poniedziałek, 11 kwietnia 2016

SZKODLIWA ENERGIA NA JAKIEJ WYKONUJE SIĘ WOLĘ CZŁOWIEKA

Ludziom nauki wskazuję na szkodliwą energię która jest przyczyną wszystkich nieszczęść i wszelkiego cierpienia. Wskazuję, że ta szkodliwa energia jest w człowieku od momentu narzucenia myślenia na jakim człowiek wykonuje wolę człowieka. Wskazuję, że w stanie mózgu który nie zna słów nie ma w człowieku energii na jakiej można wykonywać wolę człowieka. Ta szkodliwa energia jest oparta na myśleniu opartym na kłamstwie. Wolę człowieka wykonuje się na myśleniu opartym na kłamstwie, a myślenie oparte na kłamstwie ma swoją energię. Energia oparta na kłamstwie to energia na jakiej wykonuje się czynności zła. Już pierwszego dnia kiedy Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności napisałam do Erica Kandela i do wielu innych ludzi nauki, że wykonywane czynności na jakich zmieniona jest anatomia to wykonywanie czynności zła. Wskazuję, że ta zła energia utrzymuje się na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja odkryłam już dawno, że ta zła energia jest oparta na wypowiadaniu przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu. Dawno odkryłam że na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu wykonuje się wolę człowieka, a nasze ciała są oparte na wykonywaniu woli Stwórcy. Albert Einstein już dawno pisze, że zła energia jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach, a ja wskazuję, że Albert Einstein ma rację, gdyż ta zła energia jest w ludziach którzy wypowiadają inne słowa jak są w naturze mózgu. Wskazuję ile zła narobili na ziemi ludzie kłamcy. Ludzie kłamcy naruszyli prawie całą energię życia. Energia życia jest oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Energia śmierci jest oparta na braku rozumu w mózgu który zna słowa. Odkryłam, że mózg zna słowa, gdyż wie do czego służą. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów. Naukowcy też odkryli, że energia wie, że ma się zająć wypowiedzianymi innymi słowami jak są w naturze mózgu. Wskazuję na skutek tego zajmowania się energią wypowiadanymi innymi słowami jak są w naturze mózgu, że to cierpienie i śmierć. Dawno piszę o tym, że można zbadać słowa zapisane, że to prawo ludzi i religie ludzi, że wykonywanie tych słów uśmierca życie. Zmieniona anatomia to anatomia oparta na energii na jakiej wykonuje się wolę człowieka i na tej energii powstał człowiek zły. Na energii opartej na wykonywaniu woli człowieka powstał człowiek psychopata i człowiek wykonujący słowa psychopaty. Dużo jest ludzi wykonujących wolę psychopatów. Wykonywanie woli psychopaty  to zadawanie cierpienia swojej psychice opartej na energii życia. Śmierć na ziemi wprowadzili ludzie kłamcy. Energia zareagowała na słowa kłamcy i zmieniła jego anatomię na psychopatę. Psychopata chce czynić zło i dlatego ludzie psychopaci nie reagują na moje odkrycie. To psychopaci nie reagują na odkrycie Alberta Einsteina, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja wskazuję, że na tych sposobach myślenia ludzi wykonuje się wolę ludzi kłamców i że my wykonujemy czynności na energii i energia oparta na kłamstwie nas uśmierca. Wskazuję, że odkryłam szkodliwą energię dzięki odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, który odkryli, że w człowieku są zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Ja odkryłam, że zróżnicowane systemy neurologiczne są oparte na zróżnicowanym myśleniu w mózgu i że każde myślenie ma swoje odzwierciedlenie w energii. Wskazuję, że to bardzo ważne dla życia ludzi i świata odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie zostało ogłoszone przynajmniej Nagrodą Nobla i że to odkrycie jest ukrywane przez psychopatów zajmujących się uśmiercaniem życia. Ja napisałam o tym odkryciu do Departamentu Zdrowia i oddzielnie do Ministerstwa Zdrowia i do wielu ludzi nauki wskazując na dwa rodzaje systemów neurologicznych w człowieku opartych na dwóch rodzajach myślenia w mózgu i wskazywałam na moje odkrycie myślenia jakie jest w naturze mózgu, że jest oparte tylko na energii życia. Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia zareagowali na moje odkrycie i reagował biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. W wyniku napisania przeze mnie, że wykazywane przez mózg rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu przestały do mnie przychodzić podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon a Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Polsce zwolnili. Jezus który był naszym Stwórcą dobrze wskazał na ludzi narzucających słowa, że to świadomi mordercy. Myślenie do stosowania na psychice przemocy trzeba wymyślić, a wymyśla się świadomie.
Wskazuję na bezczelnych ludzi kłamców, którzy wymyślili, że wierzą w Boga. Ci kłamcy nie chcą nawet słuchać o słowach Boga.

                                                                                                Barbara Paul

                                                                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz