środa, 13 kwietnia 2016

NIE MA MOŻLIWOŚCI OSZUKANIA ENERGII

Energia jaka jest w naturze wszechświata oparta jest na prawdzie. Odkryłam, że nie ma możliwości oszukania energii opartej na prawdzie, gdyż ona wykazuje człowieka który kłamie, że jest oszustem. To energia pokazała człowiekowi, że jest oszustem, a nie człowiek energii. To człowiek cierpi i umiera na energii opartej na kłamstwie, a co jest dowodem na to, że kłamca jest podporządkowany energii. To ludzie kłamcy wybierają na ziemi ludzi kłamców którzy o nie swoim mieniu mówią, że to ich mienie. Ludzie przebyli długą drogę od stanu w którym nie wypowiadali słów do stanu nadania nazw temu co widzieli w naturze do stanu w którym mówią, że to co jest w naturze jest ich. Ludzie na moim Blogu pokazują w tej chwili, że jest tylko 68 osób wypowiadających słowa oparte na prawdzie na jakich człowiek funkcjonuje na energii opartej na prawdzie. Wiem, że oni oszukują bo wychodzę z internetu i wchodzę s powrotem, a stan wykazywanych ludzi się nie zmienia. Ci ludzie wypowiadają słowa oparte na złej energii. Człowiek jest oparty na energii i jak zmieniał słowa to zmieniała się w nim energia. Natura jest oparta na energii i człowiek który zmienił słowa przy pomocy których okradł naturę ma zmienioną energię na wypowiadającego słowa złodzieja. Człowiek wypowiadał słowa, a energia z wypowiedzianych innych słów stworzyła innego człowieka jaki wypowiada słowa świadczące o tym, że jest oszustem. W wyniku wypowiadania przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu powstał człowiek oparty na innej energii. Inna energia jak w naturze to zmieniona anatomia. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że ta zmieniona energia jest oparta na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że zmienioną anatomię ma człowiek który wypowiada słowa przy pomocy których oszukuje. Odkryłam, że anatomia jest oparta na słowach opartych na prawdzie i dlatego mózg odrzuca słowa oparte na kłamstwie na energię na jakiej czynności wykonuje kłamca. Odkryłam, że mózg i energia nie pozwalają się oszukiwać. Ludzie pozwalają się oszukiwać bo mówią, że wierzą w Boga i że myślenie oparte na kłamstwie jest dla nich prawem, ale nie wszyscy ludzie pozwalają się oszukiwać, gdyż są u mnie na Blogu i na Twitterze ludzie Obserwatorzy którzy zdecydowanie weszli na myślenie oparte na prawdzie. Mało tych ludzi pozostało ze wszystkich stworzonych na wypowiadaniu prawdy. Jest więcej ludzi którym się zgadza myślenie oparte na prawdzie, gdyż ich widzę jak pięknie się poruszają na energii natury i jak pięknie śpiewają i grają na instrumentach na energii natury. Ludzie w stanie mózgu który nie zna słów wyśpiewują energie natury. Wielu ludzi mówi, że uczy się u innych ludzi, a ja mówię, że człowiek oparty na energii natury nie musi się u nikogo uczyć, a najwyżej poznawać doskonałość innych ludzi opartych na energii natury. Ludzie którzy podjęli decyzje o nauce myślenia opartego na kłamstwie nabyli złej energii na jakiej wypowiadają słowa o złej energii. Wskazuję dla Neurobiologów takich jak Eric Kandel, że zmienioną anatomię mają ludzie wypowiadający słowa oparte na innej energii. Wskazuję, że te inne słowa wypowiadane na innej energii to słowa wypowiadane na energii jaka jest w systemach neurologicznych o których Naukowcy odkryli, że zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Odkryłam, że na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu powstali ludzie wypowiadający złe słowa. Złe słowa są oparte na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. To są ludzie źli wypowiadający słowa na złej energii. Zygmunt Freud odkrył psychikę którą nazwał podświadomością, a ja wskazuję, że podświadomość jest oparta na energii jaka jest w naturze wszechświata. Zygmunt Freud odkrył, że psychika jaką nazwał podświadomością jest z zawartymi w niej treściami, a inni Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Odkryłam, że psychika podświadomości to psychika oparta na zrównoważonej energii opartej na rozumie w mózgu który nie zna słów. Odkryłam też zmienioną psychikę opartą na zakrzywieniu w energii opartym na wypowiadaniu słów opartych na kłamstwie. Odkryłam dwie psychiki i każdą z nich opartą na innym myśleniu. Odkryłam, że mózg wykazuje psychikę opartą na wypowiadaniu innych słów, że to psychika zmieniona na psychikę jaką ma psychopata oparty na słowach opartych na kłamstwie i sługa psychopaty wykonujący słowa oparte na kłamstwie. Albert Einstein odkrył złą energię o której mówi, że na niej oparta jest śmierć, a ja odkryłam w ludziach energię, że na niej oparta jest śmierć. Albert Einstein odkrył, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach, a ja odkryłam, że te sposoby myślenia ludzi to sposoby oszukiwania ludzi. Odkryłam, że Jezus występując przeciwko narzucaniu słów wystąpił przeciwko ludziom oszustom, którzy narzucone przez nich słowa do oszukiwania nazwali prawem na ziemi i wiarą w Boga. Odkryłam, że psychika jaką Zygmunt Freud nazwał podświadomością wypowiada słowa Boga.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz