sobota, 30 kwietnia 2016

OSZUŚCI ROBIĄ SPRZECIW NA WYPOWIADANIE SŁÓW BOGA

Ludzie pracujący w internecie są wynagradzani z pieniędzy zabieranych ludziom przez ludzi władzy i oni wykazują na  moim Blogu, że ludzie nie chcą wypowiadać słów Boga. Dokąd ludzie oszuści nie zorientowali się, że ich odkryłam to na moim Blogu wykazywali ludzi z ponad stu krajów świata a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. Odkąd zorientowali się, że odkryłam, że mózg wykazuje ich słowa, że są do oszukiwania to każdym opublikowanym przeze mnie artykule na moim Blogu ukazują się niezmienne dane 11 osób z Polski, 7 ze Stanów Zjednoczonych i jedna z Niemiec. Po dwóch godzinach od opublikowania przeze mnie artykułu "Zła energia jest oparta na nieuczciwych decyzjach" na moim Blogu dane mówiły, że jest pięć osób z Polski, siedem ze Stanów Zjednoczonych i jedna z Niemiec. Ja przekazuję ludziom, którzy wykonują słowa ludzi władzy, że na nich nie ma mózgu, nie ma psychiki i nie ma ciała i że ci ludzie to oszuści. Ludzie oszuści nie mają mózgu na którym stworzyli ludzi wypowiadających ich słowa. Ludzie oszuści siedzą w mózgu Tego Kto dał im życie, a Ten Kto dał im życie wykazuje, że wypowiadane przez nich słowa to słowa oszustów, którzy są złoczyńcami w naturze. Odkrycia naukowe dowodzą, że oszust ma zmienioną anatomię na złoczyńcę. Wskazuję, że odkrycie Alberta Einsteina pokazuje, że ludzie oszuści doprowadzili cały świat do stanu  grożącej mu katastrofy na niewyobrażalną skalę. Wskazuję dla jakich ludzi ludzie zanoszą pieniądze za które oszuści czynią zło w naturze znęcaniem się na psychice wszystkich stworzeń wymuszając od niej wykonywania woli złoczyńców.

                                                                                                 Barbara Paul

           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz