wtorek, 26 kwietnia 2016

ZMIENIONA ANATOMIA OPARTA JEST NA SŁOWACH DO OSZUKIWANIA

Anatomia jest oparta na słowach do uczciwego postępowania i jest zmieniona u człowieka który ma w mózgu słowa do oszukiwania. Słowa do oszukiwania mózg wykazuje na umyśle pochodzącym od człowieka który oparty jest na słowach do oszukiwania. W wyniku wypowiadania przez ludzi słów do oszukiwania w mózgu powstał drugi umysł oparty na słowach do oszukiwania na jakich człowiek jest umysłowo chory. Człowiek na słowach do oszukiwania jest również psychicznie chory, gdyż psychika jest oparta na słowach do uczciwego postępowania. Mózg jak widać wie jakie słowa są do oszukiwania mimo że mózg jest stworzony w stanie człowieka, który nie zna słów. To Stwórca stworzył słowa oparte na energii i jak człowiek wypowiada słowa do oszukiwania to nabywa w sobie energii opartej na słowach do oszukiwania na jakiej ma zmienione odczuwanie na odczuwanie zła jakie zrobił przy pomocy słów do oszukiwania. Na energii opartej na słowach do oszukiwania człowiek ma zmienioną anatomię na złoczyńcę. Ludzie pozwolili na to ażeby ludzie oszuści nazwali na ziemi prawem słowa do oszukiwania. Ludzie powinni płacić za wykonywane dla nich czynności dla ludzi uczciwych, a nie tak jak robią, że zanoszą pieniądze ludziom którzy ich oszukują. Ludzie oszuści nazwali myślenie do oszukiwania prawem i znęcają się na psychice opartej na prawdzie. Jesteśmy stworzeni uczciwymi ludźmi opartymi na rozumie i uczciwemu człowiekowi nie zgadzają się słowa do oszukiwania. Znalazłam się w pracy w kontakcie z prawem ludzi i za nic w świecie nie zgadzało mi się to myślenie do oszukiwania. Wygrywałam w sądach wszystkie sprawy, a widziałam, że ponad 99,5% ludzi przegrywa i myślałam, że Sędziowie nie wiedzą, że trzeba opierać się na prawdzie i wtedy widzi się słowa złodzieja. Okazało się, że jak o tym napisałam to Naczelny Sąd Administracyjny wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Sądy wykonują czynności w oparciu o słowa i na moje słowa zrobili sprzeciw. Sędziowie nie robili sprzeciwu na moje słowa dokąd nie napisałam, że na myśleniu opartym na prawdzie rozwiązuje się wszystkie sprawy i widzi się słowa jakimi posługuje się oszust. Sędziowie chcieli posługiwania się słowami oszustów, którzy wymyślili słowa do oszukiwania ludzi. W roku 2004 wpadło w moje ręce odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon którzy odkryli, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje je że są do rozbieżnych celów. Natychmiast wiedziałam, że te narzucone zachowania są zapisane, że to prawo ludzi, a problemy mieli moi klienci których przy pomocy nazwania narzuconych słów prawem okradali. Zanim przeczytałam o tym odkryciu pisałam już od roku 2000, że odkryłam myślenie jakie jest w naturze mózgu na jakim oparta jest anatomia. Na to myślenie zareagowało dwóch Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy tam byli w roku 2011. Pisałam do wielu ludzi medycyny o tym odkryciu, ale tylko tych dwóch Dyrektorów zareagowało. Kiedy poznałam odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon to napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Pisałam, że te słowa są do oszukiwania, a w naturze mózgu są słowa do uczciwego postępowania. Na to co pisałam reagował przysyłaniem mi podziękowań biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. Tych podziękowań otrzymałam około czterystu, a jak napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to podziękowania przestały przychodzić, a w Polsce otrzymałam dwa pisma z departamentu Zdrowia w roku 2013 z podpisem już nowej Dyrektor która pisze, że jej się nie zgadza to co zgadzało się jej poprzednikom. Ja przedstawiałam, że w człowieku są dwa rodzaje systemów neurologicznych opartych na dwóch rodzajach myślenia i że na systemach neurologicznych opartych na prawdzie oparta jest energia życia, a na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów oparta jest energia śmierci. Dokonałam przerażającego odkrycia o ludziach narzucających słowa, że oni chcą uśmiercać ludzi. Bez wątpienia wiedział o tym Stwórca którego znamy jako Jezusa, gdyż Naukowcy odkryli, że Jezus sam szykował się na śmierć. Stworzył Stwórca ludzi na energii życia, a ludzie oszuści wymyślili słowa do uśmiercania życia. Ci ludzie którzy wymyślili słowa do uśmiercania życia nazwali te słowa do uśmiercania życia prawem. Ja napisałam o tym tysiące pism i przede wszystkim do ludzi nauki a oni milczą na to uśmiercanie ludzi. Uniwersytet Cambridge przysłał mi i ciągle przysyła podziękowania i jest ich ponad 3400, ale nigdy żadnej reakcji na słowa oszustów, którzy nazwali dla psychiki prawem słowa które psychikę uśmiercają. Dokonałam przerażającego odkrycia o tym kim są ludzie. Odkryłam, że przyczyną tego milczenia na słowa oszustów jest okradanie dla nich ludzi przez ludzi oszustów. Cieszę się, że odkryłam, że Stwórca reaguje na słowa do oszukiwania uzależnieniem oszusta od energii opartej na słowach do oszukiwania i że człowiek na tym uzależnieniu odczuwa zło jakie zrobił i spotyka go zło jakie w sobie nosi.  Odkryłam, że człowiek wypowiadający słowa do oszukiwania ma zmienioną anatomię na złoczyńcę. Odkryłam, że ta zmieniona anatomia  jest oparta na energii opartej na słowach do oszukiwania. Odkryłam, że na tej energii opartej na słowach do oszukiwania oparte jest cierpienie i śmierć. Ludzie oszuści mówią, że znajdą sposób na życie na słowach do oszukiwania, a ja mówię, że życie jest oparte na układach z pierwiastków opartych na słowach opartych na prawdzie, a na innym myśleniu są układy z pierwiastków zadające cierpienie i śmierć. Ludzie oszuści to wstrętni ludzie wobec Stwórcy który dał im życie i wobec ludzi których okradają i zabijają.

                                                                                                   Barbara Paul

                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz