czwartek, 14 kwietnia 2016

ROZUM I ODCHYLENIA OD ROZUMU

         KONSTRUKCJA CZŁOWIEKA OPARTA JEST NA ROZUMIE W MÓZGU

Odkryłam doskonałą konstrukcję człowieka opartą na rozumie w mózgu. Odkryłam, że Konstruktor człowieka wiedział w stanie w którym tworzył człowieka który nie znał słów, że człowiek będzie kiedyś mówił i że może kłamać gdyż mózg wie, że kłamstwo trzeba wprowadzać na umysł oparty na braku rozumu jakiego to umysłu w stanie natury nie ma. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że rozum nie istnieje bez emocji dlatego ponieważ myślenie oparte jest na energii, a energia to emocje.
Odkryłam, że mózg oddziela stan człowieka w stanie mózgu który nie zna słów od stanu człowieka który wypowiada słowa. Odkryłam, że stan emocji zmienia się w człowieku wraz ze zmianą myślenia. Odkryłam, że do naruszenia konstrukcji człowieka doszło w wyniku naruszenia myślenia na jakim oparty jest rozum. Odkryłam, że rozum oparty jest na myśleniu opartym na prawdzie i że rozum u człowieka narusza brak rozumu oparty na myśleniu opartym na kłamstwie. Odkryłam, że mózg w stanie w którym człowiek nie zna słów był przygotowany dla człowieka który będzie wypowiadał słowa. Odkryłam, że mózg każdą decyzję wydaną przez człowieka wprowadza albo na myślenie oparte na prawdzie, czyli zgodne z myśleniem jakie jest w naturze mózgu, albo na umysł oparty na braku rozumu jeśli decyzja jest oparta na kłamstwie. Odkryłam, że decyzje oparte na kłamstwie zmieniają stan człowieka. Odkryłam, że każda decyzja oparta na kłamstwie zmienia w człowieku umysł i emocje. Odkryłam, że każda decyzja oparta na kłamstwie wprowadza zaburzenia do mózgu i zaburzenie do odczuwania. Odkryłam, że decyzje oparte na prawdzie są takie same i wszyscy ludzie na tych takich samych decyzjach opartych na prawdzie mają rozum. Decyzje oparte na prawdzie są takie same i na tych decyzjach jest stały stan człowieka na stałej energii na jakich są oparte emocje na uczuciach. Decyzje oparte na kłamstwie są różne i na tych decyzjach opartych na kłamstwie powstali różni ludzie, którzy zaczęli wypowiadać narzucone przez siebie słowa. Mózg jest tak skonstruowany, że przyjmuje wymyślone przez człowieka myśli i człowiek zaczyna je wypowiadać w postaci słów opartych na kłamstwie. Słowa Stwórcy wypowiadamy oparte na prawdzie. Nikt z ludzi nie wymyślił słów opartych na prawdzie. Człowiek zwiększył w mózgu zasób słów o wymyślone, ale one są dla niego szkodliwe. Stan człowieka się zmienia o dodane przez człowieka słowa oparte na kłamstwie. Albert Einstein widzi energię o jaką zmieniła się energia i mówi, że to na sposobach myślenia ludzi, a ja wskazuję, że te sposoby myślenia wytworzyły złą energię, a zatem to złe słowa. Wydane decyzje oparte na prawdzie utrzymują stan człowieka. Zmieniony stan człowieka to zmieniony umysł i zmienione emocje. Odkryłam, że wejście człowieka w myślenie oparte na kłamstwie tworzy człowieka głupiego i chorego psychicznie. Psychika w stanie natury to psychika oparta na rozumie, a psychika oparta na kłamstwie to psychika oparta na braku rozumu. Odkrycia naukowe dowodzą, że jakby w wyniku wypowiadania przez ludzi słów wszyscy ludzie znaleźli się na umyśle opartym na braku rozumu. Odkryłam, że ludzie to jedyne stworzenia w naturze oparte na braku rozumu i jest to skutek narzuconego przez ludzi myślenia. Wszyscy ludzie w stanie natury wypowiadali takie same słowa i wszyscy na takich samych słowach żyli ze sobą w zgodzie, a teraz trudno jest mi znaleźć ludzi wypowiadających słowa tylko oparte na prawdzie. Ja odkryłam myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu i zdziwiona byłam, że ludzie nawet nie chcą słuchać o tym myśleniu, a my jesteśmy normalni tylko na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Z czasem odkryłam o co chodzi ludziom narzucającym słowa, gdyż widziałam po ustanowionym prawie, że ludzie chcą okradać innych ludzi. Okradanie to czynności zła i o te słowa zmieniona jest anatomia, czyli energia i ta zmiana energii jest oparta na myśleniu do okradania w mózgu. Energia, czyli anatomia jest zmieniona pod względem każdego myślenia opartego na kłamstwie. Każde myślenie ma skutek w energii, a energia w odczuwaniu. Stwórca dał nam możliwość wypowiadania słów, ale reaguje na narzucone słowa. Ja też wyszłam z myślenia opartego na prawdzie, ale zorientowałam się, że wchodzę w bagno i wycofałam się. Bardzo mi w tym pomogły odkrycia naukowe, gdyż jak człowiek wejdzie w kłamstwo i się nie wycofa to idzie w przepaść, a co widać u wielu ludzi, że nie mogą wytrzymać psychicznego bólu i bałaganu w mózgu i popełniają samobójstwa. Psychiczny ból jest skutkiem wydanej decyzji opartej na kłamstwie. Chciałabym spotkać człowieka który tak samo jak ja odczuwa niesamowicie wspaniałe emocje w wyniku spotkania człowieka opartego na prawdzie. Kochanie i miłość to wspaniałe emocje, ale poruszanie się człowieka opartego na prawdzie to cudowne odczuwanie jakie trudno opisać. Wyobrażam sobie jak cudownym jest świat w którym wszyscy ludzie mają w sobie emocje oparte na rozumie. To niezwykłe dzieło Stwórcy stworzyć z układów z pierwiastków życie i jeszcze tak cudowne emocje i różne odczuwanie do partnera, do dzieci, do rodziców, do wnuków, do przyjaciół, do zwierząt, do drzew, do roślin, do wód, i do każdej innej przyrody. Nie mam wątpliwości co do tego, że ludźmi z rozumem i naturalnymi emocjami są Obserwatorzy u mnie na Twitterze szczególnie od Genetyki, Anatomii. Bioinformatyki, Fizyki.
Stan człowieka w stanie natury to doskonały człowiek. Człowiek wyszedł ze swojej doskonałości i wszedł w złe emocje narzucając myślenie oparte na kłamstwie. Ludzie zachorowali na emocjach opartych na energii opartej na kłamstwie w której nie ma uczuć. Ludzie wprowadzili siebie w cierpienie i przeżywanie nieszczęść wydaniem decyzji opartych na kłamstwie, a już w bardzo zły stan na wykonywaniu czynności na myśleniu opartym na kłamstwie na jakim ludzie wykonują myślenie ludzi władzy i kościoła. Pojedyncze kłamstwa nie są tak szkodliwe dla człowieka jak codzienne i przez wiele lat wykonywanie czynności na myśleniu opartym na kłamstwie zapisanym, że to prawo ludzi i na myśleniu różnych religii. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko utworzeniu organów na kłamstwie, gdyż bez wątpienia wiedział, że ludzie zachorują umysłowo i psychicznie i będą chorowały ich ciała. Przede wszystkim Stwórca widział jak ludzie robią się złodziejami mówiącymi, że to co jest Stwórcy i innych ludzi jest ich i że wielu ludzi nabyło już stanów morderców. Żyjemy wiecznie i człowiek wejściem w kłamstwo zmarnował sobie życie. Na energii opartej na prawdzie wszyscy ludzie wykonują doskonałe czynności z tej samej energii z jakiej wszystko wytworzył Stwórca. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja odkryłam, że zmieniona anatomia jest oparta na zmienionej energii, a zmieniona energia na zmienionych słowach w mózgu. Odkryłam, że energia oparta na kłamstwie to energia bez uczuć i na niej powstał zły człowiek. Zły człowiek to człowiek ze złymi emocjami. Złe emocje są oparte na kłamstwie. To człowiek zrobił siebie człowiekiem ze złymi emocjami i umysłowo chorym z nabytym w mózgu myśleniem opartym na kłamstwie na jakim nie wie o co chodzi. Wydać decyzję opartą na kłamstwie jest łatwo, a pozbyć się wymyślonych myśli z mózgu to ogromnie trudne. Wymyślone myśli oparte są na złej energii i ona trzyma człowieka w uzależnieniu od złych emocji. Człowiek zrobił zło przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie i energia trzyma go w uzależnieniu aż naprawi zło. Człowiek nie wyjdzie ze złych emocji jak nie naprawi uczynionego zła. Jeśli człowiek nie naprawia uczynionego zła to zła energia powoduje, że odczuwa zło jakie uczynił. Ludzie leczą chore ciała i nie wiedzą od czego ciała są chore, a ja odkryłam, że chore ciała są oparte na złych emocjach, a złe emocje na złej energii, a zła energia na kłamstwie. Stwórca nie pozwala na czynienie zła w jego świecie i musimy uczynione zło odczuwać aż przywrócimy się do naszego naturalnego stanu na jakim wykonujemy tylko czynności dobra.

                                                                                              Barbara Paul
                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz