sobota, 7 kwietnia 2018

NIE MA NADCZŁOWIEKA O SUPERMOCY

Naukowcy mówią o nadludziach z super mocą opartą na ich słowach, a ja mówię, że człowiek który ma moc to człowiek oparty na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Ten człowiek oparty na układzie genetycznym pierwiastków oparty jest na rozumie Stwórcy, a nie swoim. Człowiek na narzuconych słowach oparty jest na energii jaka go niszczy, a zatem to żaden nadczłowiek, a zły człowiek oparty na złej energii. Mocą jest każdy człowiek oparty na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków gdyż jest oparty na grawitacyjnej sile życia opartej na rozumie w mózgu. Człowiek na narzuconych przez siebie słowach jest na grawitacyjnej sile niszczącej go, a zatem to żaden nadczłowiek, a jest to źle zachowujący się człowiek. Ludzie mówią o potędze Google, że wszystko o ludziach wie, a ja wskazuję, że to nikczemni ludzie ukrywający ludzi morderców gdyż nie wpisują w Google moich odkryć, że człowiek jest na energii życia na słowach Stwórcy, a na energii śmierci na słowach narzuconych przez człowieka. Ten kto ukrywa morderców bliskim dla niego są mordercy. Morderca jest oparty na grawitacyjnej sile śmierci i jest pod jej władzą, a zatem co to za władza być pod władzą energii. To Google nie wpisało ponad 2000 moich artykułów dowodzących, że potęgą jest człowiek na grawitacyjnej sile życia opartej na rozumie Stwórcy. Nigdy nie jest mocą człowiek który jest oszustem. To co wykazuje się na moim Blogu i Twitterze to wykonywanie czynności przez oszustów. Nie przekazywanie mojej poczty to nikczemność. Potęgą jest człowiek uczciwy. Potęgą Kamila Stocha jest jego uczciwość. Grawitacyjna siła życia to potęga oparta na uczciwości. Takimi stworzył nas nasz Stwórca.  Innym człowiekiem jak na słowach Stwórcy jest oszust, a oszust jest pod władzą energii pod względem słów do oszukiwania. Dla Google normalnymi są złe zachowania. Na Facebooku ludzie pokazujący uprawianie seksu to normalność. Pokazują różne sposoby wywoływania orgazmów a to pokazywanie źle zachowujących się ludzi. Na mojej stronie na Facebooku było dużo wspaniałych ludzi, których niewątpliwie przyciągnęły moje słowa jakie piszę i zaznaczane przeze mnie piękno. Brzydota jest oparta na energii kłamców. Na moją stronę wprowadzani byli źle zachowujący się ludzie których nie chciałam. Ja ich usuwałam, a ludzie prowadzący Facebooka ich nie usuwali. Usunęli mnie z Facebooka przy pomocy wprowadzenia w mojej poczcie mojej krewnej. Jak nacisnęłam tą moją krewną to oszuści wyprowadzili mnie z mojej strony i pokazali, że na tą na jaką weszłam nikogo nie ma i nawet wykazywana przez nich moja krewna nie odpowiedziała na moje jej przywitanie. Tak nikczemni ludzie w Google mówią, że są potęgą. Wskazuję na energię na jakiej w naturze oparci są ludzie i opartej na tej energii grawitacyjnej sile życia. Wskazuję, że w naturze wszechświata wszyscy są grawitacyjną siłą życia opartą na rozumie, a na narzuconych słowach są grawitacyjną siłą śmierci opartą na narzuconych słowach w mózgu jakie mózg odrzuca i pokazuje zbudowanego z energii zawartej w słowach kłamcy źle zachowującego się człowieka. To Stwórca rządzi, a nie oszuści narzucający słowa. Cóż z tego rządzenia narzucającego słowa jak jest pod władzą grawitacyjnej siły śmierci jaka wykonuje słowa kłamcy i go niszczy. Grawitacyjna siła śmierci oparta jest na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na woli człowieka.
Potęgą jest każdy człowiek oparty na grawitacyjnej sile życia. Potęga pierwszych ludzi pochodziła z ich natury jaką jest grawitacyjna siła życia. Jak zaczęli kłamać to nabyli niszczącej ich grawitacyjnej siły śmierci.
                                                                                                          Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz