środa, 13 kwietnia 2016

ANATOMIA BEZ UCZUĆ TO ANATOMIA BANDYTY

Anatomia oparta jest na uczuciach i jest zmieniona u człowieka który nie ma uczuć. Człowiek, który nie ma uczuć to bandyta. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa i swoim cierpieniem na krzyżu i śmiercią wskazał, że ludzie narzucający słowa to bandyci. Dziennikarze komentujący odkrycie naukowe o prawdomównym naszym mózgu piszą, że ten prawdomówny mózg przydałby się w kryminalistyce, a nic nie mówią, że człowiek który nie ma tylko prawdomównego mózgu to kryminalista. Kryminalistyka zajmuje się badaniem energii w człowieku w celu dowiedzenia się czy jest bandytą. Ja wskazuję, że wszyscy ludzie wypowiadający słowa oparte na kłamstwie to kryminaliści i można to zbadać gdyż mają w sobie energię w której nie ma uczuć. Psychika oparta na prawdomównym mózgu to psychika oparta na uczuciach. Psychika oparta na mózgu w którym jest kłamstwo to psychika kryminalisty który nie ma uczuć. Psycholodzy piszą o uczuciach wyższych, a nie ma czegoś takiego jak uczucia wyższe, gdyż jest psychika oparta na uczuciach lub psychika bez uczuć. Odkryłam, że psychika oparta na prawdzie jest oparta na uczuciach, a psychika oparta na kłamstwie jest oparta na braku uczuć. To Stwórca tak skonstruował mózg, że słowa oparte na kłamstwie wprowadza na energię w której nie ma uczuć. W stanie mózgu który nie zna słów mamy psychikę tylko opartą na uczuciach. Uczucia są skonstruowane z układów z pierwiastków i tych układów z pierwiastków dokonał Stwórca. Wszystkie stworzenia w stanie mózgu który nie zna słów tulą się do siebie na energii miłości opartej na mózgu który nie zna słów. Wszystko na ziemi się zmieniło od czasu wypowiadania przez ludzi słów opartych na kłamstwie. Od wtedy zapanowali na ziemi złoczyńcy którzy zadali cierpienie prawie wszystkim stworzeniom. Mózg wykazuje wypowiadanie przez człowieka innych słów, że to rozbieżne cele i wykazuje te słowa na energii w której nie ma uczuć. Ta energia w której nie ma uczuć to systemy neurologiczne oparte na słowach w mózgu jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wskazuję dla ludzi nauki i szczególnie medycyny, że ludzie kłamcy którzy nazwali myślenie niszczące uczucia prawem, na przestrzeni dziejów uśmiercili miliardy ludzi. Psychika oparta na prawdzie to psychika oparta na uczuciach, a człowiek który ma uczucia jest człowiekiem dobrym. Psychika oparta na kłamstwie to psychika w której nie ma uczuć i jest to psychika psychopaty znęcającego się na uczuciach. Wskazuję, że wszyscy ludzie wykonujący myślenie oparte na kłamstwie nazywane prawem ludzi są uśmiercani przy pomocy nabywania energii w której nie ma uczuć i cierpią i umierają. Wskazuję na skalę ludzi złoczyńców, gdyż nie można znaleźć ludzi posługujących się myśleniem opartym na prawdzie. Zajmująca się podświadomością Biochemik prof. Maria Szulc pisze, że myślenie podświadomości jest ludziom nieznane, a ja odkryłam, że innym myśleniem posługuje się bandyta. Bandyta to człowiek znęcający się na uczuciach. Wskazuję, że Albert Einstein odkrył, że na sposobach myślenia ludzi i szczególnie z rządach jest tyle energii śmierci, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Wskazuję też na słowa Naukowców występujących w programie o zatopionej Atlantydzie, że mówią oni, że jak zatonęła Atlantyda to byli tam ludzie źli. Ja odkryłam, że zły człowiek to człowiek który nie ma uczuć i że jest on bandytą opierającym się na myśleniu opartym na kłamstwie. Wskazuję, że dopóki źli ludzie nie zauważyli, że ich odkryłam to na moim Blogu było ogromnie dużo ludzi z ponad stu krajów świata, a z Twittera miałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu, a jak źli ludzie się zorientowali, że ich odkryłam to zaczęli pokazywać tylko ludzi z Polski, Niemiec i Stanów Zjednoczonych, a jak widzą, że o tym piszę to wykazują po jednej osobie z Chin, z Francji, czy innego kraju. Regułą jest pokazywanie kilkunastu ludzi z Polski, sześciu ze Stanów Zjednoczonych i jednej osoby z Niemiec. Kiedy dwa lata temu pisałam o zmienionych emocjach to w ciągu godziny było ponad 150 ludzi ze Stanów Zjednoczonych, a razem w ciągu godziny około 250 osób. Teraz podaję, że człowiek bez emocji  to złoczyńca i pokazują osiem osób z Polski, sześć ze Stanów Zjednoczonych i jedną z Niemiec. Na Twitterze miałam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu, a teraz przez wiele miesięcy pokazuje się kilkunastu tych samych ludzi.
Źli ludzie nie pokazują ludziom, że odkryłam, że ich uśmiercają. Trzeba by sprawdzić czy inne kraje mają dostęp do moich odkryć. Ja opieram się na odkryciach naukowych i źli ludzie o tym wiedzą. To źli ludzie usunęli z Departamentu Zdrowia Dyrektorów którym się zgadzało, że psychika jest oparta na odkrytym przeze mnie myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu i zatrudnili Dyrektor która napisała do mnie, że chce się opierać na systemach neurologicznych uśmiercających życie. To źli ludzie spowodowali, że od momentu w którym napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, że przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Uniwersytet Carnegie Mellon przysłał mi około czterystu podziękowań i bez słowa wyjaśnienia od momentu w którym napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu podziękowania przestały przychodzić. Z Uniwersytetu Cambridge mam ponad trzy tysiące trzysta podziękowań. Przekazuję ludziom, że inne prawo ludzi jak Stwórcy to prawo bandytów i że to bandyci przybili do krzyża swojego Stwórcę który dał im życie i możliwość życia w Jego doskonałym świecie. Przekazuję, że natura wszechświata jest oparta na porządku w energii, a ludzie złoczyńcy zaburzyli wszelki prządek w energii, a czym zadali cierpienie i śmierć prawie wszystkim stworzeniom jakie żyły w naturze. Wskazuję, że energia zaburzająca porządek to energia w której nie ma uczuć. Wskazuję, że porządek zaburza człowiek który nie ma uczuć i jest to bandyta wymuszający wykonywania myślenia opartego na kłamstwie które nazwał dla psychiki prawem i przy pomocy tego myślenia dokonuje uśmiercania wszelkiego życia.
 Odkryłam anatomię natury, że to anatomia czująca oparta na rozumie w mózgu, a zmieniona anatomia to anatomia bandyty znęcającego się na uczuciach. Bandyci mówią, że czekają na powtórne przyjście na ziemię Jezusa żeby im powiedział o co chodzi. Ja przedstawiłam tysiące razy o co chodzi, a bandyci przysłali mi na to odpowiedź do spamu. Bandyci zatem czekają na powtórne przyjście na ziemię Jezusa ażeby mogli Go jeszcze raz zamordować.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz