czwartek, 12 kwietnia 2018

NEUROKŁAMCA SZUKA FUNKCJONOWANIA NA NEUROBIOLOGII

Neurokłamca mówi, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg, a szuka wejścia na układ nerwowy Boga. Bóg oszukiwać się nie daje bo kłamcę wprowadził na układ nerwowy oparty na woli Neurokłamcy. Medycyna przeszczepia narządy oparte na układzie nerwowym Stwórcy w miejsce zniszczonego organu na układzie nerwowym Neurokłamcy i mówi, że organizm przyjmie albo nie przyjmie. Ja mówię, że organizm przyjmie jeśli Neurokłamca pod tym względem przywrócił się na słowa Stwórcy, gdyż jeśli nie to organizm nie przyjmie. Organizm oparty na słowach Stwórcy to organizm oparty na układzie nerwowym opartym na słowach Stwórcy a organizm  oparty na słowach kłamcy to organizm oparty na układzie nerwowym opartym na słowach kłamcy. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to Neurokłamca oparty na układzie nerwowym opartym na słowach kłamcy. Neurokłamcy mówią, że wierzą w Boga lub mówią, że nie ma Boga. To prawda, że na słowach kłamcy nie ma Boga. Prawdomówny wypowiada słowa Boga. Neurokłamcy wybudowali niezliczone ilości kościołów, a na moim Blogu wykazują, że nie ma chętnych na wypowiadanie słów Boga. Neurokłamcy kpią sobie z Boga wpisywaniem w Google, że moją książkę "Nasza Boskość" można kupić za pięć złotych, a ja mówię, że to słowa kłamcy. Allegro od kilku miesięcy zawiadamia mnie, że nie ma chętnych na moje książki oparte na słowach Boga, a ludzie kupują u mnie. Neurokłamcy nie wpisują w Google moich odkryć, że energia zadająca cierpienie i śmierć jest oparta na słowach Neurokłamcy. Neurokłamcy niech powiedzą dlaczego szukają układu nerwowego opartego na energii życia. Dawno już piszę, że zauważyłam, że wszystkie firmy prowadzone na prawie ludzi padają, a ich prowadzący leczą się psychicznie lub na Onkologii. Złodzieje okradli ludzi i wysłali ich do zakładu psychiatrycznego, na onkologię lub na cmentarz. Wykonywanie czynności na układzie nerwowym Neurokłamcy prowadzi do zniszczenia Neurokłamcę. Neurokłamca ma swoją psychikę opartą na swoim układzie nerwowym. Nowotwory są oparte na układzie nerwowym kłamcy. Nie ma leku na układ nerwowy kłamcy. Dobrze widzi dr Deepak Chopra, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja wskazuję, że ta zmora pamięci to kłamca który ma swój układ nerwowy. Dobrze widzi Fizyk kwantowy prowadzący program o energii rzeczywistej mówiąc, że energia rzeczywista nie daje się oszukiwać. Dobrze widzi Albert Einstein, że energia prowadząca na śmierć wykonuje słowa ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Wskazuję, że na układzie nerwowym opartym na słowach kłamcy psychika jest głupia. Tam dokąd prowadzą ludzie nazywający ich słowa prawem i wiarą w Boga to zakład psychiatryczny lub cmentarz. Bezczelni kłamcy nazywający układ nerwowy oparty na słowach kłamcy Ministerstwem Zdrowia mówią, że ludzie cierpią genetycznie, a do mnie przysyłają pozdrowienia na moje wskazywanie, że Neurokłamca to energia śmierci. Bezczelni ludzie kościoła mówią, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg, a ludzie wierzący kłamcom piszą na nagrobkach, że to Bóg uśmiercił. Ja wskazuję, że na słowach Boga jest układ nerwowy oparty na energii życia.   

                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz