wtorek, 24 kwietnia 2018

GŁUPI WYDAJE DECYZJE O CZŁOWIEKU STWORZONYM NA ROZUMIE

Mózg oparty jest na rozumie i słowa człowieka który wydaje decyzje w sprawie człowieka wykazuje, że jest głupi. Głupi ludzie nazwali ich słowa prawem dla ludzi, a Stwórca ludzi wprowadził ich na umysł na jakim człowiek jest głupi. Głupi ludzie mówią, że wierzą w Boga, a Bóg ich wprowadził na umysł głupiego. Mądry wypowiada słowa Boga. Albert Einstein to Mędrzec który po energii śmierci wie, że jest oparta na słowach głupiego. Głupi wydają decyzje w sprawie człowieka stworzonego na rozumie, a ten kto wykonuje słowa głupiego nabywa głupoty. Głupi wydaje decyzje w sprawie tego co stworzył Mądry. Głupim Stwórca zmienił anatomię na złodziei bo mają zapisane na ich słowach jakie nazwali prawem, że mienie jakie jest w naturze jest ich. Złodziejstwo to energia oparta na słowach złodzieja. Ludzie którzy przyznali Nagrodę Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności nie podali, że to czynności wykonywane na zmienionej energii na złodzieja. Złodziej to bandyta i widać nabytą w nim twarz bandyty. Bandyta jest wykonany z energii opartej na słowach bandyty. To bandyci oszukujący, że ich słowa są prawem dla ludzi stworzonych na rozumie wzywają psychikę do której nie mają prawa do wojska na naukę zabijania ludzi i zabijania życia na ziemi. Albert Einstein dał się namówić na słowa bandytów i stworzył im bombę atomową do zabijania życia. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg odrzuca narzucone zachowania i problemy, a ja odkryłam, że narzucone zachowania to słowa złodzieja i bandyty, a problemy ma wykonujący słowa złodzieja i bandyty. Albert Einstein dał się namówić na wykonanie energii śmierci dla bandytów i zmieniła mu się anatomia na wykonującego słowa bandyty na jakiej nabył energii śmierci. Moi klienci których broniłam przed sądami w ich sporach z organami skarbowymi mieli problemy bo ich okradli. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie a kiedy zobaczyłam po powołaniu od roku 2004 Wojewódzkich Sądów, że wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy roku 2004 to uznałam, że muszę napisać do sądów, że trzeba opierać się na naturalnych dla naszego mózgu słowach opartych na prawdzie na jakich widzi się słowa złodzieja i bandyty. Wtedy okazało się, że znaleźli się Sędziowie którzy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, a ja zrozumiałam, że ci u których wygrywałam są oparci na rozumie, a ci którzy przeciwko mnie wystąpili są oparci na braku rozumu. W naturze mózgu jest tylko jeden umysł oparty na rozumie. Umysł oparty na braku rozumu jest skutkiem odrzucenia przez mózg słów kłamcy na umysł na jakim człowiek jest głupi.
Głupi wydają decyzje w sprawie aborcji a ja wskazuję, że nienormalni ludzie są na seksie z głupim.

                                                                                                              Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz