poczta internetowa. Wskazuję na chorych ludzi, że ich choroby są oparte na systemach neurologicznych wykonujących słowa oszustów. W dzisiejszej gazecie internetowej podają, że 17 miliardów wydano na zasiłki chorobowe, a ja wskazuję, że chory człowiek jest na systemach neurologicznych opartych na umyśle opartym na woli człowieka. Wśród Sędziów też są oszuści jak wskazuje na to w Oksfordzie Sędzia Trybunału Konstytucyjnego prof. Lech Morawski a ja wskazuję, że nie wszyscy bo ja wygrałam wszystkie sprawy w NSA w Warszawie do czasu powołania Wojewódzkich Sądów, a dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004 o złożonych do sądów skargach i wygranych podają, że ja wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie warmińslo-mazurskim za 11 miesięcy roku 2004. Od roku 2004 powołano wojewódzkie sądy. Wskazuję, że NSA w którym miałam wygrane wszystkie sprawy do czasu powołania wojewódzkich sądów wystąpiło do Krajowej Izby Doradców Podatkowych o odebranie mi prawa wykonywania zawodu od czasu kiedy napisałam, że wygrywam sprawy na naturalnym dla nas rozumie na jakim widzę słowa złodzieja i bandyty. Wskazuję dla Sędziów opartych na rozumie na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja wskazuję, że nie ma anatomii na woli człowieka i że mózg wykazuje wolę człowieka na innych systemach  neurologicznych i wskazuję, że na tych innych systemach neurologicznych psychika jest oparta na umysłowej chorobie. Wskazuję, że ludzie oszuści żyją z okradania ludzi przy pomocy innego myślenia i że budżet państwa i kościoła jest zdobyty przy pomocy wypowiadania innych słów jak są w naturze mózgu i że Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Wskazuję, że jak napisałam w roku 2013, że te rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to przyszedł do mnie później wybrany Ministrem Sprawiedliwości Poseł z partii "Platforma Obywatelska" i po jego wizycie zostali usunięci z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Zastępcy Dyrektora którzy reagowali na moje wskazywanie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach na jakich wykonuje się wolę ludzi jest energia śmierci. Wskazuję na świadome uśmiercanie ludzi wprowadzaniem ich w wykonywanie czynności na systemach neurologicznych z energią śmierci. Wskazuję, że ludzie prowadzący internet wiedzą dlaczego nie wpisują od ponad dwóch lat moich około 3000 artykułów na temat przyczyny życia i śmierci, że jest oparta na różnych słowach. Wskazuję na lekceważenie Sędziów przez ludzi władzy którzy zawiadamiają ich e-meilem, że już nie pracują. Ludzie władzy nie stworzyli ludzi, a pomiatają nimi i mają zmienioną anatomię przez Stwórcę na źle zachowujących się ludzi. Wskazuję, że na innych słowach jak są w naturze mózgu jest zmieniona anatomia na energię z jakiej jest wykonany źle zachowujący się człowiek. Wyrazy szacunku i uznania przekazuję dla Sądu Rejonowego w Łodzi. Wyrazy szacunku i uznania przekazuję dla wszystkich Sędziów którym zgadzały się moje słowa oparte na rozumie i wśród nich takich którzy orzekali, że wygrałam z Ministrem Finansów. Ministrowie Finansów są oparci na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu na jakim człowiek ma rozum. Wskazuję, że to złodziej i bandyta wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu i że ma zmienioną anatomię na wypowiadającego słowa złodzieja i bandyty i że zmienił mu anatomię Stwórca mózgu, gdyż to mózg wykazuje zmienioną anatomię na złodzieja i bandytę na energii opartej na odrzuconych przez mózg słowach kłamcy.
Przekazuję również wyrazy szacunku i uznania dla Uniwersytetu Carnegie Mellon, który do czasu napisania przeze mnie, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu przysyłał mi przez kilka lat podziękowania. Te podziękowania przestały do mnie przychodzić od tego samego dnia w którym usunięto z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce Zastępców Dyrektora którzy chcieli zdrowia i życia ludzi.
    
                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz