niedziela, 17 kwietnia 2016

GENETYKA TO ENERGIA JAKA JEST W NATURZE WSZECHŚWIATA

Natura wszechświata to energia na jakiej oparta jest grawitacyjna siła życia. Ta energia jaka jest w naturze wszechświata jest oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Ten rozum w mózgu który nie zna słów wykazuje energię śmierci, że jest oparta na myśleniu człowieka który nie ma rozumu. Albert Einstein prawidłowo mówi o energii śmierci opartej na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach, że jest pewny co do ich głupoty. Odkryłam, że człowiek jest głupi na wypowiadaniu słów do oszukiwania i że Stwórca wykazuje go, że jest złoczyńcą. Złoczyńca ma w sobie inną energię jak Stwórca i ta inna energia to energia śmierci. Ludzie oszuści wymyślili myślenie do oszukiwania stworzeń Boga i nazwali te wymyślone słowa prawem. Ludzie oszuści wymyślili religie na jakich mówią, że wierzą w Boga. Ci ludzie oszuści stosują przemoc na psychice opartej na prawdzie wymuszając od niej uznawania za prawo słów do oszukiwania. Ludzie kościoła namawiają ludzi opartych na słowach Boga na wykonywanie woli ludzi i za to ludzie władzy dzielą się z nimi pieniędzmi uzyskanymi ze stosowania przemocy na psychice. Słowa do oszukiwania są oparte na energii w której nie ma życia i ludzie wykonujący słowa oparte na energii w której nie ma życia dokonują uśmiercania swojego życia. Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł ludzi przed wykonywaniem narzuconych słów i wskazał, że na nich psychika i ciało cierpią i umierają. Ludzie oszuści dokonali uśmiercenia niewyobrażalnej ilości ludzi i innych stworzeń. Na moim Blogu ludzie oszuści wykazują, że prawie nie ma ludzi wypowiadających słowa Boga, a ja mówię, że gdyby nie było to ludzie by nie żyli ponieważ życie jest oparte tylko na słowach Boga. Energia życia to genetyka, a ludzie oszuści to ludzie z zaburzoną genetyką złą energią opartą na słowach do oszukiwania. Ludzie to jedyne stworzenia w naturze które mogły wytworzyć energię śmierci, gdyż energia oparta jest na słowach. Ja napisałam tysiące psim opartych na odkryciach naukowych i na moim Blogu pokazują w tej chwili 15 osób z Polski. 9 ze Stanów Zjednoczonych i jedną z Niemiec. To niesamowici oszuści ci ludzie z Polski. Ja też jestem z Polski. Ludzie często mówią, że złymi ludźmi są ludzie z Niemiec bo tam był wielki morderca Adolf Hitler, a ja mówię, że w każdym kraju są ludzie dobrzy i źli. Ludzie na moim Blogu już wiele miesięcy pokazują, że dobrzy ludzie to tylko kilkunastu ze Stanów Zjednoczonych i mniej z Niemiec. Czasem jak zobaczą, że o tym piszę to pokazują po jednej osobie z jakiegoś kraju. Ludzie nie wiedzieli, że wypowiadanymi przez siebie słowami wytwarzają energię która ich uśmierca i że jak wykonują wolę oszustów to energia zawarta w ich słowach ich uśmierca. Ludzie są przerażająco wstrętni wobec Tego Kto dał im życie. Trzeba być bardzo nikczemnym człowiekiem żeby pokazywać na obrazach z Jezusem, że się wie, że to Bóg i że Bóg jest miłością. Ci nikczemni ludzie wiedzą od Boga w którego mordowaniu brali udział, że stworzył nas na energii miłości. Jak kogoś tworzymy to tworzymy go na energii jaką w sobie mamy. Jak kogoś tworzymy to tworzymy go na swoich słowach i wypowiada nasze słowa. Jak ktoś jest oszustem to wypowiada inne słowa jak Ten Kto dał mu życie. To Stwórca wykazuje słowa oszusta, że są do rozbieżnych celów i to Stwórca wykazuje oszusta na słowach do oszukiwania na umyśle opartym na braku rozumu. To Stwórca odrzuca osobowość wypowiadającą słowa do oszukiwania na energii odzwierciedlającej stan człowieka oparty na słowach do oszukiwania. Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu, a ja odkryłam, że inne słowa jak są w genetyce też są przekładem na czynności organizmu i że są w innych systemach neurologicznych jak systemy neurologiczne na jakich oparta jest genetyka. Napisałam do ludzi nauki ponad trzy tysiące pism opartych na odkryciach naukowych i oni milczą. Pisałam do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, że ludzie cierpią na wykonywaniu woli ludzi i wszyscy milczą. W roku 2011 napisałam do Departamentu Zdrowia w Polsce i zareagowali dwaj Zastępcy Dyrektora przysłaniem mi przez każdego z nich z osobna pism z wyrazami szacunku i uznania. W jednym z pism ci znawcy anatomii piszą ażebym wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że jest Sejm, że potrzeba 100.000 głosów na wybranie swojego reprezentanta jako Posła i że muszą być jakieś reguły. Odpisałam, że Biolog i Genetyk prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły, a zatem my naturalnie wiemy jak się zachowywać i że Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucone słowa na innych systemach neurologicznych. Ci oparci na rozumie Dyrektorzy przysłali mi po tym jeszcze jedno pismo z wyrazami szacunku i uznania i w nim nic już więcej, a później od czasu do czasu przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. W roku 2013 odwiedził mnie późniejszy Minister Sprawiedliwości Pan Cezary Grabarczyk i mówił, że jest zainteresowany moją wiedzą. Książki jednak żadnej nie kupił, a za dwa dni otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia z podpisem innej Dyrektor, że jej się nie zgadza to co się zgadzało poprzednim dyrektorom. To co się zgadzało poprzednim dyrektorom to systemy neurologiczne oparte na energii życia oparte na słowach jakie są w naturze mózgu, a to co się zgadza nowej Dyrektor to systemy neurologiczne uśmiercające życie oparte na słowach narzuconych przez człowieka. Było to w czasie kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Równocześnie przestały do mnie przychodzić podziękowania od biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Odkryłam, że ludzie są świadomymi mordercami. Naukowcy odkryli, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć, a ja odkryłam, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć bo wystąpił przeciwko świadomym mordercom. Jezus wiedział, że ludzie oszuści są świadomie zadającymi cierpienie i śmierć i przyszedł o tym przekazać ludziom, gdyż widział, że ludzie mają w mózgach pomieszanie myślami i wielu przestało wiedzieć o co chodzi. Ludzie władzy nazywają ludzi wykonujących ich wolę ciemnotą, ale ja wskazuję, że ta ciemnota pochodzi od ludzi których słowa wykonują. Na słowach Boga mamy rozum, a rozum jest oparty na wiedzy. Ohydni oszuści mordercy.
Ci ohydni oszuści mordercy mają w sobie energię na jakiej oparty jest morderca.
Ci ohydni ludzie mordercy uśmiercili przerażającą ilość stworzeń wprowadzeniem w nie energii uśmiercającej ich życie. Przez tych ohydnych ludzi morderców jest ogromna ilość ludzi nienormalna.
Ci ludzie oszuści wprowadzili w wszechświat myślenie na jakim ludzie i inne stworzenia stały się głupie.
                                                                                                Barbara Paul


                                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz