środa, 25 kwietnia 2018

ZŁOCZYŃCÓW SIĘ NIE PROSI, A PODAJE ICH DO SĄDU

Złoczyńcy wykazują w tej chwili na moim Blogu: Stany Zjednoczone 4, Polska 3, Niemcy 1. Stwórca złoczyńcę wykazuje na zmienionej energii na złą. Stwórca reaguje na złoczyńców, a ludzie niepełnosprawni proszą ludzi władzy o pieniądze. Ja wskazuję, że człowiek jest niepełnosprawny na wykonywaniu słów kłamców którzy ich słowa nazwali prawem i wiarą w Boga. Złoczyńcy nie reagują na moje ponad 6000 pism, a co jest dowodem na ich świadome czynienie zła. Złoczyńcy nie tylko nie przesyłają mojej poczty, a nie łączą moich telefonów i potrafią zmieniać w mojej komórce numery. Proszę zatem o napisanie do mnie tylko słowa otrzymała/e/m to pismo i wcześniej dzisiaj przeze mnie przesłane Ciało trzeba przywrócić na energię życia opartą na słowach jakie są w naturze mózgu. Proszę szczególnie sądy, prokuratorów i Rzecznika Praw Obywatelskich.
Proszę o zauważenie, że moje artykuły nie są wpisywane w Google i to od ponad dwóch lat. Proszę o słowo otrzymałem/am/ i jeśli to podrobią to będzie dowód.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz