środa, 11 kwietnia 2018

ZMIENIONA ANATOMIA TO ENERGIA ZABURZAJĄCĄ PORZĄDEK OPARTA NA SŁOWACH KŁAMCY

Anatomia to energia oparta na porządku opartym na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Zmieniona anatomia to energia zaburzająca porządek oparta na drugim umyśle w mózgu jaki jest umysłem kłamcy.
Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to energia zaburzająca porządek oparta na umyśle kłamcy. Umysł kłamcy oparty na energii zaburzającej porządek jest skutkiem wykonywanej pracy przez mózg oparty na słowach opartych na prawdzie. Z energii zaburzającej porządek zbudowany jest kłamca. Energia śmierci na jaką wskazuje Albert Einstein, że to energia śmierci oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty to energia oparta na słowach kłamcy. Każdy człowiek ma w sobie wytworzoną energię inną jak jest w naturze swoimi słowami kłamcy i na nich ma wyniki badań poza normą. Norma to biologia. Biologia to energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na zapisach jakie są w naturze mózgu. Wszystkie stworzenia wykonują czynności na zapisach jakie są w naturze mózgu, tylko ludzie wykonują zapisy narzuconych przez siebie słów. Dwa rodzaje systemów neurologicznych ma w sobie kłamca. Odkryłam porządek utrzymywany przez Stwórcę przy pomocy oparcia słów na energii. Oszuści nazywający ich słowa prawem i wiarą w Boga mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć i że ludzie cierpią genetycznie, a mają w sobie energię zadającą cierpienie i śmierć opartą na ich słowach kłamców. Stwórca którego znamy jako Jezusa mało, że stworzył nas na prawdzie i emocjach miłości to jeszcze przyszedł o tym powiedzieć. Kłamcy z energią opartą na ich słowach napadli na Stwórcę i przybili Go do krzyża. Tych ludzi morderców było tylu, że przekazy mówią, że brakowało drzew na krzyże. Ci ludzie mordercy mają emocje jakimi chcą się znęcać na psychice. Dokąd nie napisałam, że kłamca ma złe emocje moje ponad 3000 artykułów były wpisywane w Google i wykazywali na moim Blogu ludzi z około dwustu krajów świata, a z Twittera zawiadamiali mnie że mam pierwsze miejsce na Twitterze w nie jednym tygodniu. Napisałam około 6000 artykułów i nie są wpisywane w Google, a na moim Blogu i Twitterze wykazują, że prawie nikt nie czyta. Z Facebooka wyrzucili mnie kiedy zobaczyli jak dużo ludzi jest na mojej stronie i że to przyzwoici ludzie. Złoczyńcy wprowadzali na moją stronę ludzi z Jesus Daily i jednego z przedstawicieli Koranu którzy starali się mnie przekonać. że kalecy ludzie są stworzeni przez Boga i że mózg wykonuje słowa ludzi którzy wierzą w Boga. Odpisywałam, że to nie mózg wykonuje słowa nazywane wiarą w Boga a energia oparta na słowach kłamców jakie mózg wykazuje na umyśle kłamcy. Odpisywałam, że kłamcy mają w mózgu swój umysł i energię jaka wykonuje ich słowa. Kłamcy nie mówią dlaczego usunęli z Twittera nazwisko profesora Anatomii Człowieka który przysłał mi zawiadomienie, że zostałam wpisana na listę Mózgu Dobroczyńcy. Odkryłam, że kłamca nie ma mózgu, a ma umysłową chorobę na swoich słowach i psychiczną chorobę na energii opartej na słowach kłamcy. Wybitny Aktor Janusz Gajos pisze we wczorajszej gazecie, że ludzie są ubezwłasnowolnieni, a ja wskazuję, że ubezwłasnowolnienie to psychika oparta na słowach kłamcy. Kłamcy nazywali ich słowa ubezwłasnowolniające psychikę prawem. Psychika na słowach Stwórcy jest wolna, a kłamcy wprowadzili psychikę w uzależnienie od ich słów. Psychika jest oparta na energii i na słowach kłamców jest pod władzą energii zawartej w słowach kłamców. Kłamcy to bezczelni złodzieje okradający ludzi przy pomocy ustanowienia ich słów prawem. Budżet państwa i kościoła pochodzi z nazwania słów kłamców prawem i wiarą w Boga. Aktor Krzysztof Pieczyński podaje przerażające dane o ludziach kościoła o wymordowanych przez nich ludziach. Mordercy mają pieniądze na broń do zabijania ludzi i budowanie obozów śmierci, ale nie swoje bo ukradzione. Użycie słów do okradania to dzieło złodzieja. To diabelstwo nie ma mózgu a ma umysł diabła. Stwórcy diabły nie oszukali bo skonstruowany przez Stwórcę mózg wprowadził złoczyńcę w energię zawartą w słowach złoczyńcy. Sądy mówią, że człowiek który niewinnie siedział 18 lat w więzieniu może liczyć na najwyższe odszkodowanie a nie mówią, że pieniądze na odszkodowania są kradzione ludziom przy pomocy nazwania słów złodziei prawem. Odszkodowanie ma płacić ten kto uczynił zło. Nie wiedziałam, że jest tylu ludzi złodziei, że aż ich słowa nazwali prawem bo wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i zaczęłam pisać do sądów, że trzeba opierać się na słowach opartych na prawdzie, bo ja na nich widzę słowa złoczyńcy. Wtedy NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wskazuję, że Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że mają ją zmienioną złodzieje i bandyci i ludzie zajmujący się prostytucją. Wskazuję, że to Neurobiologia na słowach kłamców, ale oparta na energii zadającej cierpienie i śmierć. Neurobiologia nie oddziela Neurobiologii opartej na energii natury od Neurobiologii opartej na słowach kłamcy. Profesor Medycyny na Uniwersytecie w Łodzi widzi, że Prezydent wręczający mu odznaczenie nie jest oparty na biologii bo nie przyjął od niego odznaczenia. Od morderców przyjmują odznaczenia słudzy morderców. Ludzie kościoła mówią, że są sługami Boga a ja wskazuję, że na słowach Boga nie ma energii na jakiej człowiek jest służącym. Służącym jest człowiek który służy złoczyńcy, a Bóg złoczyńcą nie jest. Ludzie kościoła są służącymi ludzi władzy bo dla nich namawiają psychikę stworzoną przez Boga do wykonywania woli złodziei i bandytów i biorą za to pieniądze. Służący złoczyńcy jest zbudowany z energii na jakiej jest służącym. Ludzie władz kościoła potrafią wydać zakaz wypowiadania słów księdzu Adamowi Bonieckiemu któremu Bóg dał możliwość wypowiadania słów. Ludzie władz kościoła wyrzucili księdza Wojciecha Lemańskiego za to, że mówił do ludzi, że jak nie mają pieniędzy to nie muszą płacić. Ludzie  wybudowali kościół za swoje pieniądze, a ludzie władz kościoła przyszli zabrać klucz od kościoła. Tak samo robią złodzieje ludzie władzy, że jak ludzie wybudują nieruchomość to wydają nakaz płacenia od niej złodziejom podatku. Złodzieje nie dostali od Boga prawa do urządzania Mu świata. Stwórca sam sobie urządził świat. O tym, że ludzie nie otrzymali od Boga prawa do urządzania świata świadczy wprowadzanie przez mózg słów kłamcy na umysł kłamcy na jakim kłamca ma zmienioną anatomię na złoczyńcę. W naturze mózgu wszyscy mamy te same słowa Boga. Odpisałam do NSA w odpowiedzi na wystąpienie o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach opartych na prawdzie jakie mamy w naturze mózgu, że to lepsze od przybicia Stwórcy do krzyża. Pełnomocnik organów skarbowych który nie był przyzwyczajony do tego, że z nim się wygrywa zapytał czy na następną rozprawę mogę mu przynieść moją książkę "Nasza Boskość". Nie zapytał nawet ile kosztuje bo ludzie żyjący z okradania są przyzwyczajeni do brania tego co jest czyjeś. Kłamcy mówiący, że ich słowa są  prawem mówią, że dają pieniądze dla potrzebujących, czyli dla tych których okradli. Skutek okradzenia potrzebujących to ich psychiczna choroba. Reżyser filmowy który mówi, że ludzie dzielą się na hieny i osły widzi lepiej od Neurobiologów zmienionych ludzi na energii na jakiej są psychopatami i ofiarami. Psychopaci wydają decyzje o nie stworzonych przez nich ludziach. Człowiek który chce dobra wymaga naprawienia uczynionego zła ażeby ten któremu zło uczyniono nie cierpiał. Mordercy wiedzą dlaczego nie wpisali ponad 2000 moich artykułów w Google i dlaczego usunęli z Departamentu Zdrowia Dyrektorów którzy nie chcieli mordować ludzi. Wskazuję ilu jest ludzi morderców, że aż ich słowa nazwali dla psychiki prawem i wiarą w Boga. Ludzie nie powinni wykonywać słów złodziei. To prawda, że psychopata znęca się na psychice wymuszaniem wykonywania jego woli, ale cierpimy jak zgadzamy się na wykonywanie słów złoczyńcy bo do cierpienia jest potrzebna energia na jakiej wykonuje się słowa złoczyńcy. Wskazuję na przerażający stan wytworzonej energii śmierci na jaką wskazuje Albert Einstein i przebudowanych na tej energii ludzi na złoczyńców i służących złoczyńców.
                                                                                                          Barbara Paul
                                                     
                                           
                             
             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz