sobota, 7 kwietnia 2018

O MOJEJ STRONIE NASZA PODŚWIADOMOŚĆ GOOGLE PODAJE, ŻE NIE MA OCENY REPUTACJI

Głównym celem oceny podaje się, że jest czy znaleziona strona jest trafna w stosunku do oczekiwań internaty.
Ja nie zajmuję się spełnianiem życzeń internautów, a piszę w oparciu o odkrycia naukowe o podświadomości, czyli o naturze człowieka. Ludzie nazywają naturę podświadomością. Ja pokazuję człowieka natury który jest zbudowany z energii życia jaką ma w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Zygmunt Freud nazwał podświadomością odkrytą przez niego psychikę. Ja odkryłam, że psychika na woli człowieka jest nieświadoma i wjeżdża psychicznie chory człowiek jak dzisiaj w tłum ludzi w Niemczech. Wskazuję, że ta nieświadoma psychika jest oparta na woli człowieka i że wykonuje czynności uśmiercania życia.
Ze stwierdzeniem, że ja nie spełniam oczekiwań internautów się nie zgadzam bo na moim Blogu do czasu w którym napisałam, że energia śmierci jest oparta na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu byli ludzie z około dwustu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Wskazuję, że ludzie prowadzący Google przestali od ponad dwóch lat wpisywać moje artykuły w Google i nie wpisali ich dużo ponad 2000. Wskazuję, że natura człowieka oparta na energii życia to uczciwy człowiek, a ludzie nazywający ich słowa prawem i wiarą w Boga dla natury to oszuści na których słowach w ludziach jest energia śmierci. Ludziom natury zgadza się to co ja piszę, a oszustom zgadzają się słowa oszustów. Wskazuję, że mózg wykazuje wolę człowieka na drugim umyśle i że na nim człowiek ma energię śmierci. Każdy może się zbadać. Medycyna mówi o normie badań, a ja wskazuję, że poza normą jest energia śmierci oparta na woli człowieka. Czy ktoś widział mózg na prawie ludzi i wierze w Boga. Czy ktoś widział mózg oparty na woli człowieka. Niezwykła ciemnota ludzi na słowach do oszukiwania. Czy ludzie nie widzą, że ludzie władzy mówią o mieniu Stwórcy, że to ich mienie. Ludzie którzy nie są oszustami widzą, a złodzieje chcą okradać i mordować. To nauka słów na jakich  wykonuje się wolę ludzi spowodowała że psychicznie chorzy ludzie nie wiedzą co robią i robią to co się robi na energii śmierci. Niech sobie oszuści mówiący, że ich słowa są prawem i wiarą w Boga wezmą do ich świata ludzi którzy chcą wykonywać wolę złodziei i bandytów i wynoszą się ze świata Boga opartego na energii życia.  Niech ludzie władzy pokazują mienie jakie oni stworzyli bo o Czyimś mieniu mówi, że jest jego złodziej.
                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz