niedziela, 29 kwietnia 2018

ZMIENIONA ANATOMIA OPARTA JEST NA UMYŚLE DIABŁA

Na ziemi prawo ludzi i wiara w Boga oparte są na umyśle diabła. Diabły pokazują mi na moim  Blogu, że o Tym Kto dał im życie nie chcą ludzie czytać. Diabły nie mówią dlaczego nie wpisują moich odkryć w Google o tym, że energia życia jest oparta na słowach Tego Kto dał życie, a energia śmierci na umyśle diabła. Diabły które przyznali Nagrodę Nobla za odkrycie, że zmieniona anatomia jest od wykonywanych czynności nie ogłosili, że zmieniona anatomia jest oparta na umyśle diabła zajmującego się uśmiercaniem życia. Diabły nazywający ich słowa prawem i wiarą w Boga umówili się, że diabły mówiące, że wierzą w Boga będą namawiali stworzenia Boga do wykonywania woli diabłów mówiących, że ich słowa są prawem dla natury i będą się dzielili łupem zdobytym z zadawania cierpienia i śmierci stworzeniom Boga. Diabły mówiące, że wierzą w Boga nie muszą płacić podatków i prowadzić kas fiskalnych za namawianie na wykonywanie słów diabłów i jeszcze dostają pieniądze od diabłów z tego co ukradli stworzeniom Boga i z przywłaszczenia sobie mienia Boga. Stworzenia Boga są oparte na mózgu Stwórcy. Mózg wprowadza wypowiadanie innych słów na umysł diabła oparty na systemach neurologicznych uśmiercających życie. Napisałam ponad 6000 artykułów o naszym  stworzeniu na systemach neurologicznych opartych na mózgu, a diabły milczą na odkrycie, że nie mają mózgu, a mają umysł diabła na jakim  okradają i mordują psychikę. Wszystkim prowadzącym internet zgadzają się słowa diabłów. Diabły nie wpisują tytułów moich artykułów w Google, na moim  Blogu wykazują kilku ludzi, na Twitterze to samo, a z Facebooka mnie usunęli jak zobaczyli przyzwoitych ludzi na mojej stronie i nakładki na moje zdjęcia od dobrych ludzi. Diabły jak zobaczyli wejście do mojego lokalu na Starym Mieście to natychmiast oferowali wysokie kredyty. Diabły nie mówią, że kredytów  udzielają z ukradzionych ludziom pieniędzy przy pomocy nazwania słów diabłów prawem. Ludzie zajmujący się wróżeniem nie mówią skąd wiedzą, że jakaś tam karta to umysł diabła. Diabeł jest oparty na energii zadającej cierpienie i śmierć i ten kto wykonuje słowa diabła cierpi i umiera. Diabły wiedzą, że uśmiercają życie i są tak bezczelni, że nazwali ich słowa Ministerstwem Zdrowia. Diabły piszą do mnie, że przesyłają mi pozdrowienia z Departamentu Zdrowia w Ministerstwa Zdrowia i milczą jak odpisuję, że mordercy przysyłają mi pozdrowienia. Diabły wyrzucają ze stanowisk Sędziów jeśli nie chcą być sługami morderców. Diabły pracujący w internecie pokazują na mojej poczcie jakieś dziwne zapisy o przesyłaniu moich odkryć, że w naszej naturze jest tylko energia życia. Diabły mówią do ludzi, że mają leki na energię śmierci na wykonywaniu ich woli a wywożą wykonujących ich wolę na cmentarz. Diabły mówią, że nie będą chcieli refundować leków na psychiczne choroby bo chcą oglądać ich dzieło umysłowo i psychicznie chorych ludzi.
                                                                                                                           
                                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz