czwartek, 12 kwietnia 2018

UKŁAD NERWOWY NEUROKŁAMCY JEST OPARTY NA EMOCJACH NIENAWIŚCI

Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie na słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że emocje są oparte na układzie nerwowym jakie nie istnieją bez rozumu w mózgu i że te emocje to miłość i najwyższa forma miłości jaką jest kochanie. Odkryłam też, że kłamca oparty jest na braku rozumu i że brak rozumu nie istnieje bez emocji nienawiści. Odkryłam, że emocje nienawiści są oparte na układzie nerwowym opartym na umyśle kłamcy. Odkryłam, że Neurokłamcy przybili Stwórcę do krzyża bo Go nienawidzą. Odkryłam, że Neurokłamcy przybili do krzyża tyle ludzi których nienawidzili, że przekazy mówią, że brakowało drzew na krzyże. Odkryłam, że Neurokłamcy wybudowali obóz śmierci i zaprowadzili do niego ludzi którzy ich słowa nazywają prawem i wiarą w Boga. Odkryłam, że mordercy zaprowadzili inteligencję do Katynia i tam ją rozstrzelali. Intelektualiści zamknięci w Turcji do więzienia mówią, że źle wybrali bo to sadysta, a ja wskazuję, że sadysta i wykonujący jego wolę są oparci na układzie nerwowym kłamcy. Odkryłam, że ofiara to wykonawca słów kłamcy. Cierpienie jest oparte na układzie nerwowym kłamcy. Kłamcy nienawidzą ludzi opartych na rozumie. To głupi nienawidzi mądrego. Biochemik Maria Szulc pisze, że nie chcą jej uznać, a ja mówię, że ja nie chcę uznania od głupich. Głupi nienawidzi mądrego. Mądremu zgadzają się słowa mądrego. Kłamca oszukuje że  kocha. Prawdomówny chce seksu z tym kogo kocha, a kłamca uprawia seks z kłamcami na energii opartej na słowach kłamcy. Seks oparty na kłamstwie to prostytucja. Dobrze widzą Naukowcy w programie o Atlantydzie mówiąc, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie i było moralne zepsucie. Wskazuję, że układ nerwowy kłamcy jest oparty na złej energii jaką kłamca zadaje cierpienie i śmierć.
Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to zła energia oparta na słowach kłamcy. Wykonywane czynności na energii opartej na słowach kłamcy to nabywanie cierpienia i śmierć.
 Kłamca przy pomocy jego słów okrada z dobra i nazywa tego kogo okradł, że jest złodziejem.
Zgwałcona kobieta pokazywana w programie Świat się kręci mówi, że jeszcze raz została zgwałcona w  sądzie słowami Sędziów. Ja widziałam, że ludzie okradzeni z pieniędzy jeszcze raz zostali okradzeni jeśli Sędziowie wydali wyroki oparte na nazwaniu słów złodziei prawem. Odkryłam, że na układzie nerwowym opartym na słowach kłamcy zbudowany jest złodziej, bandyta i ludzie zajmujący się  prostytucją. Sędzia Trybunału Konstytucyjnego prof. Lech Morawski powiedział w Oksfordzie, że Konstytucja jest niejasna, politycy i sędziowie biorą łapówki, jesteśmy przeciw gejom, ale prokuratora ich nie ściga.    
Wskazuję, że Konstytucja jest oparta na słowach kłamców którzy są oszustami piszącymi, że mienie jakie jest w naturze należy do kłamców i że słowa kłamców są prawem dla natury. Wskazuję, że geje wołają o uznanie ich odmienności płciowej i mówią, że to natura, a ja wskazuję, że odmienność płciowa jest oparta na układzie nerwowym opartym na słowach kłamcy.
  
                                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz