czwartek, 19 kwietnia 2018

MORDERCA ŻYCIA JEST ZBUDOWANY Z SYSTEMÓW NEUROLOGICZNYCH JAKIE SĄ PRZEKŁADEM SŁÓW KŁAMCY NA ENERGIĘ ŚMIERCI

Odkrycie kodu genetycznego mówi, że to przekład zapisów jakie są w naturze mózgu na wykonywane czynności. Organizm wykonuje czynności na systemach neurologicznych zajmujących się utrzymywaniem życia na przekładzie zapisów jakie są w naturze mózgu. Na tych zapisach jakie są w naturze mózgu ciało żyje. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w człowieku są zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Wskazują Lekarzom oskarżanym przez ludzi władzy, że są oskarżani przez morderców życia którzy mają w sobie dowód na to, że są mordercami jakim są systemy neurologiczne wykonujące ich słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wskazuję przyzwoitym Lekarzom i wszystkim innym przyzwoitym ludziom, że na moim  Blogu gdzie publikuję że życie jest oparte na systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu, a śmierć na systemach neurologicznych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych, że od ponad dwóch lat wykazują, że prawie nikt nie czyta, a w tej chwili, że to Polska 4 osoby, Stany Zjednoczone 4 osoby i Ukraina 1. Wskazuję na słowa Aleksandra Edelmana, że wszyscy ludzie nie są mordercami, a ja wskazuję na to dowód, że ma rację gdyż dokąd mordercy nie zobaczyli, że ich odkryłam na moim Blogu wykazywali ludzi z około dwustu krajów świata, z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu, a na Facebooku na mojej stronie byli wspaniali utalentowani ludzie i chętnych do wejścia na moją stronę nie byłam w stanie wprowadzić bo ograniczyli wejście tylko do 5000 osób. Wskazuję, że na ziemi władza jest w rękach morderców którzy mają zmienioną anatomię na systemy neurologiczne z energią śmierci wykonującą słowa kłamców. Wskazuję, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że te wykonywane czynności są na systemach neurologicznych z energią śmierci wykonujących wolę morderców i że mózg wolę morderców wykazuje na umyśle kłamcy.

                                                                                                               Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz